karol3390 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Opublikowano 11 Czerwca 2021 (edytowane) Witam Panowie. Ostatnio pojawily mi sie dziwne stuki z przedniego zawieszenia i tak jakby przy max skrecie w lewo jakby auto przejeżdżało przez dziure lub wyboj(takie przeskakiwanie) . Jak kto woli Wczesniej wymienione zostaly kompletne przednie wahacze. Za wyjatkiem drazkow kierowniczych. Koncowki byly w komplecie. Komplet mayle. Pare miesiecy wczesniej byly wymieniane poduszki mocowania amortyzatorow. Czym moga byc spowodowane te stuki i to "przeskakiwanie"? To moze byc od tych drazkow, ktore nie zostaly wymienione, czy moze magiel sie juz sypie? A moze cos zupelnie innego i szukam w zlym miejscu? Jak ktos ma pomysl co to moze byc to prosilbym o poradę Pozdrawiam Edytowane 11 Czerwca 2021 przez karol3390
MaTeo85 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Zobacz tuleje sanek, odbój silnika i poduchę skrzyni biegów.
karol3390 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2021 Wszystko wydaje sie ok. Jakieś inne pomysly?
karol3390 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2021 W dniu 15.06.2021 o 14:48, bialkov napisał: laczniki stabilizatorow? byly w zestawie wahaczy wiec calosc wymieniona W dniu 15.06.2021 o 15:23, Ivanek napisał: Przeguby może? jedyna opcja to zewnetrzny prawego koła bo wewnetrzny byl wymieniany. Przy wymianie wew. zewn byl sprawdzony i niby ok ale moze dla zasady go wymienic?
Ivanek Opublikowano 17 Czerwca 2021 Opublikowano 17 Czerwca 2021 1 minutę temu, karol3390 napisał: byly w zestawie wahaczy wiec calosc wymieniona jedyna opcja to zewnetrzny prawego koła bo wewnetrzny byl wymieniany. Przy wymianie wew. zewn byl sprawdzony i niby ok ale moze dla zasady go wymienic? Wiesz no, w teorii przegub zewnętrzny lewy + prawy łącznie w zakupie to koszt 500zł ale sądzę, że spokój możesz mieć na jakieś 10 lat, przy założeniu że nie dajesz w palnik na skręconych kołach jak ja gdy ukręciłem na śniegu Wrzuciłem Lobro, ok 260zł za sztukę mnie wyszło.
karol3390 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2021 1 minutę temu, Ivanek napisał: Wiesz no, w teorii przegub zewnętrzny lewy + prawy łącznie w zakupie to koszt 500zł ale sądzę, że spokój możesz mieć na jakieś 10 lat, przy założeniu że nie dajesz w palnik na skręconych kołach jak ja gdy ukręciłem na śniegu Wrzuciłem Lobro, ok 260zł za sztukę mnie wyszło. czyli to przeskakiwanie koła moze isc z przegubu zewn ? lewa strona jest w dobrym stanie wiec bym chyba nie ruszal nie nie, nie daje w palnik na skreconych
Ivanek Opublikowano 17 Czerwca 2021 Opublikowano 17 Czerwca 2021 34 minuty temu, karol3390 napisał: czyli to przeskakiwanie koła moze isc z przegubu zewn ? lewa strona jest w dobrym stanie wiec bym chyba nie ruszal nie nie, nie daje w palnik na skreconych Zobacz ten temat:
karol3390 Opublikowano 18 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2021 czytalem. nic nie wniosl nowego :p bede wymienial teraz przegub zewn prawy. gumy stabilizatora i moze drazki kierownicze jesli beda luzne. magla nie bede ruszal. Wiesz moze czy sa takie same cyrki z zewn przegubami jak z wew? ze kazdej firmy inny?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się