Michałwr Opublikowano 28 Grudnia 2020 Opublikowano 28 Grudnia 2020 Przesyłam logi do analizy. Pacjent: 1.9TDI AVF po usunięciu kat, egr, wydech przelot Problemy: temperatura z g2 inna niż g62, notlauf Silnik był dogrzany, czujnik temp. nie lata jak powinien. Logi: Statyczny: Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_5c2mX1q.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_8qoIl.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_8SLuYoM.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_qT5Rsv.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_G3nt4.html Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_zMSob0.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_ytf328.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Dx2229.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_y2Ap547.html Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_2l9L3e.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_0wl5N.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_E8IiK3.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_uq35YL.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_ysP2IO.html 3 Faults Found: 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent 19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent
R4xx Opublikowano 28 Grudnia 2020 Opublikowano 28 Grudnia 2020 35 minut temu, Michałwr napisał: Silnik był dogrzany, czujnik temp. nie lata jak powinien. Wymiana czujnika temperatury G62 w 1.9 TDI AVF TURBODIESEL.HSWG.PL Zaobserwowałem kiedyś w moim Passacie dziwne zachowanie wskaźnika temperatury płynu chłodzącego na desce rozdzielczej...
Lu-Gi Opublikowano 28 Grudnia 2020 Opublikowano 28 Grudnia 2020 Z czujnikiem zrób porządek na początek, bo to raczej tutaj najmniejszy problem. Choć złe wskazania podwójnego czujnika psują dawki. Korekcję dupiate to zmierz kompresję jak ok to wtryski targaj na maszynę,konektorki podoginaj. Dobrze jak byś wrzucił 023 i 018. Z turbina to masz przeładowanie i to dosyć takie i dlatego łapie not lauf. Może być np tak że jest zawalona konkretnie co by było pokłosiem lejących pompek lub jazdy tylko ma krótkich odcinkach. Zobacz na początek vacum pompę luźny króciec itp. zmierz ile podciśnienia jest przy pompie i przy gruszcze turbiny. Wymień te wszystkie przewody, zacznij ogólnie od najprostszych i najtańszych rzeczy
Lu-Gi Opublikowano 28 Grudnia 2020 Opublikowano 28 Grudnia 2020 Skąd ogólnie pewność że silnik był dogrzany do tych chociaż 80*c ?
Michałwr Opublikowano 29 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2020 2 godziny temu, Lu-Gi napisał: Skąd ogólnie pewność że silnik był dogrzany do tych chociaż 80*c ? Wiem, że miał 90 bo czasami ten uszkodzony czujnik pokazywał 20 stopni co było absurdalne a drugi ok 88 co było bardziej zbliżoną wartością do tego, co pokazywał czujnik temp paliwa. Dzisiaj dzwonię do ASO i załatwiam czujnik. Kompresję też postaram się jak najszybciej zrobić i udostępnić w poście
Lu-Gi Opublikowano 29 Grudnia 2020 Opublikowano 29 Grudnia 2020 (edytowane) Pokaż lepiej 023 i 018 Czujnik w ASO 190zl. Ale chyba jest tańszy zamienny z literka B albo C o ile się nie mylę Edytowane 29 Grudnia 2020 przez Lu-Gi
kamil-vag Opublikowano 1 Stycznia 2021 Opublikowano 1 Stycznia 2021 W dniu 29.12.2020 o 00:26, Lu-Gi napisał: Zobacz na początek vacum pompę luźny króciec itp. zmierz ile podciśnienia jest przy pompie i przy gruszcze turbiny. Wymień te wszystkie przewody, zacznij ogólnie od najprostszych i najtańszych rzeczy Takie działania to raczej przy niedoładowaniu Łukasz... nie mylmy pojęć... Tu jest albo zasyfiona geo albo przycinający się N75... EGR usunięty, a wali błędem ? Byłeś u kogokolwiek, żeby go wywalił programowo ? ? ? W AVF z 2003r wywalony EGR będzie powodował błąd i check... Wywalony kat, zrobiony przelot, to i pewnie turbo popuszcza... niby bajki, ale w turbosprężarce znajduje się stalowy pierścień uszczelniający, który jest dociskany poprzez ciśnienie spalin, dzięki temu rozwiązaniu układ jest szczelniejszy... 2
Michałwr Opublikowano 1 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2021 7 godzin temu, kamil-vag napisał: Takie działania to raczej przy niedoładowaniu Łukasz... nie mylmy pojęć... Tu jest albo zasyfiona geo albo przycinający się N75... EGR usunięty, a wali błędem ? Byłeś u kogokolwiek, żeby go wywalił programowo ? ? ? W AVF z 2003r wywalony EGR będzie powodował błąd i check... Wywalony kat, zrobiony przelot, to i pewnie turbo popuszcza... niby bajki, ale w turbosprężarce znajduje się stalowy pierścień uszczelniający, który jest dociskany poprzez ciśnienie spalin, dzięki temu rozwiązaniu układ jest szczelniejszy... Jest błąd EGR, samochód jest przygotowywany pod remap dlatego bezpośrednio samego błędu EGR nie usuwałem. Na dniach będę wyciągać turbo do czyszczenia i na pewno zamówię nowy zawór N75
Michałwr Opublikowano 1 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2021 Kamil, czy check engine od EGR może mieć wpływ na to co się dzieje?
Lu-Gi Opublikowano 1 Stycznia 2021 Opublikowano 1 Stycznia 2021 Od EGR raczej nie. Zrób porządek z wtryskami i zobacz co jest w grupie 018 i 023 bo jak tam głupoty będzie pokazywać to też się check zapali a błędu od wtrysku może nie być typu wypadanie zapłonu 1
Michałwr Opublikowano 1 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2021 Dzięki chłopaki za cenne wskazówki, jutro mam w końcu trochę wolnego to logi ogarnę
R4xx Opublikowano 2 Stycznia 2021 Opublikowano 2 Stycznia 2021 (edytowane) N75 możesz podmienić z N18 i sprawdzić, czy w pracy silnika nastąpi jakakolwiek zmiana. Są prawie takie same, na test w sam raz. Zwłaszcza, że sprawnego sterowania EGRem już nie potrzebujesz. Co do zmiennej geometrii.. zawsze możesz spróbować ruszyć sztangą/cięgnem "gruszki" i zobaczyć czy jakikolwiek ruch jest możliwy. Kiedyś posiadając jeszcze turbodoładowanego diesla, wpinałem się dużą strzykawką w gruszkę celem wytworzenia własnego podciśnienia i obserwacji zachowania się cięgna. Od razu wiedziałem, że geometria stoi. Zawsze to jakieś kroczki, które mogą zawęzić poszukiwania przyczyn tego przeładowania zanim kupi się nowy N75 i wyciągnie turbo na stół (co też jest nietrudne i niezbyt kosztowne). N75 dla AVF: 8E0906627C AUDI, 7.22903.28.0 PIERBURG Edytowane 2 Stycznia 2021 przez R4xx
Michałwr Opublikowano 6 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2021 Grupy 018, 023: http://vaglogi.pl/log-018_023_QeYI9.html (Jałowe) Grupy 013, 023: http://vaglogi.pl/log-013_023_oXFxa.html (3000 obr/min) Czujnik jest na miejscu, ale nie założony niestety, bo pogoda nie pozwoliła. W piątek demontowane będzie turbo do czyszczenia
Lu-Gi Opublikowano 6 Stycznia 2021 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Kiedy filtr paliwa był wymieniany ostatnio ?
Michałwr Opublikowano 6 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2021 3 godziny temu, Lu-Gi napisał: Kiedy filtr paliwa był wymieniany ostatnio ? Ok. 8 tyś. km temu wraz z wymianą oleju
Lu-Gi Opublikowano 6 Stycznia 2021 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Zmierz ciśnienie na tandem pompie i sprawdź wydajność pompy w baku. Vcds można ją uruchomić i sprawdzić ile napompuje w ciągu 30 sek. Albo ja wyciągnij i wyczyść bo na pewno będzie placek sufu na spodzie w sitku.
Michałwr Opublikowano 10 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2021 Kolejna porcja logów. Nowy zawór N75, węże podciśnienia oraz po czyszczeniu zmiennej geometrii Dynamiczny: Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_v5E52.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_b5D7I.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_68vm0.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Q8L78.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_JQg4UhJ.html
kamil-vag Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 jeśli chodzi o przepływ i ciś. doładowania to teraz jest OK Można by sprawdzić jak Łukasz wyżej pisał ten tandem i ciśnienie tłoczenia bo rzeczywiście bipy sporo w minusie jak na AVFa
Michałwr Opublikowano 10 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2021 Vacuometr zamówiony, jak tylko dojedzie to sprawdzę
R4xx Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 3 godziny temu, Michałwr napisał: Kolejna porcja logów. Nowy zawór N75, węże podciśnienia oraz po czyszczeniu zmiennej geometrii Dynamiczny: Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_v5E52.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_b5D7I.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_68vm0.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Q8L78.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_JQg4UhJ.html Noo, teraz można jeździć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się