Przemek99 Opublikowano 21 Lutego 2021 Opublikowano 21 Lutego 2021 Dlaczego zaworek n75 przy wyższych obrotach spada na 1.2 % i co może być przyczyną przeładowania . Zarówno n75 jaki i wężyki zostały wymienione ,zawór DV też nowy
Łukasz13 Opublikowano 21 Lutego 2021 Opublikowano 21 Lutego 2021 Zrób loga 118 z odpieta wtyczka n75, co to za turbo? Kiedyś było poprawnie? Było by latwiej jakbyś podał więcej informacji o aucie , nikt tu szklanej kuli nie posiada.
Przemek99 Opublikowano 21 Lutego 2021 Autor Opublikowano 21 Lutego 2021 Turbo jest seryjne od 1.8 T BFB tylko po regeneracji , na odpiętej wtyczce pokazuje 0.4 , podczas robienia chipa nie chciał dmuchać więcej niż 0,66 nawet przy otwartym maksymalnie zaworku n75 ,wymieniłem zaworek n75 i dv i wężyki wszystkie i teraz robi się tak
przem8 Opublikowano 21 Lutego 2021 Opublikowano 21 Lutego 2021 (edytowane) Za bardzo naciagnieta sztanga. Seryjne k03 góra nie będzie dużo dmuchać, zwlaszcza że teraz od dołu juz sporo pompuje Edytowane 21 Lutego 2021 przez przem8
damian111 Opublikowano 17 Marca 2021 Opublikowano 17 Marca 2021 Trzeba ustawić początek otwarcia na 0.3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się