_theviper 0 Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 (edytowane) Witam , odkręciłem dwie śruby ( ta po prawej wyszła cała , a ta po lewej podobno może być lekko osadzona ale alternator powinien wyjść bez problemu) . Jednak alternator ani drgnie mimo że ciągnę że niego z całej siły (samochód cały aż lata w górę i w dół , co robić ? Dodam że chce ściągnąć alternator ponieważ chcę odkręcić wisko , a nie bardzo jest miejsce żeby to zrobić z zamontowanym alternatorem . Chyba że macie jakiś patent? VID_20201011_101720.mp4 Edytowane 15 Października 2020 przez _theviper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 (edytowane) Lewa łapa alternatora powinna mieć specjalne nacięcie umożliwiające wyjęcie. Odkręć wisko albo tnij śrubę. Nową założysz krótszą Edytowane 15 Października 2020 przez Fazii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_theviper 0 Opublikowano 15 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 (edytowane) 6 minut temu, Fazii napisał: Odkręć wisko albo tnij śrubę. Nową założysz krótszą Właśnie żeby odkręcić wisko chce zdemontować alternator . A co do śruby to jest praktycznie całą wykręcona ( brakuje z centymetr) więc alternator powinien chociaż lekko " chodzic" na boki a jest sztywny jak jasna cholera. Coś się chyba zapiekło od strony prawej śruby bo pomimo wykręcenia jej nie mogę przechylić alternatora ani o centymetr. Edytowane 15 Października 2020 przez _theviper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 nie trzeba odkrecac wiskozy rozruszaj alternator i wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_theviper 0 Opublikowano 15 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 (edytowane) Godzinę temu, Dev napisał: nie trzeba odkrecac wiskozy rozruszaj alternator i wyjdzie Czytleś 1 post ? Muszę odkręcić wiskozę bo strzeliła mi śruba mocująca napinacz, a żeby go całkiem zdemontować muszę zdjąć koło które obraca wiskozą. Co do altka to nawet ruszajac go w 2 osoby ani drgnie . Skleili go czy co? Napewno jest on montowany na tylko dwóch śrubach ? Edytowane 15 Października 2020 przez _theviper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 10 minut temu, _theviper napisał: Co do altka to nawet ruszajac go w 2 osoby ani drgnie . Skleili go czy co Użyj jakiegoś małego łomu,wsadź między alternator a silnik i rozruszaj. Przed ponownym montażem będziesz musiał mocowanie lekko zeszlifować by wszedł na swoje miejsce. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 27 minut temu, _theviper napisał: Czytleś 1 post ? Muszę odkręcić wiskozę bo strzeliła mi śruba mocująca napinacz, a żeby go całkiem zdemontować muszę zdjąć koło które obraca wiskozą. Co do altka to nawet ruszajac go w 2 osoby ani drgnie . Skleili go czy co? Napewno jest on montowany na tylko dwóch śrubach ? Nie widze tam zadnej informacji na temat napinacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 15 minut temu, pila24 napisał: Użyj jakiegoś małego łomu,wsadź między alternator a silnik i rozruszaj. Przed ponownym montażem będziesz musiał mocowanie lekko zeszlifować by wszedł na swoje miejsce. Tulejek w alternatorze nie szlifuje sie tylko wciska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_theviper 0 Opublikowano 15 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 (edytowane) 26 minut temu, pila24 napisał: Użyj jakiegoś małego łomu,wsadź między alternator a silnik i rozruszaj. Przed ponownym montażem będziesz musiał mocowanie lekko zeszlifować by wszedł na swoje miejsce. Połamałem dwa śrubokręty płaskie na tej czynności ;/ 10 minut temu, Dev napisał: Tulejek w alternatorze nie szlifuje sie tylko wciska Spójrz na zaznaczony fragment na zdjęciu , czy to aby nie jest jakaś tulejka i nie muszę jej wybić ? Bo jest to osobny element , ale w żadnym poradniku nie znalazłem informacji że trzeba coś robić poza wykręceniem śrub. Edytowane 15 Października 2020 przez _theviper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 Dev miał na myśli że przed ponownym montażem altka trzeba wcisnąć tulejki żeby lekko wszedł. Co do wcześniejszego pytania to tak alternator trzyma się jedynie na tych dwóch śrubach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 Godzinę temu, _theviper napisał: Połamałem dwa śrubokręty płaskie na tej czynności ;/ Dlatego pisałem o łomie,breszka nie złamie się jak śrubokręt 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_theviper 0 Opublikowano 16 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 (edytowane) 19 godzin temu, pila24 napisał: Dlatego pisałem o łomie,breszka nie złamie się jak śrubokręt Poszło , dzięki wielkie Ale mam inny problem , śruba od wisko za cholerę nie chce dać się odkrecic , psikalem ja wd 40 i też nic . Macie jakieś patenty ? Edytowane 16 Października 2020 przez _theviper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 16 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 Stuknij porządnie przez przedłużkę w łeb śruby i kręć. Z tego co pamiętam to jest tam normalnie prawy gwint. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 16 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 4 godziny temu, _theviper napisał: Poszło , dzięki wielkie Ale mam inny problem , śruba od wisko za cholerę nie chce dać się odkrecic , psikalem ja wd 40 i też nic . Macie jakieś patenty ? Mocniejszy klucz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_theviper 0 Opublikowano 19 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 W dniu 16.10.2020 o 18:13, Dev napisał: W dniu 16.10.2020 o 17:39, Fazii napisał: Stuknij porządnie przez przedłużkę w łeb śruby i kręć. Z tego co pamiętam to jest tam normalnie prawy gwint. Stanąłem na grzechotce i poszło ? Wszystko już założone , czy napinacz chodzi poprawnie czy wykonuje za duże ruchy ? Pytam bo nie wiem czy czeka mnie jeszcze sprzęgiełko alternatora czy sobie odpuścić . VID_20201019_102216.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 Wymień. Za moment zacznie Ci alternator hałasować na zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_theviper 0 Opublikowano 22 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2020 (edytowane) W dniu 19.10.2020 o 16:36, Fazii napisał: Wymień. Za moment zacznie Ci alternator hałasować na zimnym Byłem u mechanika , okazuje się że w moim alternatorze nie było montowane sprzęgiełko alternatora. Jest ryzyko że może mi urwać pasek bądz śruba od napinacza znów pęknie czy mogę jeździć spokojnie? VID_20201022_101004.mp4 Edytowane 22 Października 2020 przez _theviper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz7471 0 Opublikowano 31 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 Witam wszystkich pozwolę się podpiąć pod temat bo mam podobny problem .Tzn wisko mam odkręcone, alternator jest luźny, ale jak go stamtąd wydostać? Przeszkadza kolektor i pas przedni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się