sonadores Opublikowano 2 Marca 2021 Opublikowano 2 Marca 2021 Witam, w ostatnim czasie zwróciłem uwage na niepokojący dzwięk który pojawiał sie przy dodawaniu gaz szczególnie na maxa w okolicach 2tys do 3600obr silnika. Sytuacja miała miejsce na każdym biegu. Poniżej wrzuce film co mam na myśli. Wstępnie z mechanikiem założylismy ze winien jest wariator i najprawdopodobiej napinacz i wyciągniety łancuch + nietrzymający bądź niezbyt wydajny zawor wysokiego ciśnienia który mialby zle napinac łańcuch ktory jakoby mógłby obijać o obudowe. Aktualnie wariator wymieniony, napinacz i łańcuch febiego, uszczelka wysokiego ciśnienia + pierścienie nastawnika Wniosek taki ze nic to nie zmieniło oprocz niedzwownienia łancucha przy rozruchu Wczoraj byłem załamany co do możliwości uszkodzonych panewek skoro dalej stuka. Oświecilo mnie ze cos mi sie nie zgadza bo dzwięk który uslyszycie konczy sie rowno przy 3600obr - skojarzylem ze cewka kierownicy powietrza zamyka w takich wartosciach. Wymusilem zmiane połozenia kalap (cięgno w dół) dzwięk dalej sie wydobywa, natomiast (ciegno do gory) wtedy ten terkot ustał i uspokoił ze to nie panewki <3 nie do konca rozumiem teraz kiedy klapy sa otwarte a kiedy zamknięte. Zrobilem zdjęcie srodka miejsca klap wirowych i moim zdaniem wychodzi na to ze gdy cięgno jest do góry to klapy są otwarte czyli spoczynkowo dolot ciagle otwarty a przy gazowaniu zamyka sie, natomiast po przkroczeniu 3600obr cewka zamyka podcisninie i dolot dalej otwarty 20210205_201429.mp4 20200828_152924_1.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się