Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Długo kręci, sparciały wąż na pompie paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko. Otóż mam problem z moim audi a4 b6 (benzyna + gaz 2.0 alt), auto po dluzszym postoju dlugo kreci zanim odpali (czujnik temperatury plynu wymieniony na nowy), w sumie to i nawet po godzinie potrafi tez dluzej krecic. 
Dzisiaj wyjalem pompe na wierzch i zobaczyłem że jeden z węży sie kruszy, jest poparciały, na pompie leżały jego kawałki (chodzi o ten czarny wąż). Czy to może być przyczyną takiego odpalania?
Co byście doradzili? Wymienić tylko wąż czy całą pompę?
Jeszcze jedno pytanko odnośnie numerów pompy.
Jaka jest różnica pomiędzy 8e0 919 050 (zamontowana u mnie) a 1jo 919 151? 

176258221_185677253279721_4032697463276811530_n.jpg

176328406_533824984270623_2935715103152866256_n.jpg

Opublikowano

Chyba nasi tam już byli. Ten wąż nie wygląda na fabryczny i opaski też już nieoryginalne. 

Opublikowano

Właśnie też to zauważyłem :)

Opublikowano

Siemka, wymieniłem ten wąż na nowy lecz problem nie ustąpił, czy ktoś z was miał taki problem jak mój? Gdy odpalam auto to za pierwszym razem kręci dość dlugo i odpala. Czasem po takim długim kręceniu odpali na momencik i odrazu gaśnie, wtedy po ponownym przekreceniu kluczyka pali już na strzała. Zauważyłem też że jak zakręcę silnikiem krótko i puszczę to przy ponownym kręceniu odpala już dużo szybciej. Jaka szansa jest w tym że to jednak pompa klęka ? Dodam że z pompy słychać delikatny ciągły pisk. 

Opublikowano

Zmierz ciśnienie paliwa. 

Opublikowano

Post można zamknąć, winna była pompa paliwa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...