tupek126 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Witam. Ostatnio podłączyłem nowy sterownik stag 300 do silnika bfb, wszystko ładnie śmiga ale do pełni szczęścia potrzebuje wpiąć się do sondy. Wpinałem się w szary- pokazywało 5V a później w czarny pokazuje 2,8V i nie chce oscylować. Macie jakiś schemat elektryczny albo poradę gdzie się wpiąć?
Pieterb Opublikowano 1 Czerwca 2021 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Hmm, a nie fioletowy czasem jest do sondy?
przem8 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Opublikowano 1 Czerwca 2021 A po co podłączać sondę pod sterownik lpg?
tupek126 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2021 Fioletowy jest od wiązki lpg a mi potrzeba go wpiąć w sygnał sondy. Chce go podłączyć aby była widoczna oscylacja w programie bo dzięki niej widać jaka mieszanka wychodzi.
przem8 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Podłączasz vcds albo byle jaki tester pod obd i masz podgląd korekt na żywo i tak się to stroi. W żadnym 1.8t nie mam podpiętej sondy, a wystrojone były/są na igłę. 2
ELLIOTT Opublikowano 1 Czerwca 2021 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Amen. Podpięcie się pod sondę, proszenie się o kłopoty.. 1
Pieterb Opublikowano 2 Czerwca 2021 Opublikowano 2 Czerwca 2021 8 godzin temu, ELLIOTT napisał: Podpięcie się pod sondę, proszenie się o kłopoty.. Zgadza się 1
tupek126 Opublikowano 7 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2021 To odlutuję przewód i go usunę. Po przejechaniu już paru kilometrów na lpg silniczek pięknie pracuje. Ostatnio jednego dnia pokonałem 360 km na 42 l lpg.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się