Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 TDI PD] Dokręcenie głowicy


platinum

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Około pół roku temu miałem wymieniany wałek rozrządu, szklanki , panewki itp. nowa uszczelka pod głowicą, planowanie itp. Bardzo delikatnie ucieka płyn chłodniczy, od tego czasu dolałem litr. Znalazłem wyciek, spod uszczelki głowicy w narożu koło pompy vacum. Nasuwa sie pytanie czy śruby głowicy były skrecane 3 etapowo czy po prostu mechanik dokręcił na oko. Czy mogę teraz delikatnie poluzować śruby głowicy (obrót każda o 180 stopni max, ale przy tym robiąc to etapowo -każda najpierw o 45 stopni aż dojde do 180 stopni przy tym zachowując odpowiednią kolejność) i na nowo dokrecic tak jak powinno być ? (odpowiednie momenty, kolejność i etapy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz jakieś wyjście ? Spróbuj dokręcić, nie pomoże to wtedy będziesz myślał o ponownym planowaniu głowicy i wymianie uszczelki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mechanik, który przeprowadził ten remont zapomniał odpowiednio dokręcić głowice, to wątpię, aby ten remont w ogóle był przeprowadzony..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej sprawdź króciec płynu wychodzący z tyłu silnika bo tam może uciekać. Znaduje się pod vacum pompą, do głowicy idzie metalowyc element a potem jeszcze plastikowy. Szukaj wycieku na zimnym silniku bo potem płyn odparowuje. To co piszesz wydaje się być nierealne. Obejrzyj też przewód chłodzący idący pod vaccum pompą do głowicy, od paliwa potrafi spuchnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...