Skocz do zawartości
IGNOROWANY

błąd p2187 p2279 p0299


Kowynia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , po zalaniu 100 oktanów i jazdy ok 150km wyskoczyły trzy błędy p2187 p2279 p0299 czy ktoś wie co jest ich powodem? 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność w układzie dolotowym. Popraw w profilu kod silnika. 2.0 FSI = ALT, 2.0 TFSI=BGB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.03.2021 o 08:15, DivaynEays napisał:

Zbieg okolicznosci. Dziura w dolocie sie pojawila.

Auto dałem do mechanika i mówi ze nic nie znalazł , mówił coś o sondzie ze może w kulki grać , pewny jesteś ze wina jest dziura w dolocie ? Wszystkie 3 błędy ?

 

W dniu 27.03.2021 o 08:15, Muskel1 napisał:

Nieszczelność w układzie dolotowym. Popraw w profilu kod silnika. 2.0 FSI = ALT, 2.0 TFSI=BGB

poprawiłem ,dzięki nie zauważyłem

5A74737D-FE78-4163-A2A7-8F18DED95553.jpeg

Edytowane przez Kowynia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby tylko sonda źle mierzyła, miałbyś jeden błąd za ubogiej mieszanki na przykład. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Muskel1 napisał:

Gdyby tylko sonda źle mierzyła, miałbyś jeden błąd za ubogiej mieszanki na przykład. 

Czyli wina może być i sonda jak i dziura w dolocie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej tylko nieszczelność. Błąd ubogiej mieszanki jest tego wynikiem, bo ilość mierzonej masy powietrza nie zgadza się z zawartością tlenu w spalinach (bo zasysa lewe powietrze, którego przepływomierz nie mierzy) wtedy sonda wywala błąd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Muskel1 napisał:

Raczej tylko nieszczelność. Błąd ubogiej mieszanki jest tego wynikiem, bo ilość mierzonej masy powietrza nie zgadza się z zawartością tlenu w spalinach (bo zasysa lewe powietrze, którego przepływomierz nie mierzy) wtedy sonda wywala błąd. 

Okej , jakiś domowy sposób by sprawdzić nieszczelność na parkingu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedną z przyczyn może być uszkodzona odma. Odkręć korek wlewu oleju na pracującym silniku. Odkręcony korek powinien swobodnie na otworze wlewu paliwa leżeć. Nie może go zasysać (podciśnienie) ani wypychać do góry (nadciśnienie). 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Muskel1 napisał:

Jedną z przyczyn może być uszkodzona odma. Odkręć korek wlewu oleju na pracującym silniku. Odkręcony korek powinien swobodnie na otworze wlewu paliwa leżeć. Nie może go zasysać (podciśnienie) ani wypychać do góry (nadciśnienie). 

 

Chodzi ci o wlew oleju?

korek leży swobodnie jak i teraz jak i u mechanika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...