Skocz do zawartości
IGNOROWANY

N75 i przeładowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dlaczego zaworek n75 przy wyższych obrotach spada na 1.2 % i co może być przyczyną przeładowania . Zarówno n75 jaki i wężyki zostały wymienione ,zawór DV też nowy log.PNG

Opublikowano

Zrób loga 118 z odpieta wtyczka n75, co to za turbo? Kiedyś było poprawnie? Było by latwiej jakbyś podał więcej informacji o aucie , nikt tu szklanej kuli nie posiada.

Opublikowano

Turbo jest seryjne od 1.8 T BFB tylko po regeneracji , na odpiętej wtyczce pokazuje 0.4 , podczas robienia chipa nie chciał dmuchać więcej niż 0,66 nawet przy otwartym maksymalnie zaworku n75 ,wymieniłem zaworek n75 i dv i wężyki wszystkie i teraz robi się tak 

 

Opublikowano (edytowane)

Za bardzo naciagnieta sztanga. Seryjne k03 góra nie będzie dużo dmuchać, zwlaszcza że teraz od dołu juz sporo pompuje :P

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Trzeba ustawić początek otwarcia na 0.3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...