Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BEX] Jak się zmieni przyspieszenie po chiptuningu ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przy chiptuningu audi a4 b6 1.8T (190KM) po chiptuningu jest 224KM i chyba o pół litra mniejsze spalanie, i chyba moment obrotowy wiekszy

seryjnie:

1.8 T (190KM) 8,2 s do 100km/h v-max 236 km/h spalanie 8,6 l /100km

to jak sie zmieni np przyśpieszenie do 100km/h i predkosc max??

Opublikowano

te dane to dane Twojego samochodu czy dane podane przez coś lub kogoś ?

bo te 224 konie to chyba lekko przesadzone a spalanie 8,6 też mi dalekie od rzeczywistego

u mnie V-max to 240 ( tyle jechałem osobiście - może jeszcze z 5 by pojechał więcej ale to naprawdę max )

Opublikowano

to dane wziete z tabeli danych z wikipedi audi a4b6

ale ty masz ju po chipie ?? bo chodzi mi o to ile sie zwiekszy przyspieszenie i predkosc po chipie

Opublikowano

to dane wziete z tabeli danych z wikipedi audi a4b6

ale ty masz ju po chipie ?? bo chodzi mi o to ile sie zwiekszy przyspieszenie i predkosc po chipie

mam autko po programie i na troszke zmodyfikowanej turbinie ( po samym programie było 210 i 290 ) teraz mniej więcej jak podpisie :wink4:

Tych ścisłych danych konkretnie Ci nie podam - ogólnie śmiga zadowalająco ( w porównaniu do serii - która była mułowata )

V-max jak pisałem wcześniej w granicach 245km/h

Opublikowano

czyli po chipie miales 210kucy a po przemiany turbiny 290KM?? dobrze zrozumialem ?[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2009, 22:28_________________________________________________a 290 Nm czaje

Opublikowano

czyli po chipie miales 210kucy a po przemiany turbiny 290KM?? dobrze zrozumialem ?

seria - 190koni/240momentu

chip - 210koni/290momentu

modyfikacja turbo - około 220koni/300momentu

Opublikowano

a lepszego ogolnie ma buta w quatro 4x4 czy ogolnie na to samo wychodzi, tylko poprostu lepsza przyczepnosc i kontrola nad autem??

Opublikowano

a lepszego ogolnie ma buta w quatro 4x4 czy ogolnie na to samo wychodzi, tylko poprostu lepsza przyczepnosc i kontrola nad autem??

dla mnie Q to przeaga pod każdym względem - natomiast Q ma zawsze delikatnie mniejszą V-max

Opublikowano

pod kazdym wzgledem? tzn m.in. lepsze prowadzenie, przewaznie w zime niewpada sie tak w poslizgi i latwiej sie z nich wychodzi. jakie jeszcze plusy??

Opublikowano

długo by wymieniać - poczytaj na forum na ten temat lub ogólnie na necie :)

Opublikowano

ale tylko jedno takie pytanie ;d

bo np jak palisz gume to jak masz naped na przod - zaciagasz reczny i palisz gume a w quatro chyba nie da rady?? chyba ze normalnie z jedynki moze lekko da rade. jak to jest??

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

ale tylko jedno takie pytanie ;d

bo np jak palisz gume to jak masz naped na przod - zaciagasz reczny i palisz gume a w quatro chyba nie da rady?? chyba ze normalnie z jedynki moze lekko da rade. jak to jest??

nie wiem , nie palę gumy - samochód służy mi do przemieszczania się w komforcie i bezpieczeństwie ( mnie i mojej rodziny z punktu A do B )

Opublikowano

mic_sado

Zadajesz strasznie dziecinne pytania... :polew:

Dokładnie.Poza tym zmień swój tok myślenia pod względem palenia gumy.Kolego żaden problem jest spalić gumę w FWD z zaciągniętym ręcznym,żadna też przyjemność robić dla kogoś taką pokazówkę :polew: Sztuką jest ją dobrze spiec jeszcze na 2 biegu(w ruchu) ruszyć 2 kółka,a 4 to jest różnica. Następna sprawa to czytać Ci się nie chce,bo na Twoje pytania są odpowiedzi tu na forum :wallbash:

Opublikowano

W zasadzie to poza szybszym biciem serca nic sie nie zmieni :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...