Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura kodowania pilotów centralnego zamka w A4 B6 i B7


domjenick

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chcę zakładać nowego wąktku, więc może ktoś tym pomoże. Chodzi o kodowanie IMMO dla drugiego klucza. Problem polega z zapisaniem nowej liczby kluczy. Pierwotnie było 1, więc dla drugiego klucza ustawiam nową wartość 2 i naciskam SAVE, jednak w polu Store nie zmienia na wartość 2 lecz zostaje 1. Dla ilości kluczy "1" koduje się zarówno ten stary jak i nowy klucz. Podsumowując: dlaczego nie mogę zachować w pamięci w czasie adaptacji IMMO nowej wartości liczby kluczy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co pamiętam to kluczyki trzeba zamieniać w czasie kodowania imo. Dodatkowo drugi powinien być jak najdalej stacyjki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też robię, zgodnie z procedurą. NIe chodzi tu o zmianę kluczy lecz o zapisanie w sterowniku nowej wartości liczby kluczy - nie zachowuje nic innego poza 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też robię, zgodnie z procedurą. NIe chodzi tu o zmianę kluczy lecz o zapisanie w sterowniku nowej wartości liczby kluczy - nie zachowuje nic innego poza 1.

a ten drugi co to za klucz??kupiłeś gdzieś i usiłujesz zaadoptowac?? Taka sytuacja wystepuje jeżeli drugi klucz ma zły transponder i wiąż zapisuje tylko jeden a drugiego nie :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Koledzy, potrzebuję wymienić baterię w kluczyku. Mam system KEYLESS GO, czyli otwieranie i uruchamianie silnika bez kluczyka. Trzeba będzie go jakoś programować?

A w jakim aucie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kupiłem niedawno Audi A4 B7 2006r. Dostałem do niego dwa piloty, jeden pilot już nie działał (dioda na pilocie mruga ale samochód nie reaguje), drugi działał do dzisiaj (również dioda na pilocie przy naciśnięciu się zapala ale samochód nie reaguje) baterie wymienione na nowe. Wszystkie próby zakodowania pilotów mechaniczne tzn. bez VAGa zawiodły. Czy program VAG-com + kabel z allegro VAG can oraz standardowa procedura programowania pilotów wystarczą do zakodowania pilotów? Dodam, że niestety nie posiadam pinu dołączonego do kluczyków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup VCDSa i działaj nie potrzebujesz pinu, żeby dopasować piloty do c.zamka :wink4:

Wszystkie próby zakodowania pilotów mechaniczne tzn. bez VAGa zawiodły.

a jak to robiłeś?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem różnymi sposobami znalezionymi w internecie np.:

Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek.

- Wyjąć kluczyk ze stacyjki

- Nacisnąć przycisk otwierający.

- Nacisnąć przycisk zamykający 3 razy.

- Puścić przycisk otwierający. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.

Przerobiłem tak chyba 5 różnych sposobów i nic. Pozostaje chyba tylko programowanie w VAGu. Którą wersję VAGa wybrać aby łączyła się z A4 B7? Czy kabel VAG K+CAN Commander 1.4 będzie wystarczający?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kabel VAG K+CAN Commander 1.4 będzie wystarczający?

nic tym nie zrobisz w module komfortu- kup VCDSa :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o kablu za 1500zł? Nie potrzebny mi taki profesjonalny kabel. Jedyne co mam zamiar nim robić to zakodować te piloty, skasować inspekcję plus ewentualne kasowanie błędów. Na aukcji tego kabla VAG K+CAN Commander 1.4 od viakena jest napisane ze można przypisać piloty? Jeżeli nie ten, to który kabel kupić z allegro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na aukcji tego kabla VAG K+CAN Commander 1.4 od viakena jest napisane ze można przypisać piloty? Jeżeli nie ten, to który kabel kupić z allegro?

ja albo się wyrażam niejasno, albo Ty nie chcesz mnie słuchać-nie dasz rady Vag canem przypisać pilotów do B7- jeśli nie chcesz kupować kabla-podjedź na spota, umów się na spotkanie z kimś, kto ma i zakoduje Ci piloty Vagiem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok rozumiem, zacząłem dopiero zgłębiać o tym wiedzę także proszę o wyrozumiałość, mieszkam w małej miejscowości i ciężko u mnie o kogoś kto ma o tym pojęcie, mam tylko pytanie czy jest jakaś tańsza alternatywa kupna kabla niż za 1500zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanie czy do takiej operacji możemy uzyc ''scyzoryka'' z innego auta ale chodzi mi o grupę vw?też posiadam tylko 1 kluczyk i po przeczytaniu wątku nie widze żeby ktoś o tym mówił.zastanawiam się nad tym bo mój tato ma jette i 3 kluczyki z kodami ;-) więc może któryś by się dopasowal?co wy na to??czy jak spróbuje coś takiego zrobic to nie narobię większego bałaganu??pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to będzie po wymianie baterii w KEYLESS GO czy... podobno w audi to się nazywa ADVANCED KEY?

Trzeba będzie kluczyk kodować VAGiem, czy nie?

Nic nie trzeba programować. Starą baterię wyjąłem, nową włożyłem i jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...