KoMik09 Opublikowano 23 Października 2020 Opublikowano 23 Października 2020 Witam Problem z 4.2 bbk, w bloku nowe tuleje, panewki główne oraz korby, wymieniony rozrząd, wariatory po regeneracji, nowe cewki i świece. Rozrząd ustawiony na blokadach, wszystko w porządku. Po założeniu silnika do budy i odpaleniu pojawił się missfire na 6 i 7 cylindrze. Cewki oraz świece zamieniane miejscami i to samo, wiec do wymiany poszły wtryski. Przełożyłem całą listwę wtrysków i pojawił się missfire na 1 cylindrze, zamieniony wtrysk z poprzedniej listwy paliwowej. Po odpaleniu missfire pojawił się wszędzie, silnik chodzi jak padaka. Poniżej zdj grup 91, 92, 93 i 15, 16, 17 ktos ma pomysł co to może być ?
soul87 Opublikowano 23 Października 2020 Opublikowano 23 Października 2020 (edytowane) pokaz screeny z 32 33 i 001 002 Edytowane 23 Października 2020 przez soul87
KoMik09 Opublikowano 23 Października 2020 Autor Opublikowano 23 Października 2020 Dodam, ze wcześniej silnik pracował równo, tylko pojawił się ten missfire na 6 i 7 cylindrze, temu zacząłem szukać przyczyny we wtryskarch, teraz kaszana totalna jest
soul87 Opublikowano 23 Października 2020 Opublikowano 23 Października 2020 Obstawiam gdzies lewe powietrze...
KoMik09 Opublikowano 23 Października 2020 Autor Opublikowano 23 Października 2020 Dzięki za podpowiedź, będę szukał, a co do grup 91 i 92 to wartości zadawane są w normie ?
DarekS4 Opublikowano 23 Października 2020 Opublikowano 23 Października 2020 ja tak samo. Jak masz opcję innym diagnoskopem zrób FTST i FTLT jako wykres na ciepłym dodatkowo. Często każdemu to polecam ale to pokazuje w którą stronę iść. Odkręć jeszcze korek oleju i zobacz cz coś się stanie poprawa lub pogorszenie
KoMik09 Opublikowano 23 Października 2020 Autor Opublikowano 23 Października 2020 5 godzin temu, DarekS4 napisał: ja tak samo. Jak masz opcję innym diagnoskopem zrób FTST i FTLT jako wykres na ciepłym dodatkowo. Często każdemu to polecam ale to pokazuje w którą stronę iść. Odkręć jeszcze korek oleju i zobacz cz coś się stanie poprawa lub pogorszenie Co do nierównej pracy silnika faktycznie byla nieszczelność. Możesz mnie kolego bardziej nakierować o co chodzi z FTST I FTLT ? poza tym pojawił się problem, na wolnych obrotach silnik chodzi rowniótko, natomiast nie ma siły wkręcić się powyżej 3,5k obrotów, jak do wkręce na takie obroty to znowu pojawiaja sie missfire na cylindrach 5-8 i kuleje strasznie. Jak się trochę ostudzi i odpalę go ponownie znowu pracuje równo dopóki się go nie wkręci do tych 3,5 tys obrotów
DarekS4 Opublikowano 23 Października 2020 Opublikowano 23 Października 2020 korekty krótko i długoterminowe. po dodaniu gazu możesz też wtedy zobaczyc czy go przylewa czy ma nieszczelność. Ale skoro już to usunołeś i chodzi równo na wolnych i jestes tego pewny to coś możesz mieć źle w rozrzadzie poskładane. jesteś go pewny ?
KoMik09 Opublikowano 29 Października 2020 Autor Opublikowano 29 Października 2020 (edytowane) Rozrządu jestem pewien, przed założeniem osłon jeszcze sprawdzałem czy blokady mi wchodzą. A problem dalej nierozwiązany, na wolnych obrotach chodzi równo, korekty na pierwszym zdj poniżej. Po dodaniu gazu do 3,5k rpm missfire na cylindrach 5-8, lambda control wtedy staje na 0% i bank 2 pokazuje lambda 0.77-0.8. Dziwi mnie właśnie fakt, iż wtedy nie robi żadnych korekt, co może być przyczyną tak bogatej mieszanki? Dodam jeszcze, ze wkład katalizatora wstępnego z tamtej strony się rozsypał i ten kat jest pusty, ale to raczej nie ma takiego wplywu na tak bogatą mieszankę z tamtej strony Edytowane 29 Października 2020 przez KoMik09
wojtek_lbn Opublikowano 30 Października 2020 Opublikowano 30 Października 2020 22 godziny temu, KoMik09 napisał: Dodam jeszcze, ze wkład katalizatora wstępnego z tamtej strony się rozsypał i ten kat jest pusty, ale to raczej nie ma takiego wplywu na tak bogatą mieszankę z tamtej strony Czy ja dobrze rozumiem, wywaliłeś prekata tylko z jednej strony i szukasz przyczyny czemu silnik nie pracuje równo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się