fang Opublikowano 28 Lutego 2021 Opublikowano 28 Lutego 2021 Cześć. Dzisiaj miałem sytuację taka ze docisnąłem na prostej do 120 km i odcięło mi całkowicie samochód. Na miejsce 20 km dojechałem normalnie. Zgasiłem odpaliłem i pojechałem jeszcze w trasę kilka km sprawdzić co i jak. Przy przyspieszeniu do 00 odcięło mi znów turbinę i auto po prostu nie miało mocy przyspieszyć. Jest to na każdym vidgu a odcięło 2x przy 4. W drodze powrotnej docisnąłem na 3 i wyskoczył check engine i odcięło turbinę. Zatrzymałem się zgasiłem auto i odpaliłem. Check się cisgle świeci ale turbina działała i dojechałem normalnie. Zrobiłem test vagiem i mam błędy
rafałwol Opublikowano 28 Lutego 2021 Opublikowano 28 Lutego 2021 Miałem tak często przy swoim 2.0 TDI BPW jak jezdziłem głównie jazde miejską ,,wokół komina,, przez parę miesięcy a póżniej trasa, gaz i odcięcie turbiny przeważnie 3,5 - 4 tyś/ob i jakiś komunikat.... Jak pojęzdziłem więcej w trasę przedmuchałem turbo tylko stopniowo to wszytko ustąpiło . Tylko że w trasie bardzo wolno podnosiłem obroty i było GIT i przeszło . (Ale to, tylko było tak przy moim..)
fang Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Opublikowano 28 Lutego 2021 23 minuty temu, Lu-Gi napisał: Loga 011 zrób dynamicznego Jak to zrobić?
Dev Opublikowano 28 Lutego 2021 Opublikowano 28 Lutego 2021 Geometria w turbo zacina sie, sprawdz jeszcze podcisnienia
Lu-Gi Opublikowano 28 Lutego 2021 Opublikowano 28 Lutego 2021 20 minut temu, fang napisał: Jak to zrobić? Masz na YT poradniki. Bloki pomiarowe wybierasz grupę 011 potem zapis danych i od 1400~ RPM dajesz start do ok 4000 i stop. Trzeba tutaj wiedzieć czy nie doładowuje czy przeładowuje. Ale chyba to drugie. 1
fang Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Opublikowano 28 Lutego 2021 (edytowane) Niedziela,28,Luty,2021,15:33:53:00009-VCID:6BDF9A6E4985F9DECF-5178,Wersja VCDS: AKP 20.4.1,Wersja danych: 20200629 DS317.0 03G 906 016 FE,,R4 1.9L EDC G000SG 9820, ,Grupa A:,'011,,,,Grupa B:, Zatrzymany,,,,Grupa C:, Zatrzymany ,,Engine Speed,Charge Pressure,Boost Pressure,Charge Pressure,,,,,,,,,, ,CZAS,(G28),Control Status,(actual),Control Duty Cycle,CZAS,,,,,CZAS,,,, Znacznik,ZAPISU, /min, mg/suw, mbar, %,ZAPISU,,,,,ZAPISU,,,, ,0.10,1890,41.2,2335.8,35.9,,,,,,,,,, ,0.26,1932,40.9,2346.0,35.5,,,,,,,,,, ,0.42,1974,39.8,2356.2,34.3,,,,,,,,,, ,0.58,1995,39.3,2366.4,34.3,,,,,,,,,, ,0.74,2037,39.3,2376.6,33.5,,,,,,,,,, ,0.91,2079,39.0,2397.0,32.0,,,,,,,,,, ,1.10,2100,38.7,2417.4,30.4,,,,,,,,,, ,1.27,2142,40.4,2448.0,28.0,,,,,,,,,, ,1.44,2184,47.5,2478.6,26.4,,,,,,,,,, ,1.60,2226,51.1,2519.4,21.7,,,,,,,,,, ,1.76,2268,51.1,2560.2,18.5,,,,,,,,,, ,1.94,2310,51.1,2570.4,17.0,,,,,,,,,, ,2.11,2352,51.1,2580.6,15.8,,,,,,,,,, ,2.27,2394,51.3,2580.6,14.2,,,,,,,,,, ,2.46,2436,51.3,2580.6,13.0,,,,,,,,,, ,2.62,2478,51.3,2580.6,11.8,,,,,,,,,, ,2.78,2541,51.1,2580.6,10.7,,,,,,,,,, ,2.94,2583,51.1,2580.6,9.5,,,,,,,,,, ,3.11,2625,50.8,2580.6,7.9,,,,,,,,,, ,3.28,2667,50.8,2580.6,6.3,,,,,,,,,, ,3.46,2709,50.5,2580.6,5.1,,,,,,,,,, ,3.63,2751,50.2,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,3.79,2772,50.0,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,3.94,2835,50.0,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,4.09,2856,50.0,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,4.25,2898,49.7,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,4.42,2919,49.4,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,4.60,2961,49.4,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,4.77,2982,49.4,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,4.94,3024,49.1,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,5.10,3066,48.6,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,5.26,3087,48.3,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,5.42,3129,48.3,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,5.60,3171,47.8,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,5.77,3192,47.5,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,5.93,3234,46.9,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,6.12,3255,46.7,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,6.27,3297,46.7,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,6.45,3318,46.4,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,6.61,3360,45.8,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,6.78,3381,45.8,2580.6,4.7,,,,,,,,,, ,6.95,3402,38.7,2580.6,6.7,,,,,,,,,, ,7.13,3381,28.8,2580.6,6.7,,,,,,,,,, ,7.30,3381,19.8,2580.6,6.7,,,,,,,,,, ,7.48,3402,16.5,2570.4,4.7,,,,,,,,,, ,7.64,3402,16.2,2519.4,4.7,,,,,,,,,, ,7.81,3402,16.5,2427.6,4.7,,,,,,,,,, ,7.98,3381,16.5,2346.0,4.7,,,,,,,,,, ,8.16,3360,16.5,2274.6,4.7,,,,,,,,,, ,8.33,3360,16.5,2193.0,4.7,,,,,,,,,, ,8.51,3360,16.5,2121.6,4.7,,,,,,,,,, ,8.67,3360,16.5,2060.4,4.7,,,,,,,,,, ,8.82,3360,16.5,2009.4,4.7,,,,,,,,,, ,8.98,3255,0.0,1968.6,54.1,,,,,,,,,, ,9.14,2961,0.0,1846.2,59.6,,,,,,,,,, ,9.33,2625,0.0,1693.2,60.4,,,,,,,,,, ,9.49,2268,0.0,1570.8,61.5,,,,,,,,,, ,9.66,1974,0.0,1458.6,61.9,,,,,,,,,, ,9.82,1701,0.0,1366.8,65.5,,,,,,,,,, ,9.98,1428,0.0,1285.2,72.2,,,,,,,,,, ,10.14,1155,0.0,1254.6,80.5,,,,,,,,,, ,10.31,924,9.1,1224.0,80.5,,,,,,,,,, ,10.49,903,6.9,1193.4,80.5,,,,,,,,,, ,10.66,903,6.3,1173.0,80.5,,,,,,,,,, ,10.82,861,4.9,1152.6,80.5,,,,,,,,,, ,10.98,819,6.6,1142.4,80.5,,,,,,,,,, ,11.14,819,6.3,1122.0,80.5,,,,,,,,,, ,11.31,819,6.3,1111.8,80.5,,,,,,,,,, ,11.48,840,6.0,1101.6,80.5,,,,,,,,,, ,11.66,819,6.3,1091.4,80.5,,,,,,,,,, ,11.83,819,6.6,1081.2,80.5,,,,,,,,,, ,11.99,840,6.0,1081.2,80.5,,,,,,,,,, ,12.15,840,6.0,1081.2,80.5,,,,,,,,,, ,12.31,840,6.3,1071.0,80.5,,,,,,,,,, ,12.49,840,6.0,1071.0,80.5,,,,,,,,,, nie wiem czy dobrze to zrobilem ale chyba coś takiego Edytowane 28 Lutego 2021 przez fang
fang Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Opublikowano 28 Lutego 2021 (edytowane) Dodam jeszcze że od 2 dni zauważyłem jakby padl termostat Trasy po 20 km i ciągle temperatura po 50 stopni może to też kwestia tego. Edytowane 28 Lutego 2021 przez fang
Lu-Gi Opublikowano 28 Lutego 2021 Opublikowano 28 Lutego 2021 Na vaglog.pl się zaloguj i tam wrzuć i podaj link 1
fang Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Opublikowano 28 Lutego 2021 1 minutę temu, Lu-Gi napisał: Na vaglog.pl się zaloguj i tam wrzuć i podaj link Nie działa ta strona po tym co wrzuciłem nie ma? Tylko te logi dostałem w pliku z vaga
fang Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Opublikowano 28 Lutego 2021 Usunąłem vagiem błąd z turbiną i jechałem nawet 130 i wszystko było git. Ustawiłem tempomat na 90 i przez 5 minut jechał dodałem gazu i brak mocy. Logi zamieściłem wyżej. Jutro sprawdzę węże podciśnienia, ale mam nadzieje że turbo nie będzie do regeneracji.
ecobuda Opublikowano 28 Lutego 2021 Opublikowano 28 Lutego 2021 Zacina się zmienna geometria w turbinie. Turbina do czyszczenia. Jeżeli nie trzyma ci temperatury 90 stopni to ogarnij też termostat bo znowu zasyfi turbine. 1
fang Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Opublikowano 28 Lutego 2021 Teraz, ecobuda napisał: Zacina się zmienna geometria w turbinie. Turbina do czyszczenia. Jeżeli nie trzyma ci temperatury 90 stopni to ogarnij też termostat bo znowu zasyfi turbine. ok po tych logach można to wywnioskować z turbiną i oddawać na czyszczenie?
ecobuda Opublikowano 28 Lutego 2021 Opublikowano 28 Lutego 2021 Tak. Turbina przeładowuje bo się przycina. Spróbuj jeszcze poruszać sztangą gruszki i sprawdź czy luźno chodzi. 1
fang Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Opublikowano 28 Lutego 2021 Teraz, ecobuda napisał: Tak. Turbina przeładowuje bo się przycina. Spróbuj jeszcze poruszać sztangą gruszki i sprawdź czy luźno chodzi. ok, a mniej więcej wiesz jaki może być koszt regeneracji? Lub jak to załatwić najlepiej i czy nie będzie problemem jazda aktualnie na tym bez robienia go do odciny turba?
Dev Opublikowano 28 Lutego 2021 Opublikowano 28 Lutego 2021 58 minut temu, fang napisał: ok, a mniej więcej wiesz jaki może być koszt regeneracji? Lub jak to załatwić najlepiej i czy nie będzie problemem jazda aktualnie na tym bez robienia go do odciny turba? ja bym dał turbo od AWXa plus program wyjdzie ze 150kM 1
fang Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Opublikowano 28 Lutego 2021 Teraz, Dev napisał: ja bym dał turbo od AWXa plus program wyjdzie ze 150kM kumam, ale wiesz mam w planach ogarnąć tutaj turbo nawet te co miałem 115km i sprzedać auto w dobre ręce, bo chciałbym przerzucić się na benzyne.
Dev Opublikowano 28 Lutego 2021 Opublikowano 28 Lutego 2021 w takim razie regeneracja koszt ok 700zł plus wymiana 1
fang Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Opublikowano 28 Lutego 2021 7 minut temu, Dev napisał: w takim razie regeneracja koszt ok 700zł plus wymiana podjadę do mechanika i popytam co i jak w takim razie. Dzięki wszystkim za info i pozdrawiam.
fang Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Opublikowano 28 Lutego 2021 A jeszcze to pytanie na koniec. Czy coś się stanie jak będę na razie jeździł z tą turbiną? Dopóki nie będzie jej odcinać przy 60km/h to normalnie działa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się