maaaciuuulek Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 (edytowane) Witam, Być może znajdę kogoś kto będzie mógł choć trochę nakierować mnie na rozwiązanie mojego problemu. Mój problem polega na syczeniu w kabinie, zaczynającego się od około 1500 obrotów oraz delikatnym zadymieniem na czarno przy mocnym wciśnięciu gazu. Czasami kiedy obroty wskoczą na 4 tys efekt jest taki jakby coś rozłączało turbinę ( totalny brak mocy i wtedy auto kręci się do maks 3 tys obrotów ). Wystarczy wtedy poprostu zgasić auto i odpalić je ponownie i wszystko teoretycznie wraca do normy. ( przepływomierz wymieniłem dwa razy ). Ponadto ostatnio zauważyłem pod maską dość duże zapocenie olejowe w okolicach właśnie turbo. Udało mi się uzyskać logi więc może z tego uda się coś odczytać. Proszę o pomoc w tym temacie i z góry dziękuje. Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_791Mbly.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_YQy6N.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_54Wi1KU.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_2SXUY5.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_8Ljd0Q.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_yuCB58.html Grupy 001, 003, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_001_PTiN80v.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_LTTY1.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_Q4LxduA.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_C3e62Mh.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_xySLPW.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_wu8d99.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_kNnHU.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_2M40z.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_uk0rlo0.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_JDLZ2.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_27bEHs.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_EyemPXa.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_2SDQz6z.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_jJqJb7.html Edytowane 14 Kwietnia 2021 przez maaaciuuulek
OLIVER Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 3 godziny temu, maaaciuuulek napisał: Ponadto ostatnio zauważyłem pod maską dość duże zapocenie olejowe w okolicach właśnie turbo. A sprawdzałeś skąd to za pocenie olejowe ? trzeba dokładnie sprawdzić gumowe węże między turbo a silnikiem ,na pewno gdzieś jest nieszczelność i turbo słabo ładuje .stąd ten syk i wpadanie w tryb awaryjny 1
maaaciuuulek Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Dziś wieczorem sprawdzę wszystkie węże i ich szczelność. Dam znać co znalazłem.
maaaciuuulek Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2021 (edytowane) Sprawdziłem i okazało się ze jest duży przepływ powietrza pomiędzy przepustnicą a wężem dolotowym ( podłożyłem pod oryginalny oring trochę gumy żeby bardziej wystawał) nic to nie dało bo przy 3800 rpm wywala powietrze jak z procy. Później zdjąłem wtyczkę z czujnika ciśnienia EGR i nagle przestało syczeć w środku ale nadal auto nie jedzie . Innych pomysłów nie mam, sprawdzałem tez chłodnice intercoolera ale nie jest zapchana. Edytowane 14 Kwietnia 2021 przez maaaciuuulek
maaaciuuulek Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Temat do zamknięcia. Finalnie znalazłem dziurę w rurze która jest za przepustnicą ( Łącznik przepustnicy i plastikowej rury ) . Po wymianie na nową wszystkie problemy ustały a auto ma moc. Dodam ze wszystkie przepływomierze były sprawne. Dziękuje za pomoc w rozwiązaniu problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się