Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7/1.8T/CzornySedan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam Wszystkich :)

Historia mojej przygody z Audi zaczęła się już kilka lat temu. Zacząłem od A4 B6 ze słynnym silnikiem 2.0 ALT. Kupiłem auto jako czysty herbatniczek, bez żadnego pakietu, jednak z czasem poznałem forum A4 i się zaczęło. Zderzaki S-Line i inne gadżety musiały wlecieć. Stąd pojawiło się moje zamiłowanie do tej marki oraz inspiracji od innych użytkowników swoich aut. Chciałem żeby moje auto się wyróżniało na mieście. Mimo że olej trzeba było dolewać w trochę większych ilościach niż normalnie,to auto mnie cieszyło. Idealne daily, które według mnie wyglądało dobrze. Pieniędzy ile włożyłem to nawet nie zliczę, z resztą jej następczyni pobiła wszystkie granice...no ale takie hobby :)

139282153_121158073129620_1130322394149604098_n.jpg139417417_710090536216032_4135946229024501797_n.jpg

Audi jeździłem dwa lata, i stwierdziłem, że czas sprawić sobie coś większego i mocniejszego, puki sobie jeszcze mogę na to pozwolić :) A4 robiłem dużo tras, stwierdziłem że zrobię przeskok na A6. Długo szukałem i w końcu pojawiło się auto, które zawsze pozostanie w pamięci, ale nie w sercu. A6 C6 4.2 MPI 334KM 450Nm. Z przeskoku z 2.0 ALT robiło wrażenie. Tutaj również musiałem dołożyć coś od siebie, m. in. pakiet zewnętrzny S-Line, oraz kilka bajerów do środka. Generalnie długo żeby się rozpisywać... Przyjemność z jazdy...na początku rewelacja, jednak po pewnym czasie automat zaczął mnie delikatnie nudzić, a osiągi wiadomo...chciałoby się więcej, ale było w miarę dobrze. W dodatku nie długo doszedł by temat  "rozrządu" i "skrzyni" więc wolałem się z nią pożegnać puki nie dawało żadnych objaw zużycia. Auto dosyć drogie w eksploatacji stąd też postanowiłem z bólem się z nią rozstać. Tras już nie robiłem więc nie chciałem auta męczyć w ruchu miejskim z taką jednostką, po mimo założonego gazu. Auto zostało sprzedane bardzo szybko, tak że ledwo się z niego wypakowałem.

IMG_E6561.JPGIMG_E6565.JPG

Następca był już upatrzony i przemyślany. Przede wszystkim auto miało być tańsze w eksploatacji. Miało mieć już pakiety S-Line w oryginale.  A4 B7 1.8 Turbo, nie którzy chwycą się za głowę... taki downgrade... ale ja tak chciałem i to moja decyzja. Chciałem sprawdzoną jednostkę z duchem i możliwościami. Budżet na auto był spory więc mogłem wybrzydzać. Pojawiła się... czarny sedan, za nie małą kwotę. Bez wahania wybrałem się po auto w sobotę rano. Zdjęcia na aukcji były ładne, ale wiadomo...obawy zawsze są. Gdy zobaczyłem auto na miejscu szczęka mi opadła. Blacha w stanie idealnym, żaden element nie lakierowany. Auto schowane w garażu, gotowe dla potencjalnego klienta. Nie wiem, może to chwyt handlarski, nie interesuje mnie to. Auto kupuje się oczami, a co później wyjdzie to wyjdzie. Co mogłem to sprawdziłem. Przejechałem się, auto okazało się zwarte, sztywne z duchem. Delikatne manewry cenowe i stałem się szczęśliwym posiadaczem A4 B7 z 2007 roku. Plany na modyfikacje są jak zawsze, ale na razie muszę ogarnąć mechanikę, tak żebym miał czysta zdrową serie.

Zdjęcia zaraz po zakupie, niebawem dołączę aktualne ;)

IMG_6715.JPGIMG_6714.JPGIMG_6716.JPG

Z wyposażenia:

Bi-ksenon, podgrzewane przednie fotele, RNS-e, S-Line wewnętrzny i zewnętrzny w oryginale, parktronic tył, elektryczne lusterka

 

 

 

Edytowane przez MgrRazer
Opublikowano

Dobra baza , Zobaczymy jak bedzie się zmieniać. :thumbup1:

Opublikowano

Pierwsze mody czas zacząć...na początek wleciała dokładka z Cupry i rejestracja :jerk:

Bez nazwy 1.jpg

W między czasie udało mi się zamówić potrzebne graty do pierwszego serwisu w "moich rękach" które przyszły na dniach :) 

IMG_6848.JPG

Oczywiście talerzyki również muszą wpaść co by ryjek trochę usiadł :wink:

Opublikowano

Dzisiaj doszły kolejne elementy układanki :) Ulterki i breloczek :) 

A6DE55A6-C765-492D-A4AC-35F3CF831C67.jpeg

Opublikowano

Auto poszło na kompletny serwis do mechanika. Nowy rozrząd, filtry itp. Przy okazji kazałem zdjąć miskę i zobaczyć jak smog wyglada...

65356C71-A8FF-40AF-A3ED-44D147775718.jpeg6EFC27BD-9E4D-403D-B34F-F406A2AAD04C.jpeg884E7F5B-22F7-4507-B10F-2AA25E65A5C1.jpeg

Dobrze że to zrobiłem...widać że nikt tu chyba nie zaglądał. W międzyczasie wpadło coś ciekawego...

2459974C-65A4-47E6-9971-10192505C429.jpegDE1F4F04-07F8-4BB3-8D3E-539A740BBFBF.jpeg

Opublikowano

Nic tylko składać do kupy :D 

Opublikowano

Auto odebrane od mechanika. Silnik zrobiony na tip top. Teraz pora na skrzynie ? oraz górne wahacze bo dają się we znaki. Po mału do celu. Końcówki tłumików zamontowane przez mechanika, jednak chyba będę musiał poprawić bo lewa końcówka jest niżej niż prawa...ehhh Ci fachowcy...

Grill S-Line jak na razie jeszcze siedzi, bo okrutnie mi się podoba. RS na razie odpoczywa...

Doszły także gadżety A4-klub ? i teraz autko wyróżnia się na mieście oraz obudowy lusterek. 

436A654E-10F1-4834-B5B9-6188D0D81ECE.jpegB60E9A04-C993-4038-948F-19E947997252.jpegF7E67F9A-F6A0-45E4-96DB-19EB61F02B3B.jpeg3F766067-B6F6-42ED-B08A-D807285F9BDC.jpegD9EBE82D-657B-408B-9C24-F2A12D0964B8.jpeg

Opublikowano

Zrobisz jakieś foto z tyłu auta, żeby można było oblukac te końcówki ? :wink:

Opublikowano

Tak jutro postaram się zrobić, gdy będę je poprawiał :)

Opublikowano

Pozdrawiam :lol: autko super, też aktualnie rozglądam się za sedanem b6 bądź b7 dasz może jakieś rady co do poszukiwań :wink:  ?? 

Opublikowano

Czy jakieś rady? hmmm generalnie to ja przy zakupie zwracałem uwagę na to czy słychać napinacz łańcucha przy odpaleniu, następnie nad tym czy turbo dobrze wstaje, i generalnie nad tym jak pracuje zawieszenie i jak buda wygląda. Wyprułem się trochę na ten egzemplarz bo była to jedna z najdroższych na otomoto, i owszem można było kupić coś młodszego za te pieniądze, ale plan był na sprawdzoną jednostkę z normalnym cenami eksploatacji. :wink: Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dzięki za rady :lol: moje poszukiwania zaczną się dopiero na początku maja, myślę do 25 tyś szukać b7 i koniecznie z tym silnikiem 1.8T, ale wiadomo obawy są niestety. Nie wiem czy w tej kwocie nie szukać poprostu b6 :eusathink:. Pozdrawiam

Opublikowano

Panowie pytanie czysto teoretyczne. Posiadam RNSE, i pełny fis czerwony. 
Chciałbym dołożyć kierownice z multifunkcja. Potrzebuje jeszcze coś dokupić czy podejdzie bez problemu i wystarczy zakodować ? 

Opublikowano (edytowane)

Jest temat na forum.

 

Edytowane przez Rob@k
Opublikowano
27 minut temu, Rob@k napisał:

Jest temat na forum.

 

Dziękować :wink:

Opublikowano

Ktoś chciał zdjęcia końcówek i oto one. Mam mieszane uczucia. Z dołu jak się patrzy wyglądaj fajnie. Z góry już to słabo wygląda. Może jeszcze bardziej je wsunę do środka...

C9F4FFEF-DC2E-4C72-BC9C-A49844E4393F.jpeg3653B1FC-DCD4-42C1-9C15-9CA0AFD6C88F.jpeg

Opublikowano

Koncówki fi90 czy 100?

Nie wiem czy tłumiki nie są lekko obwiśnięte...

Te gumy mocujace tlumiki do podlogi juz moga byc naciagniete i może dlatego tak na ostatnim zdjeciu to wyglada. 

Ewentualnie tak jak mowisz sprobuj wsunac głębiej, gumy kolo 30zl chyba.

Opublikowano

Powiem Ci tak że palec mogę włożyć w te szczelinę między końcówka a zderzakiem. Nie leży to tak jakbym chciał. To są 90. Mam wrażenie że to wina tych gum o których mówisz. 

Opublikowano

Ja miałem lekko obwiśnięte z którejś strony kupiłem kpl i jest legancko :D na palec to jest chyba u mnie przy seryjnych końcówkach.

Fi 90 spoko ale mnie korcą 100 :D 

image.png

Opublikowano

U mnie wyraźnie lewa końcówka siedzi niżej... masz może jakiś namiar na te gumy? Mnie również korcą 100, żałuję że kupiłem 90 :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...