[B5 AFN] Kontrolka na FIS, błąd 00550-co to może być?

    11 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam.

    Gdzieś już o tym czytałem ale nie mogę teraz nigdzie znaleźć, otóż podczas jazdy włączył mi się czerwony wykrzyknik w nawiasie oraz trzykrotny sygnał dźwiękowy, olałbym ale auto postało ze 2 godziny, odpalam a po chwili znowu to samo. VAG nie wywala żadnych błędów. Czego mam się doszukiwać?

    [ Dodano: 28-03-2007, 20:04 ]

    I jeszcze jedna sprawa - otóż odkąd kupiłem sobie kabelek mam błąd 00550. Po skasowaniu pojawia się ponownie. Czytałem to:

    http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=8147

    ale jakby wczoraj wymieniłem rozrząd, chłop ustawił kąt wtrysku, myślałem, że zniknie a tu dziś przy okazji sprawdzania okazuje się że znowu jest. Co to może jeszcze być. Strasznie mnie to irytuje i nie ukrywam, że nie chciałbym mieć jakiegoś natrętnego błedu.

    [ Dodano: 28-03-2007, 20:05 ]

    dodam, że auto jeżdzi bez zastrzeżeń, pali bez zastrzeżeń...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4159

    i wszystko wiadomo

    ale jakby wczoraj wymieniłem rozrząd

    to wymieliłeś czy nie ? Pewien nie jesteś tego, czy jak ? Może oglądałeś jakby ostatnio Kogel Mogel (komedia polska) :rotfl:

    chłop ustawił kąt wtrysku,

    może jednak coś nie tak ?

    w tym poście co podałeś jest napisane jak sprawdzić...

    zmieniłem temat, nie piszemy "co to jest, pomocy" - należy zwięźle opisać problem w temacie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pasek wymieniłem, oprócz tego pas alternatora, klimy, wszystki rolki, kąt wtrysku sprawdza się na rozgrzanym silniku czy jest to bez znaczenia?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Pasek wymieniłem, oprócz tego pas alternatora, klimy, wszystki rolki, kąt wtrysku sprawdza się na rozgrzanym silniku czy jest to bez znaczenia?

    na rozgrzanym silniku .... min 80 stopni ...

    a co do błedu 550 :

    -to jak był ustawiany kat wtrysku :question:

    -sprawdz czy w wężykach paliwowoych nie masz pęcheżyków powietrza, ewentualnie wymień filtr paliwa

    p.jak z praca silnika .. po wymianie jest głosniej/ciszej .... :question:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wszystko sie wyjaśniło jak dziś sprawdziłem. Ustawić to ja będe musiał, ale tego mechaniora do pionu. Basic settings 000 poz2 - waha się w granicach 83-88, przed wymianą było podobnie, tak więc w pracy silnika niewiele się zmieniło. Dzięki za pomoc

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Doświadczyłem tego samego błędu

    Auto w czasie jazdy jakby ducha straciło..

    Po podłączeniu kompa:

    błąd

    00550 - Start of Injection Regulation

    17-10 - Control Difference - Intermittent

    00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

    31-00 - Open or Short to Ground

    Po skasowaniu błędów nie pojawia się już błąd 553 ( ale może potrzeba logów dynamicznych które zrobię jutro)

    Co do błędu 550 kasuję i od razu wyskakuje na nowo baseseting 000 poz 2 wartość 255

    wygląda to strasznie ma być ok 54

    Po poczytaniu forum wiem musze zrobić logi dynamiczne

    Prawdopoobne usterki to

    przeskoczył pasek

    strzelił klin na małym kole

    powietrze w paliwie

    i opcja z pompką w zbiorniku której występowanie w AFN jest średnio wiadome....

    Moje pytanie

    Jakie logi które bloki zdiagnozować aby ewentualnie wykluczyć rozbieranie 3/4 auta

    Dziękuję

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Doświadczyłem tego samego błędu

    Auto w czasie jazdy jakby ducha straciło..

    Po podłączeniu kompa:

    błąd

    00550 - Start of Injection Regulation

    17-10 - Control Difference - Intermittent

    00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

    31-00 - Open or Short to Ground

    Po skasowaniu błędów nie pojawia się już błąd 553 ( ale może potrzeba logów dynamicznych które zrobię jutro)

    Co do błędu 550 kasuję i od razu wyskakuje na nowo baseseting 000 poz 2 wartość 255

    wygląda to strasznie ma być ok 54

    Po poczytaniu forum wiem musze zrobić logi dynamiczne

    Prawdopoobne usterki to

    przeskoczył pasek

    strzelił klin na małym kole

    powietrze w paliwie

    i opcja z pompką w zbiorniku której występowanie w AFN jest średnio wiadome....

    Moje pytanie

    Jakie logi które bloki zdiagnozować aby ewentualnie wykluczyć rozbieranie 3/4 auta

    Dziękuję

    normalne: 000,004,013

    B.S: 000,004,

    albo padł regulator poczatka wtrysku albo rozrzd sie przestawil [kolo na wale]

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wszystko raczej jasne

    Zdjąłem osłonę z paska rozrządu i :shocked: dobrze że to tak się skończyło z paska na szerokość została połowa pytanie dlaczego? rozrząd był wymieniany 20 tys temu ale nie wymieniłem koła na wale

    Wymieniam teraz wszystko częściej będę zaglądał pod tę osłonę

    Jak wymienię rozrząd to oblukam wszystko i napiszę czy coś jeszcze wyskoczyło

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Mnie dzisiaj spotkał ten sam problem a dokładniej to auto straciło swoją moc, silnik klepie jak stary transit VAG com odczytał błąd 00550 start of injection regulation 17-10 control difference intermittent. Po poczytaniu na ten temat zrobiłem odczyt grupy 000>02 i jest 255 prosze o pomoc w diagnozie usterki

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jak taki blad sie wyswietla.To pompa jest czesto walnieta(na wlasnej skorze sie przekonalem).Albo krzywki na wale

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy