danisz_ Opublikowano 28 Marca 2007 Opublikowano 28 Marca 2007 Witam. Gdzieś już o tym czytałem ale nie mogę teraz nigdzie znaleźć, otóż podczas jazdy włączył mi się czerwony wykrzyknik w nawiasie oraz trzykrotny sygnał dźwiękowy, olałbym ale auto postało ze 2 godziny, odpalam a po chwili znowu to samo. VAG nie wywala żadnych błędów. Czego mam się doszukiwać? [ Dodano: 28-03-2007, 20:04 ] I jeszcze jedna sprawa - otóż odkąd kupiłem sobie kabelek mam błąd 00550. Po skasowaniu pojawia się ponownie. Czytałem to: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=8147 ale jakby wczoraj wymieniłem rozrząd, chłop ustawił kąt wtrysku, myślałem, że zniknie a tu dziś przy okazji sprawdzania okazuje się że znowu jest. Co to może jeszcze być. Strasznie mnie to irytuje i nie ukrywam, że nie chciałbym mieć jakiegoś natrętnego błedu. [ Dodano: 28-03-2007, 20:05 ] dodam, że auto jeżdzi bez zastrzeżeń, pali bez zastrzeżeń...
pre_pl Opublikowano 28 Marca 2007 Opublikowano 28 Marca 2007 http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4159 i wszystko wiadomo ale jakby wczoraj wymieniłem rozrząd to wymieliłeś czy nie ? Pewien nie jesteś tego, czy jak ? Może oglądałeś jakby ostatnio Kogel Mogel (komedia polska) chłop ustawił kąt wtrysku, może jednak coś nie tak ? w tym poście co podałeś jest napisane jak sprawdzić... zmieniłem temat, nie piszemy "co to jest, pomocy" - należy zwięźle opisać problem w temacie
danisz_ Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Opublikowano 28 Marca 2007 Pasek wymieniłem, oprócz tego pas alternatora, klimy, wszystki rolki, kąt wtrysku sprawdza się na rozgrzanym silniku czy jest to bez znaczenia?
spanky Opublikowano 29 Marca 2007 Opublikowano 29 Marca 2007 Pasek wymieniłem, oprócz tego pas alternatora, klimy, wszystki rolki, kąt wtrysku sprawdza się na rozgrzanym silniku czy jest to bez znaczenia? na rozgrzanym silniku .... min 80 stopni ... a co do błedu 550 : -to jak był ustawiany kat wtrysku -sprawdz czy w wężykach paliwowoych nie masz pęcheżyków powietrza, ewentualnie wymień filtr paliwa p.jak z praca silnika .. po wymianie jest głosniej/ciszej ....
danisz_ Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Opublikowano 29 Marca 2007 wszystko sie wyjaśniło jak dziś sprawdziłem. Ustawić to ja będe musiał, ale tego mechaniora do pionu. Basic settings 000 poz2 - waha się w granicach 83-88, przed wymianą było podobnie, tak więc w pracy silnika niewiele się zmieniło. Dzięki za pomoc
glapsson Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 Witam Doświadczyłem tego samego błędu Auto w czasie jazdy jakby ducha straciło.. Po podłączeniu kompa: błąd 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground Po skasowaniu błędów nie pojawia się już błąd 553 ( ale może potrzeba logów dynamicznych które zrobię jutro) Co do błędu 550 kasuję i od razu wyskakuje na nowo baseseting 000 poz 2 wartość 255 wygląda to strasznie ma być ok 54 Po poczytaniu forum wiem musze zrobić logi dynamiczne Prawdopoobne usterki to przeskoczył pasek strzelił klin na małym kole powietrze w paliwie i opcja z pompką w zbiorniku której występowanie w AFN jest średnio wiadome.... Moje pytanie Jakie logi które bloki zdiagnozować aby ewentualnie wykluczyć rozbieranie 3/4 auta Dziękuję
spanky Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 Witam Doświadczyłem tego samego błędu Auto w czasie jazdy jakby ducha straciło.. Po podłączeniu kompa: błąd 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground Po skasowaniu błędów nie pojawia się już błąd 553 ( ale może potrzeba logów dynamicznych które zrobię jutro) Co do błędu 550 kasuję i od razu wyskakuje na nowo baseseting 000 poz 2 wartość 255 wygląda to strasznie ma być ok 54 Po poczytaniu forum wiem musze zrobić logi dynamiczne Prawdopoobne usterki to przeskoczył pasek strzelił klin na małym kole powietrze w paliwie i opcja z pompką w zbiorniku której występowanie w AFN jest średnio wiadome.... Moje pytanie Jakie logi które bloki zdiagnozować aby ewentualnie wykluczyć rozbieranie 3/4 auta Dziękuję normalne: 000,004,013 B.S: 000,004, albo padł regulator poczatka wtrysku albo rozrzd sie przestawil [kolo na wale]
glapsson Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 Wszystko raczej jasne Zdjąłem osłonę z paska rozrządu i dobrze że to tak się skończyło z paska na szerokość została połowa pytanie dlaczego? rozrząd był wymieniany 20 tys temu ale nie wymieniłem koła na wale Wymieniam teraz wszystko częściej będę zaglądał pod tę osłonę Jak wymienię rozrząd to oblukam wszystko i napiszę czy coś jeszcze wyskoczyło
damianek33 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam. Mnie dzisiaj spotkał ten sam problem a dokładniej to auto straciło swoją moc, silnik klepie jak stary transit VAG com odczytał błąd 00550 start of injection regulation 17-10 control difference intermittent. Po poczytaniu na ten temat zrobiłem odczyt grupy 000>02 i jest 255 prosze o pomoc w diagnozie usterki
vauxhall95 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Jak taki blad sie wyswietla.To pompa jest czesto walnieta(na wlasnej skorze sie przekonalem).Albo krzywki na wale
damianek33 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Problem rozwiązany, pasek był przeskoczony o jeden ząb silnik znowu odzyskał swoje życie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się