Okruchos Opublikowano 30 Stycznia 2021 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Witam Forum A4 to kopalnia wiedzy, nie raz już mi pomogliście więc mam nadzieje że i tym razem się uda. Pacjent A6C5 Avant 2002 rok 1,9 tdi AWX Nie działa mi predkościomierz i wskaznika paliwa ma tenedencje do falowania. Na początku predkosciomierz zachowywał się jak na filmiku a pozniej umarl na amen, nie liczy kilometrów, nie pokazuje prędkści [wskaznik paliwa na filmie jeszcze dzialal normalnie] I teraz co zrobiłem do tej pory: VCDS i output test i wszystkie zegary ladnie wychylają się do końca Wymieniłem czujnik prędkości na skrzyni - dalej nic VCDS - bloki silnika - jezdziłem z lapkiem i pokazywało prędkość "0" Gdzie szukać dalej?
Banan Opublikowano 30 Stycznia 2021 Opublikowano 30 Stycznia 2021 (edytowane) silnik dostaje info o prędkości z zegarów , szukałbym problemu gdzieś w kabelkach - wypnij wtyczki zegarów i sprawdź czy nie coś może nie stykało - we wtyczce niebieskiej pin 7 , 9 i 24 masz masy , pin 28 to sygnał prędkości - na niego możesz dać masę przerywając i zobacz czy ruszy wskazanie może coś z wiązką między czujnikiem a licznikiem albo kiepska masa do czujnika Edytowane 30 Stycznia 2021 przez Banan 1
Okruchos Opublikowano 30 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2021 Godzinę temu, Banan napisał: silnik dostaje info o prędkości z zegarów , szukałbym problemu gdzieś w kabelkach - wypnij wtyczki zegarów i sprawdź czy nie coś może nie stykało - we wtyczce niebieskiej pin 7 , 9 i 24 masz masy , pin 28 to sygnał prędkości - na niego możesz dać masę przerywając i zobacz czy ruszy wskazanie może coś z wiązką między czujnikiem a licznikiem albo kiepska masa do czujnika Czyli kabel bezposrednio od czujnika leci do zegarów?? nie ma nic po drodze? zadnych kostek, złącz itp??
Banan Opublikowano 30 Stycznia 2021 Opublikowano 30 Stycznia 2021 (edytowane) masa czujnika jest wpięta w masę silnika , sygnał idzie przez pin 10 czarnej wtyczki 10pinowej w puszce ECU do licznika Edytowane 30 Stycznia 2021 przez Banan 1
Okruchos Opublikowano 4 Września 2021 Autor Opublikowano 4 Września 2021 W dniu 30.01.2021 o 22:00, Banan napisał: masa czujnika jest wpięta w masę silnika , sygnał idzie przez pin 10 czarnej wtyczki 10pinowej w puszce ECU do licznika a mogłbyś mi może pomóc jeszcze? masz może schemat/rozpiskę pozostałych kabli w tej wtyczce??? Bo poprzednim razem faktycznie była woda we wtyczce, zrobiłem i pół roku spokoju. A teraz znow predkosciomierz nie działa i dodatkowo wyskakuje kontrolka od ciśnienia oleju. Rozebrałem znów wszystko - wtyczka znów wilgotna. rozebrałem, uszczelniłem obudowę, przedmuchałem wszystko. Na pewniaka ze zabieg pomógl - odpalam i znów lipa...
Banan Opublikowano 5 Września 2021 Opublikowano 5 Września 2021 Nie ma takich rozpisek - trzeba szukać w schematach
Okruchos Opublikowano 8 Września 2021 Autor Opublikowano 8 Września 2021 W dniu 5.09.2021 o 13:12, Banan napisał: Nie ma takich rozpisek - trzeba szukać w schematach Michał a wiesz może od czego jest pin nr 3 w kostce [biały przewód]??? Dziś sprawdzałem czy mam połączenie między zegarami a czujnikiem [czujnik wymieniałem pół roku temu na nówkę] Jedna konćowka miernika we wtyczce czujnika - druga we wtycze pin10 - przejscie jest Jedna koncówka w czarnym gniezdzie a druga w pinie nr 28 w niebieskiej kostce licznika - przejscie jest Ale co ciekawe - jak w liczniku koncówka siedziała właśnie w pinie 28 to na ścianie grodziowej było własnie przejscie jeszcze na pin nr 3.... Może tu jest problem niedziałającego predkościmierza tylko od czego jest "3"?
Banan Opublikowano 8 Września 2021 Opublikowano 8 Września 2021 (edytowane) Pin 3 to będzie sygnał prędkości z zegarów do ECU Edytowane 8 Września 2021 przez Banan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się