Jump to content

Recommended Posts

Zrobione cokolwiek ? turbo wstaje jakieś 11s czyli tragedia, potem jak złapie to aż przeładowuje na maksa... więc coś tu jest nie tak, albo N75 coś szwankuje, albo Turbo do czyszczenia... 

Zrób test i zapnij turbo na krótko do króćca vacum i zrób loga 003+011... zobaczymy czy od razu wstanie... 

 

Link to post
Share on other sites

da sie jakos sprawdzic n75 vdsem?

tak zeby miec w 100% pewnosc ze to wina n75

Link to post
Share on other sites

Zrób to co napisałem, podepnij na krótko turbo z ominięciem n75 i zrób log

Link to post
Share on other sites

ok tak dzis zrobie, ogolnie to z moca jest tak ze przewaznie ponizej 2000 obrotow jest mul, choc nie zawsze, czsami normalnie jedzie, a powyzej 2200 idzie dobrze.

ogolnie to te logi zaczynalem z drugiego biegu bo robilem je sam, ale juz na 3 biegu wciskalem pedal w podloge i robilem logi normalnie.

te logi tak dziwnie wygladaja poniewaz sam je robilem zaczynajac od niskich biegów.

Link to post
Share on other sites

Log masz robić tylko na 3 biegu i pedał w podłogę, nie zmieniasz biegów podczas logowania... 

Link to post
Share on other sites

tak wiem, ale chcialem go zrobic sam i to nie byl za dorby pomysl.

bede musial kogos poprosic zeby mi pomogl 

tutaj statystyczny grupy 11, sorry ze wrzucam w takim wydaniu

 

Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,,
,TIME,2850-3150,2200-2400,2100-2600,35-80%,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min,,, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.31,1113, ON,1076.4,0.0,,,,,,,,,,
,0.65,1134, ON,1088.1,0.0,,,,,,,,,,
,1.02,1176, ON,1088.1,0.0,,,,,,,,,,
,1.37,1176, ON,1099.8,0.0,,,,,,,,,,
,1.73,1197, ON,1099.8,0.0,,,,,,,,,,
,2.08,1239, ON,1111.5,0.0,,,,,,,,,,
,2.43,1239, ON,1111.5,0.0,,,,,,,,,,
,2.79,1260, ON,1123.2,0.0,,,,,,,,,,
,3.15,1281, ON,1134.9,0.0,,,,,,,,,,
,3.50,1281, ON,1134.9,0.0,,,,,,,,,,
,3.84,1302, ON,1146.6,0.0,,,,,,,,,,
,4.18,1323, ON,1146.6,0.0,,,,,,,,,,
,4.53,1344, ON,1158.3,0.0,,,,,,,,,,
,4.89,1344, OFF,1170.0,0.0,,,,,,,,,,
,5.25,1386, OFF,1170.0,99.6,,,,,,,,,,
,5.59,1386, OFF,1099.8,99.6,,,,,,,,,,
,5.94,1407, OFF,1053.0,99.6,,,,,,,,,,
,6.29,1386, OFF,1017.9,99.6,,,,,,,,,,
,6.65,1407, OFF,994.5,99.6,,,,,,,,,,
,7.00,1407, OFF,994.5,99.6,,,,,,,,,,
,7.34,1407, OFF,982.8,99.6,,,,,,,,,,
,7.68,1407, OFF,982.8,99.6,,,,,,,,,,
,8.03,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,8.39,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,8.75,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,9.11,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,9.45,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,9.80,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,10.15,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,10.51,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,10.86,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,11.20,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,11.54,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,11.89,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,12.25,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,12.61,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,12.96,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,13.31,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,13.65,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,14.01,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,14.37,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,14.71,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,15.06,1407, ON,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,15.40,1407, ON,971.1,0.0,,,,,,,,,,
,15.75,1386, ON,1029.6,0.0,,,,,,,,,,
,16.09,1407, ON,1076.4,0.0,,,,,,,,,,
,16.45,1386, ON,1123.2,0.0,,,,,,,,,,
,16.81,1407, ON,1146.6,0.0,,,,,,,,,,
,17.15,1386, ON,1158.3,0.0,,,,,,,,,,
,17.50,1386, ON,1170.0,0.0,,,,,,,,,,
,17.84,1386, ON,1181.7,0.0,,,,,,,,,,
,18.19,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,18.55,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,18.91,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,19.25,1386, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,19.59,1386, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,19.94,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,20.30,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,20.66,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,21.00,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,21.34,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,21.69,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,22.03,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,22.39,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,22.75,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,23.09,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,23.44,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,23.78,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,24.12,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,24.47,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,24.83,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,25.19,1407, OFF,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,25.53,1407, OFF,1193.4,99.6,,,,,,,,,,
,25.87,1407, OFF,1111.5,99.6,,,,,,,,,,
,26.22,1407, OFF,1053.0,99.6,,,,,,,,,,
,26.56,1407, OFF,1017.9,99.6,,,,,,,,,,
,26.92,1407, OFF,1006.2,99.6,,,,,,,,,,
,27.28,1407, OFF,994.5,99.6,,,,,,,,,,
,27.62,1407, OFF,982.8,99.6,,,,,,,,,,
,27.97,1386, OFF,982.8,99.6,,,,,,,,,,
,28.31,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,28.67,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,29.03,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,29.39,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,29.73,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,30.08,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,30.42,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,30.78,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,31.13,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,31.48,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,31.83,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,32.17,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,32.53,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,32.89,1386, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,33.26,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,33.61,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,33.97,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,34.33,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,34.67,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,35.02,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,35.36,1407, ON,959.4,99.6,,,,,,,,,,
,35.72,1386, ON,982.8,0.0,,,,,,,,,,
,36.08,1386, ON,1041.3,0.0,,,,,,,,,,
,36.42,1407, ON,1076.4,0.0,,,,,,,,,,
,36.77,1386, ON,1111.5,0.0,,,,,,,,,,
,37.11,1386, ON,1134.9,0.0,,,,,,,,,,
,37.45,1407, ON,1158.3,0.0,,,,,,,,,,
,37.80,1407, ON,1170.0,0.0,,,,,,,,,,
,38.16,1407, ON,1170.0,0.0,,,,,,,,,,
,38.51,1407, ON,1181.7,0.0,,,,,,,,,,
,38.87,1407, ON,1181.7,0.0,,,,,,,,,,
,39.23,1407, ON,1181.7,0.0,,,,,,,,,,
,39.59,1407, ON,1181.7,0.0,,,,,,,,,,
,39.93,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,40.28,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,40.62,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,40.98,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,41.34,1407, ON,1181.7,0.0,,,,,,,,,,
,41.68,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,42.02,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,42.37,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,42.73,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,43.09,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,43.45,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,43.79,1386, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,44.14,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,44.49,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,44.85,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,45.20,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,45.54,1407, OFF,1181.7,0.0,,,,,,,,,,
,45.88,1407, OFF,1181.7,99.6,,,,,,,,,,
,46.23,1407, OFF,1099.8,99.6,,,,,,,,,,
,46.57,1407, OFF,1053.0,99.6,,,,,,,,,,
,46.93,1407, OFF,1017.9,99.6,,,,,,,,,,
,47.29,1407, OFF,1006.2,99.6,,,,,,,,,,
,47.63,1407, OFF,994.5,99.6,,,,,,,,,,
,47.98,1407, OFF,982.8,99.6,,,,,,,,,,
,48.32,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,48.68,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,49.04,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,49.38,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,49.73,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,50.07,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,50.42,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,50.76,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,51.12,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,51.48,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,51.82,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,52.16,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,52.51,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,52.85,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,53.21,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,53.57,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,53.91,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,54.26,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,54.60,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,54.95,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,55.31,1386, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,55.66,1407, ON,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,56.01,1386, ON,982.8,0.0,,,,,,,,,,
,56.35,1407, ON,1029.6,0.0,,,,,,,,,,
,56.70,1407, ON,1076.4,0.0,,,,,,,,,,
,57.04,1407, ON,1111.5,0.0,,,,,,,,,,
,57.38,1407, ON,1134.9,0.0,,,,,,,,,,
,57.74,1407, ON,1158.3,0.0,,,,,,,,,,
,58.10,1407, ON,1170.0,0.0,,,,,,,,,,
,58.45,1407, ON,1170.0,0.0,,,,,,,,,,
,58.79,1386, ON,1181.7,0.0,,,,,,,,,,
,59.14,1407, ON,1181.7,0.0,,,,,,,,,,
,59.50,1407, ON,1181.7,0.0,,,,,,,,,,
,59.86,1407, ON,1181.7,0.0,,,,,,,,,,
,60.20,1407, ON,1181.7,0.0,,,,,,,,,,
,60.54,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,60.89,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,61.23,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,61.59,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,61.95,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,62.29,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,62.64,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,62.98,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,63.32,1407, ON,1181.7,0.0,,,,,,,,,,
,63.67,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,64.03,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,64.37,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,64.73,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,65.07,1386, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,65.42,1407, ON,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,65.78,1407, OFF,1193.4,0.0,,,,,,,,,,
,66.14,1407, OFF,1181.7,99.6,,,,,,,,,,
,66.48,1407, OFF,1099.8,99.6,,,,,,,,,,
,66.82,1407, OFF,1053.0,99.6,,,,,,,,,,
,67.17,1407, OFF,1017.9,99.6,,,,,,,,,,
,67.51,1407, OFF,1006.2,99.6,,,,,,,,,,
,67.86,1407, OFF,994.5,99.6,,,,,,,,,,
,68.22,1407, OFF,982.8,99.6,,,,,,,,,,
,68.57,1407, OFF,982.8,99.6,,,,,,,,,,
,68.92,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,69.26,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,69.61,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,69.95,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,70.31,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,70.67,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,71.01,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,71.36,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,71.72,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,72.07,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,72.42,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,72.78,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,73.12,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,73.46,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,73.81,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,74.17,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,74.51,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
,74.87,1407, OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,,
 

Link to post
Share on other sites

@kamil-vag czy uszkodzona pompa vakum moze wplywac na zla prace turbiny

dzis poladczylem manometr i cisnienie bylo 0,7 ale wyastrczylo lekko ruszyc kroccemprzy pompie i uciekalo do 0,5 lub 0.3 

na wyjsciu z zaworka n75 bylo 0,5 

Link to post
Share on other sites
13 minut temu, kubabkb napisał:

dzis poladczylem manometr i cisnienie bylo 0,7 ale wyastrczylo lekko ruszyc kroccemprzy pompie i uciekalo do 0,5 lub 0.3 

na wyjsciu z zaworka n75 bylo 0,5 

no to chyba sam se odpowiedziałeś  :P

Link to post
Share on other sites

pompa wiem ze do wymiany, ale czy moze powodowac turbo dziure, oraz przelodowanie na wyzszych obrotacvh

Link to post
Share on other sites

Króciec wystarczy zaklepać i oblać klejem, czy silikonem i daje radę... Można wymienić na poprawioną z wkręcanym króćcem... 

Może mieć to jak najbardziej wpływ na wstawanie turbo... 

A za przeładowanie pewnie zabrudzona zmienna geometria

Link to post
Share on other sites

@kamil-vag logi po dzisiejszej wymianie pompy vacum na nowa bosha z koncowka Q i dalej lapie przeladowanie na 5 biegu , ponizej logi. wymiana pompy pomogla jedynie w tym ze salepsze hamulce  i zmniejszyly sie dragania w okolicach 2 tys obrotow

https://log.tunezilla.com/chart/468734#H8KLCADDosKpX2ACA03CjMOBDsOCIBBEw7/ChcOzwpIUNcO6McKEw4MqG8K6ScKFZsOZwprDqsOXCzQxHmfDpsONw7PDnjzDisOzw47CmWzCksKywq3DlcOAFMKgwpdLEcO+UMKLYBJlElQyw4fCkl8kasK1w5jDncOiw47DvXF8ZsKOZCMqVsOSXsOeQGXCo8K+YMKMw7bDvcKDwo1wwpp1w4gaw7k3w7gJHMKcw6EEV3DDjWjDnGBww5NSw5fChcKHw5NdQsO4AsKyB8K0VsK0AAAA

 

Link to post
Share on other sites

Pompa pomogła, teraz turbo wstaje na momencie, wcześniej było to aż 11s. Więc nałożyły Ci się 2 awarie jednocześnie, brak podciśnienia, a jak już złapało to potem przeładowywało. Jedno masz z głowy, teraz przeładowanie, co może to powodować:

- N75 do sprawdzenia, tam jest taki filterek na nim, wyczyść go. Ewentualnie podmień z zaworkiem od EGR na próbę...

- Zabrudzona zmienna geometria

- Turbina po regeneracji ? Lub ktoś grzebał przy ramieniu ? Wiadomo coś ? ? ? 

Link to post
Share on other sites

turbina siedzi od nowosci ta sama ,  przy ramieniy napewno tez nic nie bylo grzebane. 

najgorzej denerwuje mnie to ze raz  przyspiesza normalnie, a nastepnym razem but w podloge a zero reakcji lub zbiera sie powoli.

tutaj na logu ladnie turbo zlapalo od 1500 obrotow ,ale czesto sie zdaza ze przy 1500 obrotow do 2000 ma takiego mula ze porazka ,powyzej 2000 dopiero wstaje . Ale jesli cisne go na 5 biegu to wtedy juz wejdzie w tryb awaryjny.

Link to post
Share on other sites

Podmień ten N75 z N18 jak nie pomoże to wyciągaj tą turbinę i do czyszczenia... 

Edited by kamil-vag
Link to post
Share on other sites

macie jakis poradnik jak wymienic n75?

Link to post
Share on other sites

Wyciągasz prawą lampę i masz w miarę dobry dostęp.

Link to post
Share on other sites

kupilem nowy zawor, chyba zaryzykuje i wymienie go 

Link to post
Share on other sites

Robilem test ze strzykawka podlaczona do gruszki(silnik zgaszony)

niepokoi mnie dzwiek w ktorym powraca cisnienie, slychac jakby jakas sprezyna skrzypiala

w drugim filmie widac jak sie zachowuje strzykawka jesli puszcze tloczek

 

Link to post
Share on other sites

chcialem dzis zalozyc nowy n75 i jest problem

moj nowy ori wyglada tak 

WWW.EBAY.DE

Finden Sie Top-Angebote für Druckwandler Unterdruckanlage Ventil Original VW Audi Seat Skoda 1K0906627A bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!

 

 

a stary tak 

WWW.EBAY.ES

Las mejores ofertas para Turbo Impulso Control Electroválvula 1.9TDI 7.22903.19 8E0 906 627 Un 8E0906627A están en eBay ✓ Compara precios y características de productos nuevos y usados ✓ Muchos...

 

 

co mam zrobic? jak poprowadzic weze?

 

 

Link to post
Share on other sites

Ściągnij ta obudowę, tam jest taki filterek, zobacz czy się nie zapchał czasami czy coś, nie wiem czy tego nie da się też przełożyć ewentualnie... 

Link to post
Share on other sites

Problem wstepnie rozwiazany, dzis przyszedl zawór Pierburg i skonczyly sie przeladowania oraz chrobotanie przy zdejmowaniu nogi z gazu, dodatkowo znikly wibracje podczas przyspieszania oraz wibracje w okolicach 2000tys obrotow. Pozostal jeden maly problem ktory wystepuje od czasu do czasu, pedal gazu potrafi reagowac z opoznieniem zdaza sie to przewaznie przed 2 tys obrotow na 4 biegu . idzie sie do tego przyzwyczaic , ale ciekawosc mnie zzera co moze byc przyczyna :) 

Dzieki Kamil za wszystkie podpowiedzi, kolejny raz mozna bylo liczyc na Twoja pomoc:hi:

Link to post
Share on other sites

Niesprawny czujnik stopu pod pedałem hamulca może powodowac takie rzeczy, oczywiście nie musi ale podsuwam trop :P

Link to post
Share on other sites

Mimo, że odczucia masz inne cały czas przeladowuje i jest źle, N75 podmieniony to zostaje tylko turbo na stół i wyczyścić geometrię

Link to post
Share on other sites

kamil-vag powiedz mi jeszcze czy turbo moze tez powodowac to ze czasami pedal gazu działa z opoznieniem?

na drugim logu widac jakby lopatki sie rozruszaly poniewaz doladowanie spadlo do 2600 pomimo gazu w podlodze.

 

Link to post
Share on other sites

co najlepsze jak pojezdze troche dajac gaz do dechy problemow z przeladowaniem nie ma .

ten logi byl robiony odrazu po rozgrzaniu auta , wiec za duzo nie jezdzilem, ale tak jak mowie zmiana tego zaworka duzo dala

 

Link to post
Share on other sites

No to tym bardziej to trzeba wyczyścić, skoro rozruszanie na chwilę pomaga

Zaworek też już mógł nie działać jak trzeba, często jest tak, że nakładają się na siebie 2 czy 3 niesprawności i ciężko dojść do czegokolwiek... 

Edited by kamil-vag
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...