tomek3815 Opublikowano 22 Listopada 2020 Opublikowano 22 Listopada 2020 (edytowane) Kolejny post dotyczacy problemów z doladowaniem w moim AVJ Auto po mapie, pompuje 0,9bara Wymieniłem swego czasu (moze 4 mies temu) dv na nowy oryginalny, Problem polega na tym że coś syczy/gwiżdże podczas pompowania cisnienia przez turbo, dodatkowo turbo wstaje już przy około 2300obr/min po czym zrzuca cisnienie nagle lekko poniżej zadanego a dalej już się równa i trzyma do końca, jednak czuć wyraźny ubytek mocy na poczatku, co ciekawe najbardziej podczas lekkiego przyspieszania a nie z butem w podłodze, jest tez nowy n75 oryginał, gryszka wg ustawiona tak ze zaczyna sie uchylac przy 0,3 bara i niżej nie da sie zejść bo wg zostaje luźne jakby gruszka "za twarda", klapka w pełni otwarta przy około 0,55 i teraz najważniejsze pytanie, podczas próby szczelnosci dolotu od samego filtra jest perfekcyjnie szczelny (przed turbo i za turbo cisnienie jednakowe więc na dv nie działa siła) ale jak podam cisnienie zaraz za turbiną to jak by dv nie zamontować to przy 0,4bara zaczyna przepuszczać cisnienie do tipa.. Poza tym wszelkie metody sprawdzania dv czyli zatykanie króćca wciskanie grzybka itp wskazują że niby sprawny, a jednak chyba nie do końca Edytowane 22 Listopada 2020 przez tomek3815
Tom3k007 Opublikowano 23 Listopada 2020 Opublikowano 23 Listopada 2020 Właśnie mam podobne odczucie ze przy lekkim przyspieszaniu jak juz dmucha turbina to przy 2,3-2,4k obrotów jest takie uczucie jakby doładowanie lekko spadało na ułamek sekundy.
DarekS4 Opublikowano 23 Listopada 2020 Opublikowano 23 Listopada 2020 Może regulacja boostu przez tunera jest nie do końca taka jak ma być. Kiedyś miałem klienta który miał problem po mapie z over boostem na 1.2 bara przy lekkim przyspieszaniu i tez myślał że mu spada doładowanie a problem był w drugą stronę bo miał przeładowanie a potem normowanie.
Instincts Opublikowano 7 Grudnia 2020 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Ja miałem podobny efekt winą było za wysokie ciśnienie dla dv który w okolicach 3-3.5tys obrótow się otwierał było to czuć bardziej na wyższych biegach. Z tego co pamiętam ''zwykla'' dv trzyma 0.7-0.8bara musisz ją wymienić na regulowana. Jak masz kompresor to możesz w łatwy sposób sprawdzić przy jakim ciśnieniu się otwiera.
przem8 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Zwykły dv spokojnie wytrzymuje ponad 1,2bara.
Instincts Opublikowano 7 Grudnia 2020 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Mój nowy 06a145710h febi po tygodniu użytkowania wylądował na półce nie dawał rady
przem8 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Było kupić ori. Ponoć z zamienników jeszcze vaico daje radę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się