Sportowy tłumik do A4 B5 1.8
0

    13 postów w tym temacie

    Czesc Wam, chce zamontowac sportowy tłumik do A4,

    miałem zamiar kupic mugen'a ale sie wyleczyłem :biggrin:

    Mysle o takim tlumiku:

    http://moto.allegro.pl/item179820284_super_tlumik_km_malon_3spo_najtaniej_.html

    http://moto.allegro.pl/item180332439_super_tlumik_km_malon_3_spo_styl_klasa_.html

    Co o tym myślicie?

    Jak to będzie chodziło? cicho? głośno?

    Moze ktos taki ma założony?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Miałem założonego Malona w golfie II 1.3 i to był ryk a nie warkot :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam w golfie tlumik Ultera i powiem ci ze na poczatku mi sie to podobalo dopuki sie nie przepalil chodzil wmiare cicho i ladny pomruk wydawal a teras...chodzi tak glosno ze jak siedzisz na tylnej kanapie to ciezko wytrzymac na trasie ;/ takze NIE polecam! Chyba ze jakis dedykowany ...lub Remusa

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A mam taki pomysł ale nie wiem czy dobry:)

    Koncowy tlumik jest tam jakiś sportowy ale strasznie cichy, normalnie prawie jak seryjny dopiero jak sie podejdzie pod sam tył auta to słychać cichy pomruk.

    Wiec moze zostawił bym go a srodkowy tłumik "otworzył" i wszystko z niego powyciągał.

    Jak by to wtedy chodziło?? jak myslicie?

    Może ładny wtedy miał by dzwięk?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a ja ci polecam zwykly ori ale musi byc ori. i taki mam i mi bardzo przyjemnie mruczy. daj sobie spokuj zakladac takie cos do 4 xylindrowego auta. znam wiele osob ktre takie tlumiki zalozyly i na szczescie juz sie z tego wyleczyly. to jest po prostu wiejski tuning. wracajac do dzwieku ori jutro postaram sie nakrecic filmik to ci pokaze.

    pozdro

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam wstawiony tlumik km malon na dwie strony i chodzi jak normalna seria wiec smialo mozesz montowac malona jak sie na niego zdecydujesz... :a4fan:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ogolnie ani jeden ani drugi nie przypadl mi do gustu :confused: moze cos z dwururek :question:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja robilem na zamowienie wiec ma dwururke z jednej i drugiej strony o srednicy 10 cm... :smile:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a ja mam taki sam (przelotowy) jak chcesz kupic .mialem go do golfa 2 zakladac ale sprzedalem i mi zostal a teraz mam a4 tdi i tez sie zastanawiam czy go nie zalozyc co panowie powicie o tym :eek:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja mam Ultery zalozone przelotowe i piekny basik sie wydobywa , glosno jest tylko w przedziale 2-3 tys obr , ale mi sie podoba :biggrin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja osobiscie nie jestem zwolennikiem wszystkich, jak to sie zwyklo nazywac "sportowych tlumikow".. buczy strasznie, a tak jak powiedzial schiller..... ORI THE BEST ;) ja zmienilem tylko koncowke na podobna do tej z S4 :) ..."dwururka"... :P

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja mam zalozonego sebringa i powiem ze jestem bardzo zadowolony nie ma zadnego ryczenia jak w tych firmy KM czy ulter jest serja jak sie spokojnie jedzie a jak sie depnie to cos w rodzaju odglosow z kolektora ssacego taki jakby swist ale to tez za bardzo nie to nawet nie wiem jak to opisac. moze ci co slyszeli cos na ten temat powiedza

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Moje OOOO chodzi dokladnie tak samo jak napisal kolega platiniumm.Tylko taki fajny swist jak sie przygazuje i jak dla mnie to w to graj... :smile:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members