filip1001 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witajcie, wczoraj w mojej a4 pojawiła się kontrolka zużytych klocków. I tak jak się czyta w książce pojazdu, co znaczy kontrolka to podobno zużyły się klocki z przodu ale nie jestem pewien. :gwizdanie: Może od razu lepiej komplet wymienić ? I w ogóle jakie są najlepsze,a przynajmniej bardzo dobre? Mowa na forum jest o takich firmach jak ferodo, ate... :gwizdanie: Jakichś kosmicznych sportowych nie potrzebuję, ale, żeby były na "kilka" tys km. Co radzicie? Wymieniac komlet, czy tylko przód? i jakiej firmy? model? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 To zależy w jakim stopniu zużycia masz tylne klocki ,sprawdż i będziesz wiedział czy tył też wymaga wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 kolego... wystarczy zerknąć na tył i widać... a ja dodam co innego - czego nie bierzesz pod uwagę... każdy szanujący się zakład klocki wymienia razem z tarczami u nas ze względów ekonomicznych się o tym nie mówi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 kolego... wystarczy zerknąć na tył i widać... a ja dodam co innego - czego nie bierzesz pod uwagę... każdy szanujący się zakład klocki wymienia razem z tarczami u nas ze względów ekonomicznych się o tym nie mówi... Hehehe. Na pewno muszą się szanować. Jak już coś robić to trza wiedzieć za co A tak na poważnie. O ile dobrze pamietam, to zależy to od stanu tarczy. Jeżeli jest gładka i nie ma wyraźnych wyżłobień, należy stoczyć tylko zewnętrzny rant. Jeżeli posiada wyżłobienia, a grubość tarczy jest OK, należy ja splanować. Zawsze jednak mogę się mylić bo do szkoły już dawno temu chodziłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 a ja napisze cos prostego-wszystko zalezy od uzytkowania auta...jesli auto bylo mocno ''dojezdzane''-wymienic razem z klockami tarcze,przod i tyl-potem jest spokoj najprawdopodobniej na dluzszy czas dla tarcz,a klocki-wiadomo od kontrolki ,do kontrolki-przy optymalnej jezdzie jedna tarcza na trzy komplety klockow,ale to tez nie jest zadna regula,tylko wynik obserwacji-chociaz czasem spotykalem auta,ktore mialy tarcze od nowosci-a auto mialo 10 lat i wciaz jezdzilo na tych samych tarczach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oZiX 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 ja zawsze przed wymianą sprawdzam drugą ośkę i jak trzeba wymieniam wszystkie jak nie to nie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Kolego sam napisałeś co inni polecają więc ..... Sprawdź tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi