Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawianie wałków rozrządu


Mutineer

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim,

męczę się z tym od dłuższego czasu, wymieniałem napinacz i łańcuch.

Za cholerę nie mogę ustawić poprawnie znaków na wałkach. 

Jak mam wszystko odkręcone (napinacz zablokowany) to da radę ustawić, w momencie gdy skręce wszystkie stopki\mostki górne wałków znaki rozkalibrowują się.

Jak to cholerstwo ustawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mutineer napisał:

Hej wszystkim,

męczę się z tym od dłuższego czasu, wymieniałem napinacz i łańcuch.

Za cholerę nie mogę ustawić poprawnie znaków na wałkach. 

Jak mam wszystko odkręcone (napinacz zablokowany) to da radę ustawić, w momencie gdy skręce wszystkie stopki\mostki górne wałków znaki rozkalibrowują się.

Jak to cholerstwo ustawić?

Z jakiej pomocy korzystasz przy montażu?

Rysunki zdjęcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z filmów na YouTube PL\ENG i ogólnie z neta.

Już wiem jak rozwiązać problem (zdjęcie).

Mam inny problem, jak ustawić znak z tyłu na zębatym, nie mam jednego otworu a aż trzy... (Zdjęcie).

 

IMG_20210516_151342.jpg

IMG_20210516_151220.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Mutineer napisał:

Korzystam z filmów na YouTube PL\ENG i ogólnie z neta.

Już wiem jak rozwiązać problem (zdjęcie).

Mam inny problem, jak ustawić znak z tyłu na zębatym, nie mam jednego otworu a aż trzy... (Zdjęcie).

 

IMG_20210516_151342.jpg

IMG_20210516_151220.jpg

Znak masz od strony.paska rozrządu na kole pasowym i obudowie paska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ale z boku silnika na dole na kole zamachowym też powinien być znak. Problem w tym, że ja mam tam 3. Otwory, dwa z kołami zębatymi i głupieje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Mutineer napisał:

Rozumiem, ale z boku silnika na dole na kole zamachowym też powinien być znak. Problem w tym, że ja mam tam 3. Otwory, dwa z kołami zębatymi i głupieje...

Po co Ci ten z tyłu?

Masz z przodu, to wystarczy choć ustawienie paska też Ci przyniesie dużo nerwów 

images.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje ten znak z tyłu bo jest rozregulowany rozrząd. Co z tego jak walki dobrze ustawie, jak na dole koło zamachowe będzie źle?

 

Nie mogę znaleźć tego znaku, kręciłem kołem zamachowym, gdy na filmie pada cyfra to znaczy że pierwszy tłok jest w GMP. Teoretycznie na 4 obroty powinien się znam pojawić za którymś razem ale go nie ma...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co Ty wymyślasz ?

robiłem te rozrządy setki razy, nie cuduj z kołem zamachowym bo to nie ma sensu

wrzuc wałki z łąncuchem tak jak na focie która wysłałem a potem ustaw sobie z przodu i to wszystko

komplikujesz sobie zycie

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw sobie na znaki z przodu i zobacz co masz z tyłu Jak sie upierasz

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Mutineer napisał:

Jesteś pewien że nie muszę znaleźć czegoś takiego

Możesz, nie musisz....

Dev dobrze Ci napisał, ustaw właściwie z przodu na znaki, sprawdź czy wtedy z tyłu jest ok i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się! Znalazłem tą france.

Znajduje się w 3 otworzy tym najwyżej z boku silnika (foto).

Za każdym razem gdy 1 tłok jest w gmp się pokazuje.

 

IMG_20210517_233217.jpg

IMG_20210517_233408.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz sprawdz czy pokrywa się z przodem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak jest dobrze ustawione co nie jest zawsze takie oczywiste to musi mu się pokryć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze żeby uściślić, ten znak - kreska musi się pokrywać z tą blaszką na dole. Wtedy należy sprawdzić znaki z przodu silnika na kole pasowym. Dziękuję wszystkim za pomoc.

PS: Próbowałem 3 różnych napinaczy, każdy klekotał, okazało się, że mam słabe ciśnienie oleju, czeka mnie wymiana pompy oleju. Zobaczymy czy to pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Mutineer napisał:

PS: Próbowałem 3 różnych napinaczy, każdy klekotał, okazało się, że mam słabe ciśnienie oleju, czeka mnie wymiana pompy oleju. Zobaczymy czy to pomoże.

A do smoka zaglądałeś w jakim jest stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niedzielę będę to robił, może wystarczy go wyczyścić i będzie hulać. Aczkolwiek profilkatycznie pompy nie zaszkodzi wymienić, jeszcze panewki sprawdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Mutineer napisał:

W niedzielę będę to robił, może wystarczy go wyczyścić i będzie hulać. Aczkolwiek profilkatycznie pompy nie zaszkodzi wymienić, jeszcze panewki sprawdzę.

Jak smok zawalony to wystarczy go wyczyścić i powinno być dobrze bez wymiany pompy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profilaktycznie to można wziąć rutinoscorbin xD pompa oleju to element który wytrzymuje i 400kkm o ile nie mieli żwiru i muchomoru :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja:

Plastikowy napinacz łańcucha oleju się rozsypał. Kawałki plastiku pływały... Panewki są ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...