Vexart Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Witam mam problem wyskakują mi kontrolki ABS ESP i duże czerwone brake na środku hamulce normalnie działają. Vagiem da się normalnie połączyć z ABS wyskakuje błąd 00301 ABS Return Flow Pump (v39) 35-10 intermittent Wyskakuje po jakimś czasie od odpalenia czasami odrazu. A czasami wogule nie wyskoczy. Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie są w porządku odpiąłem kostkę od pompy ABS i wszystkie piny są czyste. Pompa ABS będzie do wymiany czy da się jakoś naprawić? Dodam że samochód stał z miesiąc czasu w garażu remont silnika. I po tym zaczął wyskakiwać błąd ABS. Przedtem remontem było wszystko w porządku. Od hamulców nie było nic rozpinane. Proszę o pomoc pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) W jakim stanie jest akumulator? Może być rozładowany? Jeżeli aku jest ok to sprawdź i wymień bezpiecznik ABSu (50A) siedzi nad pedałami po lewej. Musisz zdemontować plastiki obok kolumny kierownicy. Edytowane 20 Czerwca 2021 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart Opublikowano 20 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Akumulator ma może trochę więcej jak pół roku jak kupiłem jest w porządku. Ten bezpiecznik sprawdzałem wycigałem był cały jest sens zmieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Sprawdzałeś czy jest napięcie na obu nóżkach bezpiecznika czy tylko optycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart Opublikowano 21 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Tylko optycznie wyjąłem i włożyłem. Sprawdzałem napięcie na wtyczce pompy na największych pinach dwóch było 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 (edytowane) 11 godzin temu, Vexart napisał: Akumulator ma może trochę więcej jak pół roku jak kupiłem jest w porządku. Ten bezpiecznik sprawdzałem wycigałem był cały jest sens zmieniać? Mierzyłeś w jakim stanie czy uważasz, że jest w porządku bo ma pół roku. Skoro auto stało miesiąc czasu to aku będzie rozładowane. Edytowane 21 Czerwca 2021 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart Opublikowano 21 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Ale teraz tym samochodem normalnie jeżdżę przejechałem aktualnie 1k km od remontu z błędem ABS odpala bezproblemowo. Napięcie trzyma dobre powyżej 12. Akumulator jest w 100% sprawny. Zresztą taki błąd nie wydaje mi się by był spowodowany słabym akumulatorem. Zresztą błąd wywala podczas jazdy kiedy pracuje alternator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Ten błąd jest właśnie gdy pompie brakuje napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart Opublikowano 21 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Hmm no to coś nie tak. Obok sterownika silnika w podszybiu nie ma bezpieczników ABS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 (edytowane) Nie ma. Tam są przekaźniki wentylatorów i bezpieczniki sterownika silnika, pompy SAI i skrzyni automatycznej. Bezbiecznik nr 7 w skrzynce bezpieczników po lewej stronie deski jest także za ABS odpowiedzialny. Edytowane 21 Czerwca 2021 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart Opublikowano 23 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2021 Sprawdziłem bezpiecznik nr 7 i nr 42 są dobre tak samo sprawdziłem bezpiecznik 50a nad nogami jest napewno dobry. Czy gdzieś są jeszcze jakieś połączenia? Które mógł bym sprawdzić? Czy zostaje wymiana pompy? Bo od silnika była rozpinana całkowicie instalacja silnik był wyjęty z samochodu czy mogłem czegoś nie podłączyć? Czy wiązka silnika nie ma nic z absem wspólnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 23 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2021 (edytowane) A sprawdzałeś czy pompa masę dostaje? Edytowane 23 Czerwca 2021 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart Opublikowano 24 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 Odpiąłem ta duża Wtyczke z pompy i na tych największych pinach dwóch sprawdzałem miernikiem to napięcie było takie same jak na aku. Czyli masa i plus jest dobry. Chyba że pod obciążeniem coś niedomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 24 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 To kijowo sprawdzałeś. Sprawdzasz najpierw przewody zasilające pompę (przynajmbiej 2 tam są), dotykając jedną sondą do przewodu + kostki na pompie a drugą sondą do masy/karoserii/bloku silnika. Masę mierzysz podobnie tyle że na przejście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart Opublikowano 24 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 W ten sposób też mierzyłem jedna sonda do kostki pompy druga na blok silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 24 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 Więc skoro napięcie i masa do pompy dochodzą, usterka leży po stronie pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart Opublikowano 25 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 Pompę kupić używkę i zakładać czy regeneracja?? jak używka to trzeba kodować tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 (edytowane) Używkę kup. Zakodujesz i będzie ok. Edytowane 25 Czerwca 2021 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart Opublikowano 25 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 Dużo roboty z kodowaniem? Dam. Radę samemu z laptopem? I jak odpowietrzyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 Zanim wymienisz pompę musisz spisać/skopiować kodowanie ze starej. Wchodzisz po prostu w sterownik 03 i pokazuje Ci jakie jest aktualne kodowanie. Kopiujesz je (ciąg cyfr) i wklejasz w nowej to samo. Dodatkowo otwórz sobie każde okieno Byte i Bit i zrób zdjęcia gdzie masz postawione haczyki(tak dla pewności). Jeżeli nigdy nie podmieniałeś pompy i nie masz maszyny do odpowietrzania i wymiany płynu hamulcowego to oddaj auto do warsztatu bo bez tego będzie trudno lub niemożliwe. Zapowietrzoną pompę ABS odpowietrzysz tylko pod ciśnieniem z tej maszyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się