adrianekxxxx Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Witam, posiadam dość nie typowy problem w swoim a4 b6. W samochodzie zauważyłem przy prostej jeździe kierownicą ustawia się lekko w lewo to dość dziwne ponieważ maglownica nie ma zbyt dużych luzów i nie wyje przy mocym skręcie lecz lekko coś stuka. drążki są dobre geometria również. Czy to będzie wymiana maglownicy? Dodam ze kierownica nie była zdejmowana
przem8 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 To jedz na zbieżność i Ci ustawią na wprost... Straszny problem 1
Miras_avanti Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 U mnie objawy podobne i okazało się, że wahacz do wymiany.
adrianekxxxx Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, przem8 napisał: To jedz na zbieżność i Ci ustawią na wprost... Straszny problem No i co mi to da skoro nie cały tydzień temu robiłem przegląd i wysztko było dobrze
adrianekxxxx Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, Miras_avanti napisał: U mnie objawy podobne i okazało się, że wahacz do wymiany. No dobra sprawdzę ale widzę ze około 500 zł komplet
przem8 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 4 minuty temu, adrianekxxxx napisał: No i co mi to da skoro nie cały tydzień temu robiłem przegląd i wysztko było dobrze Weź się doprecyzuj. Skoro masz wszystko ok, a przy jeździe na wprost kierownica jest krzywo, to przy regulacji zbieżności ustawią, że będzie na wprost, na tym to polega. A jak w międzyczasie samo się przestawiło to coś masz z zawieszeniem albo przy wymianie jakiegoś elementu w zawieszeniu Ci się to przestawiło, typu drążki, końcówki, i jest to normalne i właśnie po czyms takim jedzie się na zbieżność to wyregulować. Rozrysować Ci to jeszcze? Zaskoczę Cię ale kierownicę możesz mieć w c**j krzywo przy jeździe na wprost i zbieżność oraz geometria będzie ok.
adrianekxxxx Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2021 11 minut temu, przem8 napisał: Weź się doprecyzuj. Skoro masz wszystko ok, a przy jeździe na wprost kierownica jest krzywo, to przy regulacji zbieżności ustawią, że będzie na wprost, na tym to polega. A jak w międzyczasie samo się przestawiło to coś masz z zawieszeniem albo przy wymianie jakiegoś elementu w zawieszeniu Ci się to przestawiło, typu drążki, końcówki, i jest to normalne i właśnie po czyms takim jedzie się na zbieżność to wyregulować. Rozrysować Ci to jeszcze? Zaskoczę Cię ale kierownicę możesz mieć w c**j krzywo przy jeździe na wprost i zbieżność oraz geometria będzie ok. No ci powiem ze mnie zagoiłeś zwracam honor teraz sie udam ponownie na stacje
pelonek1 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 22 minuty temu, adrianekxxxx napisał: No ci powiem ze mnie zagoiłeś zwracam honor teraz sie udam ponownie na stacje Jak jesteś pewny że masz wszystko sprawne w zawieszeniu to sam siebie przestaw kierownicę o jeden ząbek i bedzie ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się