golfagn Opublikowano 16 Lutego 2021 Opublikowano 16 Lutego 2021 Siema, wpadła mi w oko Audica. Wszystko mi w niej pasuje z wyjątkiem zawieszenia pneumatycznego. Obawiam się kosztów obsługi. Na szybko sprawdziłem koszty: tylne miechy 450zł sztuka, przednie ok 750zł sztuka. Blok zaworowy ok 400zł, sprężarka 1250zł. Wymiana i obsługa bardzo prosta, wręcz łatwiejsza jak sprężynowe. Ale jak realnie to wygląda z trwałością? Przebieg auta 370 tyś, silnik 3 litry tdi 240KM. Będzie jeżdżone 80% po mieście. Generalnie poznam każdą opinię.
Lukas84j Opublikowano 16 Lutego 2021 Opublikowano 16 Lutego 2021 Nie tego zawieszenia bym się bał tylko tego tego silnika jak będzie jeżdżony w 80% po mieście, ani to zdrowo anie ekonomicznie dla tego silnika.
golfagn Opublikowano 16 Lutego 2021 Autor Opublikowano 16 Lutego 2021 Powiedzmy, że są to dość szybkie przejazdy przez miasto. Pracuję w takich godzinach, że nie ma korków a trasa w jedną stronę to 16km. Z drugiej strony jedyny inny silnik to TFSI 3.0. Ale mało ich takich jak ja chcę w wyposażeniu i w kombi. A spalanie też ma jakie ma. Wersja 240 koni ponoć najbardziej dopracowana i mało awaryjna z tego co czytam po internecie. Jakiś negatywnych opinii nie widziałem. Powiesz coś więcej?
Lukas84j Opublikowano 16 Lutego 2021 Opublikowano 16 Lutego 2021 Polecam wersję 3.0 TDI 240KM oczywiście jak jest zadbane. Kolega ma Q7 3.6 FSI na pneumatyce to sobie bardzo chwali komfort jazdy, fakt miał jakiś tam problem- padł mu kompresor, naprawa kosztowała ok tysiąca ale nadal sobie chwali to zawieszenie.
majkel_majki Opublikowano 18 Lutego 2021 Opublikowano 18 Lutego 2021 Przy tym przebiegu jaki podajesz to już może wysypać się w tym aucie wszystko. Jeżeli do pneumatyki nikt nie zaglądał to awaria miechów ze starości jest prędzej czy później pewna, a jazda z nieszczelnościami momentalnie ubije kompresor.
golfagn Opublikowano 20 Lutego 2021 Autor Opublikowano 20 Lutego 2021 Niestety lub na szczęście ktoś mnie ubiegł z autem ;(
golfagn Opublikowano 2 Lipca 2021 Autor Opublikowano 2 Lipca 2021 Odświeżę temat: kupiłem A6 C6 z tym zawieszeniem. Moja opinia: za bardzo różnicy nie czuć w porównaniu do sprężynowego. Możliwość regulacji wielki plus, czy to nisko na autostradzie czy to wysoko żeby przez gruzowisko się przebić- rewelacja. Jestem też po pierwszej awarii- lewy tylny miech stracił szczelność. Koszt nowego zamiennika 320zł. Wymiana bardzo prosta, nie wymaga to żadnych specjalistycznych narzędzi. Jako ciekawostkę dodam, że na takim padniętym miechu zrobiłem trasę 400km po autostradzie, wystarczyło ustawić tryb sport i tyle. A ma ktoś pojęcie, jaka różnica jest pomiędzy zawieszeniem pneumatycznym w zwykłym A6 C6 a w Allroadzie? Wiem, że ma możliwość podnieść się wyżej. Ale miechy te same, więc to tylko opcja w kompie czy mechaniczna różnica też?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się