Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4b6 2.0 Fsi [AWA], jaká jest prawidłowa praca gruszki podcisnienia sterującej klapami kolektora dolotowego. Zespół napędu regulacji-kierownica powietrza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mialem pęknięte ramię gruszki przy kolektorze  dolotowym i nie działało obracanie tych klapek od sterowania długością kolektora. Ramię skleiłem i ładnie ciagnie. Ale podpatrzyłem że we 2.0  alt tym 130km i wszystkich innych silnikach ramię pracuje jakby odwrotnie.

Tzn  Po odpaleniu na jałowych jest ramię w górze, po dodaniu gazu na 3,5tys obrotów ciągnie ramię w dół.

A u mnie na jałowych ciągnie wajchę w dół a jak gazuje to odpuszcza spowrotem - na odwrót.

I nigdzie nie mogę na necie znaleźć jak to ma działać  w AWa wszędzie jest tylko o 2.0alt. 

 

 

Tutaj jak powinna pracować 

https://youtu.be/FIXyQ545D84

A tutaj jak pracuje u mnie 

https://youtu.be/VvDRaGJiIrY

 

 Patrzyłem na napięcie we wtyczce  na wolnych obrotach jest 12-14v(zaworek otwarty i ciągnie wajchę) a po dodaniu gazu spada na 6-7v(zamyka zaworek i odpuszcza wajchę). W tamtych silnikach jest odwrotnie temu wajcha działa odwrotnie i reaguje szybciej bo tu po dodaniu gazu jak zamknie zaworek to przez chwilę jeszcze trzyma podciśnienie, taką mam teorie.

Ktoś wie  jak to powinno działać w silniku AWA albo mógłby podpatrzyć u siebie? Re. Co steruje zaworkiem podcisnienia

Opublikowano

A dobrze ciągnie? Odłącz od prądu i zobacz czy będziesz widział różnice w mocy. Jak ciągnie dobrze na niskich i wysokich obrotach to nie szukaj dziury. Tak ma być :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...