Skocz do zawartości
IGNOROWANY

N75 i przeładowanie


Przemek99

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego zaworek n75 przy wyższych obrotach spada na 1.2 % i co może być przyczyną przeładowania . Zarówno n75 jaki i wężyki zostały wymienione ,zawór DV też nowy log.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób loga 118 z odpieta wtyczka n75, co to za turbo? Kiedyś było poprawnie? Było by latwiej jakbyś podał więcej informacji o aucie , nikt tu szklanej kuli nie posiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo jest seryjne od 1.8 T BFB tylko po regeneracji , na odpiętej wtyczce pokazuje 0.4 , podczas robienia chipa nie chciał dmuchać więcej niż 0,66 nawet przy otwartym maksymalnie zaworku n75 ,wymieniłem zaworek n75 i dv i wężyki wszystkie i teraz robi się tak 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za bardzo naciagnieta sztanga. Seryjne k03 góra nie będzie dużo dmuchać, zwlaszcza że teraz od dołu juz sporo pompuje :P

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...