bigpawel Opublikowano 13 Stycznia 2021 Opublikowano 13 Stycznia 2021 (edytowane) Witam Audi a4 B6 1.9 TDI AWX 130KM . Problem polega podczas odpalania samochodu najczęściej po nocy. Odpala od strzała ale 3 sekundy po uruchomieniu nie równo pracuje i rzuca nim przez ok 2-3 sekundy po 5 sekundach przygasa i czasem zgaśnie czasem się utrzyma. Później przy kolejnym odpaleniu jest ok. Pompa tandemowa lała to ja uszczelniłem nowym zestawem uszczelniaczy ale bez zmian. Synchronizacja walka ustawiona na 0. Nie sprawdziłem ciśnienia paliwa bo nie mam manometru. Można cos dowiedzieć się z tych wyników a temat pomp wtrysków ? Dodam ze auto było u mechanika i wymienił pompki na nowe czy regenerowane . Dodam ze podgiąłem konektory jedynie co się poprawiło to wydaje mi się ze lepsza reakcja na gaz . Zimny silnik Korekty 1: 2.99mg/suv 2: -0,66 mg/suv 3: -1,06 mg/suv 4: -0,70mg/suv Grupa 18 same 0 przy odpuszczaniu gazu 4 Bipy 1: -38 2:-62 3:-48 4:-47 Ciepły silnik Korekty 1: 1,11 mg/suv 2: 0,12 mg/suv 3: -0,66 mg/suv 4: -0,70 mg/suv Grupa 18 bez zmian Bipy na biegu jalowym 1: -33 2: -47 3: -1 4: -37 3000 obr 1: -60 2: -67 3: -42 4: -67 Edytowane 13 Stycznia 2021 przez bigpawel
bercik2 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Wymień uszczelnia na 1 pompowtrysku.
Lu-Gi Opublikowano 14 Stycznia 2021 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Bipy trochę za bardzo na minusie tak jak by miały pompki za słaby dostęp do paliwa tym bardziej że rosną na wysokich obrotach. Pompę w baku wyczyść, sprawdź to ciśnienie na tandem pompie. Awx przeważnie ma bipy w okolicach 0
kamil-vag Opublikowano 19 Stycznia 2021 Opublikowano 19 Stycznia 2021 I ogólnie porządny log rano na zimnym i potem na rozgrzanym silniku by się przydał...
bigpawel Opublikowano 23 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2021 W dniu 19.01.2021 o 22:30, kamil-vag napisał: I ogólnie porządny log rano na zimnym i potem na rozgrzanym silniku by się przydał... A mógłbyś napisać których grup ?
Dev Opublikowano 23 Stycznia 2021 Opublikowano 23 Stycznia 2021 8 minut temu, bigpawel napisał: A mógłbyś napisać których grup ? Synchro caly czas stoi na "0" ? Po przegazowaniu tez ?
bigpawel Opublikowano 23 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2021 Wcześniej było na -2,7 teraz ustawione na 0 wyniki w grupach się praktycznie nie zmieniły. Co do synchro na jałowych jest 0 po przegazowaniu 0-0,5 nie jest stale
kamil-vag Opublikowano 23 Stycznia 2021 Opublikowano 23 Stycznia 2021 21 minut temu, bigpawel napisał: A mógłbyś napisać których grup ? 13+23 razem
Dev Opublikowano 23 Stycznia 2021 Opublikowano 23 Stycznia 2021 Godzinę temu, bigpawel napisał: Wcześniej było na -2,7 teraz ustawione na 0 wyniki w grupach się praktycznie nie zmieniły. Co do synchro na jałowych jest 0 po przegazowaniu 0-0,5 nie jest stale I tak ma byc
bigpawel Opublikowano 23 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2021 Powiedzcie mi jaki potrzebował albo kupić będę adapter albo końcówkę i manometr żeby sprawdzic ciśnienie paliwa na vacum pompe. Nie naprawiam samochodów na co dzień a nie mam wszystkiego pod ręką . A do mechaników mam już uczulenie .
bercik2 Opublikowano 24 Stycznia 2021 Opublikowano 24 Stycznia 2021 Musisz kupić śrubę przelotową. Gwint M12x1,5 Tu masz trochę info
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się