WieniosRc Opublikowano 28 Czerwca 2021 Opublikowano 28 Czerwca 2021 Taki dźwięk mam za każdym razem na zimnym silniku.Jak zgaszę Auto i zapale jeszcze raz już tego dźwięku nie ma. Co to może być? Będę wdzięczny za pomoc. Pacjent a4 b7 2.0T 20210628_204420.mp4
KINIAM Opublikowano 28 Czerwca 2021 Opublikowano 28 Czerwca 2021 Jakie to oznaczenie silnika ?. Jaki masz przebieg ?. Może zacznij od sprawdzenia ciśnienia oleju.
pelonek1 Opublikowano 28 Czerwca 2021 Opublikowano 28 Czerwca 2021 Raczej łańcuch, jednak jak tylko przy odpaleniu słychać i to przez tak krótki czas to olać to wg. mnie (oczywiście jak ciśnienie oleju jest w normie).
WieniosRc Opublikowano 28 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2021 Bwt 200km quattro zrobiony na prawie 260km 360nm przebieg 113tysiecy kupiony jak miał 93 ile w tym.prawdy nwm. Mam problemy ostatnio z szarpaniem.na wyższych biegach czyli 4,5,6 jak wcisnęli pedal.kazu Auto zaczyna szarpać pokazuje się błąd za niskie ciśnienie w zasobniku paliwa skasuje i jak zaś go depne i pedal.gazu do dechy błąd zaś wywala. Na pompie wysokiego cisnienia wymieniony ten tłoczek bo stary wyglądał tak. Pisali mi już ze do sprawdzenia krzywka na wałku ale gosc co mi robił mapę mówi mi żebym.sprawdzil jakie ciśnienie daje pompa paliwa w baku bo ona często też robiła takie problemy
WieniosRc Opublikowano 28 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2021 Może nawet jest to odczuwalne przy wyższych obrotach gdzieś w granicach od 4 tysięcy
pelonek1 Opublikowano 28 Czerwca 2021 Opublikowano 28 Czerwca 2021 11 minut temu, WieniosRc napisał: Może nawet jest to odczuwalne przy wyższych obrotach gdzieś w granicach od 4 tysięcy Przy wyższych obrotach to sprawdź czy nic nie rezonuje w okolicach silnika tak jak u mnie ostatnio niedokręcona osłona przegubu wewnętrznego z przodu.
WieniosRc Opublikowano 28 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2021 Chodzi mi o te szarpanie jak by chciał a nie mógł obiwaia się od 4 tysięcy obrotow wzwyż. A dźwięk który słychać objawia się tylko jak wsiadam z rana do auta no i potem jak kończę pracę dzieje się to samo.
majkel_majki Opublikowano 28 Czerwca 2021 Opublikowano 28 Czerwca 2021 Na moje ucho to nie jest dźwięk łańcucha tylko wariatora od zmiennych faz rozrządu, w identyczny sposób odzywał mi się kiedyś w wolnossącym fsi. Nie przejmowałbym się tym specjalnie.
afroo. Opublikowano 29 Czerwca 2021 Opublikowano 29 Czerwca 2021 19 godzin temu, WieniosRc napisał: Chodzi mi o te szarpanie jak by chciał a nie mógł obiwaia się od 4 tysięcy obrotow wzwyż. Mogą być popękane pierścienie nastawnika i nie trzyma ciśnienia oleju. U mnie delikatnie podszarpywał podczas dłuższej jazdy ze stałymi obrotami. Jeden pierścień okazał się pęknięty. Po wymianie zero szarpania. Błędów z tego powodu sterownik nie pokaże więc trzeba rozbierać i sprawdzać.
WieniosRc Opublikowano 10 Lipca 2021 Autor Opublikowano 10 Lipca 2021 U mnie to się pojawią powyżej 4 tysięcy i na 6 biegu objawia się szybszym szarpaniem. Jak dzwoniłem do mechanika zadał.mi jedno konkretne pytanie i to jako pierwsze jakie leję paliwo No mowie benzyna a on jaka mówię 95. I mówił.mi o spalaniu stukowym. Na tabliczce wlewu mam 91 i 95 a czytam że ten motor lubi 98 bo mniej pali więc dam już nwm co mam o tym myśleć
WieniosRc Opublikowano 12 Lipca 2021 Autor Opublikowano 12 Lipca 2021 W dniu 29.06.2021 o 18:41, afroo. napisał: Mogą być popękane pierścienie nastawnika i nie trzyma ciśnienia oleju. U mnie delikatnie podszarpywał podczas dłuższej jazdy ze stałymi obrotami. Jeden pierścień okazał się pęknięty. Po wymianie zero szarpania. Błędów z tego powodu sterownik nie pokaże więc trzeba rozbierać i sprawdzać. To jest filmik z mojego telefonu po podłączeniu obd eleven i tam jest taka opcja pierwsze kilka sekund to jest na postoju i potem wduszenie gazu do dechy a potem reszta to jest wyjechanie z parkingu i przejazd prosta droga wciskając gaz do podłogi kolejno zmieniając biegi czy z tego da się coś wyczytać? Screen_Recording_20210712-204537_OBDeleven.mp4
WieniosRc Opublikowano 25 Lipca 2021 Autor Opublikowano 25 Lipca 2021 (edytowane) Panowie tutaj siedział problem wytarty wałek ssący czyli tak jak pisali na grupie krzywka na końcu. Wymieniony zestaw łańcucha, wałek, popychacz pompy wysokiego cisnienia, zawór zmiennych faz rozrządu bo też były tam problemu no i wiadomo uszczelki oringi i wszystko to co powinno być wymienione podczas tej operacji. Auto jeździ bez zarzutów Edytowane 25 Lipca 2021 przez WieniosRc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się