Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura kodowania pilotów centralnego zamka w A4 B6 i B7


domjenick

Rekomendowane odpowiedzi

mam takie pytanie czy pompka ma coś wspólnego z zamykaniem z pilota? mam wstawiona do polifta pompke z 97r i drzwi z klucza moge zamknac a z pilota nie wiec moze to centralka( cos co sciaga sygnal z pilota) jest padniete?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście, że to sprawdzałem :)

pilot identyczny: zgadzają się wszystkie numery, zgadza się częstotliwość, nawet wygląd ;)

nie sądzę, aby pilot był dokładany

06.568.800.15S

8E0 837 220K

433MHz

H18\S05 5421 MADE IN GERMANY

to wszystko co na nich widnieje

w kodach wyposażenia znalazłem:

5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz

znalazłem sposób na sprawdzenie nadawania pilota, opisałem go tutaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=178051.0

Sprobuj wyaksaowac oba piloty i zakodowac je od nowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprobuj wyaksaowac oba piloty i zakodowac je od nowa

sprawdzę to, ale wydaje mi się że już próbowałem

dodam, że sprawdzałem drugi pilot (na tv) i nie zgubił częstotliwości, chociaż miałem "odczucie wzrokowe" :wink4:, że zakłócenia wyglądały trochę inaczej niż na pierwszym,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietam ze jak kodowalem swoj to musialem zamknac drzwi, bo przy otwartych sie nie dalo ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem z pilotami. Miałem jeden kluczyk, kupiłem drugi, udało się je odpowiednio zakodować - oba zaczęły działać.

Niestety później odłączyłem akumulator i okazało się, że piloty nie działają. Po kolejnej adaptacji zaczęły działać.

Czy to jest normalne, ewentualnie co może być nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Czy to jest normalne, ewentualnie co może być nie tak?

Tak, normalne.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam dokładnie ten sam problem z pilotem co kolega benoos. Dodam, że drugi pilot jest od tego samochodu i kiedyś działał. Problem wystąpił kiedy bateria się wyczerpała, wyjąłem ją poszedłem kupić i po miesiącu dopiero włożyłem. Pierwszego pilota można vagiem kodować dokładnie jak na filmie, a drugiego pilota nie widać. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam dokładnie ten sam problem z pilotem co kolega benoos. Dodam, że drugi pilot jest od tego samochodu i kiedyś działał. Problem wystąpił kiedy bateria się wyczerpała, wyjąłem ją poszedłem kupić i po miesiącu dopiero włożyłem. Pierwszego pilota można vagiem kodować dokładnie jak na filmie, a drugiego pilota nie widać. Proszę o pomoc.

Skoro pilot kiedyś działał, a teraz nie chce, to:

  • przede wszystkim wymieniłbym baterię na taką 100% pewną (sprawdzoną miernikiem).
  • w samym pilocie przeczyściłbym styki w gnieździe baterii.

Po tych czynnościach zacząć kodowanie od nowa.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bateria wymieniona na nową, sprawdzona. Pilot wysyła sygnał, natomiast po podłączeniu vaga nie widać reakcji.

Skoro na VAG-u nie widać reakcji, to skąd wiesz, że pilot wysyła sygnał?

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam bardzo podobny problem z jednym kluczykiem. Nie działa sterowanie centralnego i alarmu z jednego pilota. Wymieniłem baterię, sprawdziłem "domowym sposobem" na tv, że oba piloty generują sygnał o podobnej częstotliwości, a po podłączeniu VCDS-em do komputera i wykonaniu czynności jak na filmie - niestety nie wykrywa w teście "niedziałającego" pilota. Dodam, że używałem tego pilota przez ostatni rok, a problem pojawił się nagle. Jeszcze jedno - bateria, którą wymieniłem miała tylko 2,8V podczas gdy nowa ma 3,3V (nie wiem, czy niskie napięcie mogło coś uszkodzić)

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam, Krzysiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Widać problemy tego typu z pilotami występują, jednak nikt nie zna odpowiedzi lub nie chce się podzielić wiedzą.

Pozdrawiam

rzeczy czasem się psują-skoro pilot był używany wcześniej,a teraz nie można go dograć do modułu,a także nie można go dopisać do innego auta-jest popsuty...ludzie czasem oczekują cudów i magicznych porad i nie dopuszczają do siebie myśli,że coś jest bezpowrotnie popsute i wymaga kupienia nowego elementu,części,pilota et cetera...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdradzę przyczynę nie sprawnych pilotów. Po prostu ulegają uszkodzeniu miałem podobny problem jeden pilot sprawny. Dokupiłem trzeci na allegro 100 zł i ten sam efekt nie widać w kodowaniu pilota. :no:

Winą była pływająca częstotliwość :evil: naprawa około 150 zł ja wybrałem zakup nowego 250 zł stare zostawiłem w rozliczeniu, a mianowicie sprawdzamy w blokach pomiarowych czy pilot jest widoczny, jeżeli jest dobry to sterownik go zobaczy, lecz nie pokarze pozycji, na której jest zapisany oto cała tajemnica. Częstotliwość trzeba sprawdzać odpowiednim miernikiem a nie telewizorem. :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny temat tylko coś mi nie pomógł.

Autko: Audi A6 1,9TDI 110KM z 1997 w budzie C5, brak modułu komfortu, łączę się z modułem centralnego zamka.

Historia standardowa czyli mam jeden kluczyk scyzoryk który działał i nagle przestał. Nie był mi potrzebny bo alarm niefabryczny i tak otwiera mi drzwi ale dla swojego ego (bo musi wszytko działać nawet jak tego nie używam), postanowiłem po kilku miesiącach wymienić w końcu baterię w pilocie. Po wymianie zonk, pilot nie otwiera drzwi.

Rezultaty MB grupy 7:

79620194.jpg

Z informacji doczytanych na forach VAG pokazuje 0 zaprogramowanych pilotów więc sprawdzam czy działa pilot:

- dla pierwszego przycisku:

43773890.jpg

- dla drugiego przycisku:

46622168.jpg

wniosek pilot działa.

To teraz adaptacja i tu zonk bo jedyną grupę jaką posiadam to 00:

83229275.jpg

Dla reszty grup mam:

33551993.jpg

Może ktoś coś podpowie jak zaprogramować ten pilot?? Bo ja już rozłożyłem ręce i nie mam pomysłów.[br]Dopisany: 03 Maj 2011, 14:36_________________________________________________Hmy, jaka tu cisza, jaki tu spokój :) Nikt nie pomoże :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, chciałbym podłączyć się do tematu, ponieważ też mam problem z pilotami w A4 B6. Ostatnio przestały działać:( Zgodnie z filmikiem sprawdziłem na VAGu i teoretycznie oba są widoczne, usunąłem jeden z nich, dodałem od nowa i nadal nic:( Dodatkowo dodam że razem z pilotami zaczeło świrować radio(nie fabryczne), które po wyjęciu kluczyka pozostaje włączone(a wcześniej było ok), oraz nie słychać tego piszczenia informującego o wł światłach kiedy otworzę drzwi...

Na Vagu żadnych błędów związanych z tym nie znajduje, jedynie były błędy które zrobiły się po włączeniu alarmu, lecz udało się usunąć, do tego sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są ok. Czy może ktoś doradzić co jeszcze sprawdzić lub zrobić zeby to naprawić?

Czy możliwe jest uszkodzenie kostki stacyjki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na przekaźnik odpowiedzialny za zdejmowanie plusa z szyny 15. Zaraz zerknę który to przekaźnik i gdzie on jest, ja na początku zacząłbym o jego sprawdzenia. W każdym razie nie ten temat.[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 15:48_________________________________________________Cholera nie mam wszystkich schematów do Twojego modelu weź sprawdź poprostu przekaźniki wszystkie (dużo ich nie ma) i jak będą wszystkie sprawne to pewnie stacyjka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...