PRZEMYSLAW_77 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Witam Moja niunia zaczęła ostatnio momentami szarpać i tracić moc więc pojechałem podłączyć ją pod kompa i dostałem takie informacje: 0201 Czujnik prędkości obrotowej - Brak sygnału - usterka statyczna 0226 regulacja początku wtrysku - różnica regulacji - usterka sporadyczna 021E Czujnik ruchu iglicy - sygnał niezrozumiały - usterka sporadyczna Dodam jeszcze że nie kopci ale jest momentami słabsza w zakresie obrotów powyżej 2500 i czasami szarpnie . Odpala dobrze zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Mechanik od razu zaproponował wymianę czujnika prędkości obrotowej - koszt wg niego 370zł . Nie brał pod uwagę pozostałych błędów a według mnie jeżeli ten czujnik rzeczywiście byłby trafiony to raczej w ogóle bym nie ruszył a na pewno byłby tryb awaryjny i autko cały czas by było zamulone. dziś rano odpaliłem normalnie przejechałem ok 20 km i było ekstra nic się nie działo ale później znów osłabła i szarpnęła kilka razy . proszę o poradę
AdasWawa Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 wyglda mi to na przycinajacy sie n75.powinnes zrobic logi dyn powiem szczerze ze 1 raz widze blad 0201 Czujnik prędkości obrotowej 021E Czujnik ruchu iglicy - sygnał niezrozumiały
boseron Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 tryb awaryjny łapie powyzej pewnej prędkości najczęsciej na 4 biegu po 120 km/h więcnie od razu bys to zauwazył, wymien n75 i w droge
aw69 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 co wyscie na łeb upadli ???? Co tu ma N75 do tego przypadku ? Kolego masz ewidentny problem z pompą wtryskową a mianowicie ustawieniem kąta wtrysku....Zacznij od tego i daj znac czy cos sie zmienilo. Warto tez zajrzec do nastawnika bo podejrzewam ze bedzie tam troche syfu.
Sztomel Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 najpierw proponuję wykasować błędy i sprawdzić po przejechaniu paręnastu kilometrów czy i które się powtórzyły; problem stanowi kąt wtrysku, ab go sprawdzić trzeba na Vagu wejść w blok wartości 000. Trzeba porównać wskazania binarne pole 2 i 9. Aby prawidłowo ustawić trzeba zablokować komputer czyli dokonać sprawdzenia wartości w Basic Setting. Wskazania po zablokowaniu na 2-giej pozycji powinny pokazywać wartość 51. Jeśli jest inna...a jest...należy poluzować pompę wtryskową i odpowiednio ustawić. G-80 czyli czujnik skoku iglicy rozpylacza trzeciego wtryskiwacza. Może być zwalony sam wtryskiwacz...jednak proponuje przyjrzeć się wtyczce po stronie instalacji. Lubi sią tam ułamać kabelek. Jakby co to oporność cewki wtryskiwacza wynosi 90-115 omów. Całkiem prawdopodobne może też w tym przypadku być ścięcie klina na wale korbowym i dlatego ww. wartości się rozbiegają poza wartości map sterownika i wywala te błędy. Proponuję jeszcze diagnozę wykonać na VAG-COM bo te kody błędów co podałeś to jakaś chińszczyzna (przynajmniej dla mnie).
PRZEMYSLAW_77 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2009 G-80 czyli czujnik skoku iglicy rozpylacza trzeciego wtryskiwacza. Może być zwalony sam wtryskiwacz...jednak proponuje przyjrzeć się wtyczce po stronie instalacji. Lubi sią tam ułamać kabelek. Jakby co to oporność cewki wtryskiwacza wynosi 90-115 omów. Strzał w dziesiątkę z wtyczką czujnika skoku iglicy rozpylacza trzeciego wtryskiwacza Rozpiłem wtyczkę i stwierdziłem że jeden z dwóch styków jakie się w niej znajdują jest całkowicie zaśniedziały (zielony ). Rozebrałem, przeczyściłem, podłączyłem i w drogę :> autko chodzi bez zarzutu. Błądy wykasowałem i po przejechaniu ok 250km sprawdziłem ponownie - błędów brak. Autko zostało uleczone. Dzięki sztomel
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się