emswisnia Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Witam, jestem świeżym użytkownikiem Seat Exeo 2.0tdi 2011r z silnikiem CAGA. Podczas jazdy zauważyłem że auto jadać ze stałą prędkością nie może osiągnąć 90'C. Szukając informacji często można spotkać się z informacją że silniki te tak mają ale również są rozwiązania w postaci wymiany termostatu na nowy. Mój objaw jest następujący auto podczas jazdy np autostrada jest w stanie nagrzać się do 90'C ale wystarczy jazda ze stałą prędkością i temperatura spada tak jakby na przedział 80-85'C. W środku oczywiście nie ma problemu by w aucie było ciepło. Tak samo podczas jazdy po mieście nie potrafi dobić do 90. Jedynie na postoju jak silnik jest zagrzany to wskazówka dojdzie do 90'C ale wystarczy ruszyć i już spada w pobliże 80'C. Chciałbym się dowiedzieć czy jest ogólnie sens wymiany termostatu czy ten model tak po prostu ma - chociaż troszkę było by to dziwne. Czytałem również że auto mogło zostać wyprodukowane na cieplejsze rynki gdzie termostat otwiera się przy 82'C i wówczas na nasz klimat trzeba wymienić na 87'C i wówczas nie będzie problemu ze spadkiem na wskaźniku. Czy w mojej sytuacji będzie wersja z dwoma termostatami?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się