wojtek22924 Opublikowano 17 Października 2020 Opublikowano 17 Października 2020 Witam. Panowie potrzebuję pomocy bo już ręce opadają.. Silnik 1.8T AEB z komputerem od AJL. Problemem są falujące obroty na biegu jałowym lub wciśniętym sprzęgle (czasami po jakimś czasie się uspokaja i trzyma 900 dopóki nie dotknę padała gazu). Kolejnym problemem jest to, że podczas jazdy na gazie po jakimś czasie ogranicza mi doładowanie z 0.8b do 0.4b na PB po skasowaniu błędu mogę jeździć cały czas i nic się nie dzieje. Przepływomierz jest nowy. Podmieniałem: przepustnice, czujnik położenia wałka, położenia wału, cewki, świece, moduł zapłonowy, sonde i sprawdzałem szczelność dolotu. Myślałem jeszcze nad odmą przy bloku silnika bo słyszałem różne plotki. Jak sądzicie? Wali błędami
DarekS4 Opublikowano 17 Października 2020 Opublikowano 17 Października 2020 Odma to nie plotki Do jasności. na PB jest igła ? Zrób log STFT i LTFT na ciepłym na jałowym dla PB l LPG
wojtek22924 Opublikowano 17 Października 2020 Autor Opublikowano 17 Października 2020 Teraz, DarekS4 napisał: Odma to nie plotki Do jasności. na PB jest igła ? Zrób log STFT i LTFT na ciepłym na jałowym dla PB l LPG Na PB i LPG faluje. Na PB doładowanie cały czas ładne 0.8b a na LPG przejadę nieraz 3 km a czasami mogę nawet 20 i ogranicza doładowanie do 0.4. Tylko skąd tyle tych błędów?
DarekS4 Opublikowano 17 Października 2020 Opublikowano 17 Października 2020 (edytowane) olej LPG w tym wypadku i zrób log na samym PB. Auto ma latać igła na PB potem możesz się zająć LPG lub jego ewentualnym dostrojeniem. Co do błędów skasuj wszystkie i zobaczysz co zostanie Edytowane 17 Października 2020 przez DarekS4
wojtek22924 Opublikowano 17 Października 2020 Autor Opublikowano 17 Października 2020 Możesz mi powiedzieć jeszcze dokładniej która to grupa będzie?
wojtek22924 Opublikowano 17 Października 2020 Autor Opublikowano 17 Października 2020 53 minuty temu, DarekS4 napisał: olej LPG w tym wypadku i zrób log na samym PB. Auto ma latać igła na PB potem możesz się zająć LPG lub jego ewentualnym dostrojeniem. Co do błędów skasuj wszystkie i zobaczysz co zostanie Kasują się wszystkie i po jakimś czasie się wszystkie te same zapalają.
DarekS4 Opublikowano 19 Października 2020 Opublikowano 19 Października 2020 Skasuj sprawdź na następny dzień. ?Jak sprawdzasz po dwóch tyg to na bank jest ich więcej. Przykład : jak mas problem z zapłonem to po dłuższym czasie pojawią się i inne błędy np sondy itp itd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się