lukasz_fl Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Witam. Posiadam A4 B6 TDI 1,9 131 KM + chip z końca 2003 roku. Mam taki problem. Kiedy wskaźnik paliwa wchodzi na rezerwę a auto stoi na wzniesieniu przodem jak i tyłem silnik gaśnie i nie da się go odpalić dopóki dopóty nie zjadę ze wzniesienia na równą drogę. Czy to może być wina pompy paliwowej czy raczej filtru paliwa, może coś innego?
mily Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ja w swojej mam tak, że jak się rezerwa zapali to oznacza, że w baku mam 2 litry paliwa. Może i u Ciebie wskaźnik za dużo pokazuje? Ja podejrzewam, że to jest przez dodatkowe rezystancje w układzie elektrycznym (słabo styki łączą i widzi większą rezystancję niż podaje czujnik baku).
mily Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 No niestety mi tak pokazuje, jak się rezerwa zapala do to pełna wlewam 60l do wystrzału pistoletu, a zbiornik jest 62l. Opcja jest taka, że jak mam na ful to przez 200 km wskazówka nawet nie drgnie pokazuje cały czas Full. A na rezerwie jak napisałem wyzej. Ja u siebie to na 100% mam gdzieś dodatkową rezystancję. I on zawyża o około 5 litrów.
pre_pl Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 o kalibracji czujnika na forum już było
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się