Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło od AWX do AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , jako iż powoli przygotowuje się do podnoszenia mocy w mojej furce , a moje sprzęgło jest lekko na wykończeniu, a wole w pełni oddać tunerowi auto z dobrze przygotowanymi podzespołami , aby sprzęgło nie ślizgało  . To wpadłem na pomysł, żeby od razu wsadzić sprzęgło oraz dwumase  od 1.9tdi AWX . Szukam na internecie całych zestawów i jakoś za dużo ich nie widzę . Czy jest jakaś różnica miedzy valeo , luk oraz sachs.  Czy ktoś jest mi w stanie dobrać dobry zestaw w dobrych cenach ?  Pozdrawiam 

Opublikowano (edytowane)

 Sprzęgło dajesz od BFB z tłumikiem drgań i koło zamachowe od AWX. W ekstremalnym przypadku możesz obić tarczę kevlarem. 

Edytowane przez george
Opublikowano (edytowane)
33 minuty temu, Norbercik napisał:

Witam , jako iż powoli przygotowuje się do podnoszenia mocy w mojej furce , a moje sprzęgło jest lekko na wykończeniu, a wole w pełni oddać tunerowi auto z dobrze przygotowanymi podzespołami , aby sprzęgło nie ślizgało  . To wpadłem na pomysł, żeby od razu wsadzić sprzęgło oraz dwumase  od 1.9tdi AWX . Szukam na internecie całych zestawów i jakoś za dużo ich nie widzę . Czy jest jakaś różnica miedzy valeo , luk oraz sachs.  Czy ktoś jest mi w stanie dobrać dobry zestaw w dobrych cenach ?  Pozdrawiam 

uderz do @dzik po sprzeglo. Bierz zestaw LUKa. Na 95% Twoja dwumasa nie wymaga wymiany, takze sama tarcza + docisk + lozysko starczy ;)

Edytowane przez DivaynEays
Opublikowano
7 minut temu, DivaynEays napisał:

uderz do @dzik po sprzeglo. Bierz zestaw LUKa. Na 95% Twoja dwumasa nie wymaga wymiany, takze sama tarcza + docisk + lozysko starczy ;)

No nie wymaga wymiany dokładnie . Ale myślę żeby już na zapas zrobić od razu , żeby później się nie bawić w to . A z tego co widzę zestaw taniej wychodzi niż osobno , wiec raczej warto wymienić wszystko razem . Napisze do @dzik dzięki :D

Opublikowano
Teraz, Norbercik napisał:

No nie wymaga wymiany dokładnie . Ale myślę żeby już na zapas zrobić od razu , żeby później się nie bawić w to . A z tego co widzę zestaw taniej wychodzi niż osobno , wiec raczej warto wymienić wszystko razem . Napisze do @dzik dzięki :D

Zestaw bez dwumasy okolo 600 zl, z dwumasem 1300 :D 

Wez pod uwage rowniez to, ze "nowe" kola zamachowe potrafia byc w gorszym stanie niz fabryczne dwumasy po 20 letnim przelocie :P

Opublikowano
3 minuty temu, DivaynEays napisał:

Zestaw bez dwumasy okolo 600 zl, z dwumasem 1300 :D 

Wez pod uwage rowniez to, ze "nowe" kola zamachowe potrafia byc w gorszym stanie niz fabryczne dwumasy po 20 letnim przelocie :P

Niby racja , autko ma przelotu 275tys i jeszcze nic nie wskazuje jeszcze na dwumase . 

Opublikowano

Tylko pytanie czy dwumasa z avj będzie dobrze chodziła z tarczą , dociskiem i łożyskiem od awx ?

Opublikowano
35 minut temu, Norbercik napisał:

Tylko pytanie czy dwumasa z avj będzie dobrze chodziła z tarczą , dociskiem i łożyskiem od awx ?

Oczywiscie. Plug&play, tylko kup zestaw LUK bo Sachsa trzeba szlifowac delikatnie (jak tego nie zrobisz to bedzie trzec przez chwile nim sie tulejka wytrze sama :P)

 

Opublikowano

Z resztą @dzik wysle to co trzeba :D

Opublikowano
4 minuty temu, DivaynEays napisał:

Z resztą @dzik wysle to co trzeba :D

Już napisałem , czekam na odpowiedz 

Opublikowano

Przy FWD nie trzeba sprzęgła dawać z BFB, cały komplet od AWX też będzie ok. 

  • Pomoc techniczna 2
  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...