Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów (przyspiesza z opóźnieniem, brak mocy)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam pewien problem z moja :audi::(

Mianowicie od 2 dni zaobserwowałem znaczny spadek mocy w trakcie przyspieszania(na 2 i 3 biegu zbierał się naprawdę przyzwoicie), to znaczy jak wcisnę pedał w podłogę odczuwam chwilowy(2s-3s)brak reakcji, po czym turbo zaczyna się budzić, ale w okolicach 3000 obrotów znów łapie muła :kwasny:

Jeśli chodzi o V-max to nie ma z tym problemu...rozpędza się do 180 bez większych problemów...ale znacznie dłużej niż zwykle ;(

Wszystkie przewody przy turbo posprawdzałem...są w idealnym stanie.

Olej(Mobil 1 0w40) + wszystkie filtry(MANN) wymieniany co 10tyś km(ostatnia wymiana jakieś 2000km temu).

Opis słowny to tylko wprowadzenie do istniejącego problemu...zwracam się z prośbą o analizę logów dynamicznych grupy 008 i 011.

Dodam tylko, że po wpięciu się do auta Vag-Com wyrzucił mi taki oto błąd ze sterownika silnika:

1 Fault Found:

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-10 - - - Intermittent

Po skasowaniu błędu i ponownym kilkakrotnym wyłączeniu/włączeniu silnika już się nie pojawił...

Poniżej linki do logów

Grupa 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5dc32fc2f240721e.html

Grupa 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9b9abdb598e015e.html

Mam nadzieję, że znawcy tematu pomogą mi w zdiagnozowaniu usterki w mojej niuni.

Z góry dziękuje za pomoc

Pozdrawiam

G.A.

Opublikowano

wyglada na padniety lmm ...

ale do tego potrzebne sa jeszcze inne logi ktorych nie zrobiles ... [nie wiem dlaczego ?]

Opublikowano

Może to głupio zabrzmi...ale padła mi bateria w laptopie i dziś tylko tyle udało mi się zrobić :confused4:

Powiedz mi spanky jakie logi powinienem jeszcze zrobić, żeby mieć komplet(w planach była grupa 003,010,008 i 011).

Poza tym jak Twoim zdaniem ma się turbo w mojej olimpijce?

Chociaż pewnie bedzie to trudne do oceny przy podejrzeniu padniętej przepływki...

Zastanawiałem się przez chwile czy czasem to nie wina ślimaka...

Opublikowano

Może to głupio zabrzmi...ale padła mi bateria w laptopie i dziś tylko tyle udało mi się zrobić :confused4:

Powiedz mi spanky jakie logi powinienem jeszcze zrobić, żeby mieć komplet(w planach była grupa 003,010,008 i 011).

Poza tym jak Twoim zdaniem ma się turbo w mojej olimpijce?

Zastanawiałem się przez chwile czy czasem to nie jego wina...

co masz zrobic jest tutaj : http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

a co padla [na 99%] napisalem wyzej ... :wink4:

Opublikowano

podepne sie pod temat

moze moje pytanie wyda sie glupie ale niech mi ktos powie gdzie i za ile moge zrobic logi w warszawie

Opublikowano

Kolego wybierz się na zlocik do wawki to z pewnością znajdzie się ktoś chętny żeby zrobić logi...

a tak na marginesie to jeśli masz jako taką wiedzę na temat diagnostyki to warto zakupić swój kabelek...zwróci Ci się bardzo szybko:)(chociaż by przy kasowaniu błędów np. airbag)

Opublikowano

Kolego wybierz się na zlocik do wawki to z pewnością znajdzie się ktoś chętny żeby zrobić logi...

chyba dobre czasy sie skonczyly ... :naughty:

Opublikowano

w takim razie ujmę to inaczej...jeśli już ktoś podejmie się diagnostyki(oczywiście mówię o uczestniku spotu) to przy niewielkiej opłacie(w porównaniu z ceną u mechanika) autko będzie przebadane jak należy :naughty:

Opublikowano

Kolego wybierz się na zlocik do wawki to z pewnością znajdzie się ktoś chętny żeby zrobić logi...

a tak na marginesie to jeśli masz jako taką wiedzę na temat diagnostyki to warto zakupić swój kabelek...zwróci Ci się bardzo szybko:)(chociaż by przy kasowaniu błędów np. airbag)

no ale chyba sam kabelek nie wystarczy?? jak juz poruszylismy ten temat to moze podpowiesz co kokladnie jest potrzebne do takiej diagnostyki i z jakimi kosztami to sie wiaze??laptop mam[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2009, 00:10_________________________________________________

Kolego wybierz się na zlocik do wawki to z pewnością znajdzie się ktoś chętny żeby zrobić logi...

chyba dobre czasy sie skonczyly ... :naughty:

mam przez to rozumiec ze na spocie nikt mi nie zrobi logow??

ciekawe jak klubowicze przyjma na spocie nowego obcego czlowieka??

Opublikowano

nie chce byc posadzony o uprawianie komerchy... ale zrobic logi koledze z Wwy to moge pomoc ... :)

polecam zakup wlasnego interfejsu... przydaje sie... :wink4:

Opublikowano

nie chce byc posadzony o uprawianie komerchy... ale zrobic logi koledze z Wwy to moge pomoc ... :)

wlasnie zostales ... to juz nie pierwszy Twoj taki post ... :polew::naughty:

p.s ja tez moge zrobic .... :decayed:

Opublikowano

nie chce byc posadzony o uprawianie komerchy... ale zrobic logi koledze z Wwy to moge pomoc ... :)

p.s ja tez moge zrobic .... :decayed:

Tylko poinformujcie kolegę o stawce żeby się później nie zdziwił :naughty::kox::polew:

Przepraszam za OT :wink4:

Opublikowano

czyli rozumiem ze moge sie pojawic na spocie i ktos mi pomoze i nie zostane tam "zjedzony" :naughty:

Opublikowano

wpadnij na spot A4 lub AKP... cos sie poradzi :)

Opublikowano

ok w takim razie ktoregos dnia was odwiedze :decayed:

Opublikowano

Witam ponownie...

dokończyłem sprawę związana z logami dynamicznymi.

Udało mi się przeprowadzić prawie wszystkie(oprócz grupy 000 której nie dało się wybrać w Vag-Com 409.1 niestety niezarejestrowany) dotyczące badania poprawności działania przepływomierza i turbo.

Proszę o analizę logów i ewentualne uwagi(głownie czy w 100% walnięta jest przepływka)

Oto logi:

001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c95e2abc803834a6.html

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c94803bc91023e9.html

008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6be02d21924957a.html

010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a695821cbacac8a.html

011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/21fd9239b490fbf1.html

I od razu temat z trochę innej beczki...

zerknąłem do przepływomierza i okazało się, że niemiaszek wsadził tam jakiegoś "no name" w stylu LMM Bosch.

Przeglądając wątki na forum wyczytałem, że do silników AFN na pierwszy montaż szedł LMM Pierburg'a.

Przeszukałem ETKE i po wpisaniu numeru części z katalogu wyskakuję zarówno Bosch jak i Pierburg(że niby obydwa są montowane do tego silnika :mysli:).

Pojawia się zatem pytanie...który wybrać?

Chodzi mi głównie o to, czy jest jakaś znacząca różnica w pracy i osiągach silnika przy obydwu kombinacjach?

No i na koniec...kupić LMM w ASO (może ktoś zna przybliżona cenę tego Pierburg'a w okolicach Warszawy?) czy rzekome orginały na allegro(może ktoś na czymś takim śmiga i doradzi z własnego doświadczenia)???

Przykład samego wkładu...

http://allegro.pl/item592792020_przeplywomierz_vw_audi_skoda_pierburg_7_22684_08.html

lub kompletny(choć nie wiem jaka jest różnica między nimi poza kompletną obudową?)

http://allegro.pl/item587784743_przeplywomierz_vw_audi_seat_pierburg_074906461.html

ewentualnie Bosch

http://allegro.pl/item592791911_przeplywomierz_vw_seat_audi_skod_bosch_0281002216.html

Z góry dziękuję za szybką i wyczerpującą odpowiedź :hi:

Opublikowano

spokojnie możesz kupic tego pierburga za 220 pln , bardzo dobrze mierza i sa trwale czego nie mozna powiedziec o boschu co do trwałosci

ja bralem od tego użytkownika http://allegro.pl/item604404007_przeplywomierz_wklad_tdi_vw_audi_skoda_pierburg.html

Opublikowano

Witam ponownie,

przepływomierz zmieniony na nowy(jednak stanęło na Bosch-u, bo taki ponoć był na pierwszy montaż).

Wydaje mi się, że dynamika auta się poprawiła...ale i tak proszę znawców tematu o zerknięcie raz jeszcze na ostatnie logi.

Tryb BS:

grupa 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3dc10581d69654b5.html

grupa 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0159cbace61cd6cd.html

Statyczny normalny grupa 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/699ebc56ae8bceaf.html

Dynamiczny grupa 003&008&011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cfe1f8395ce72065.html

Z góry dziękuję.

Pozdr

Opublikowano

z tego co załączyłeś, to jest dobrze :good:

Opublikowano
:good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...