Faraon221 Opublikowano 29 Czerwca 2021 Opublikowano 29 Czerwca 2021 Witam. Proszę o schemat elektryczny zasilania 12V do zaworków n249 i n80 do audi A4 b6 1.8t 190 KM bex. Na 1 pinie wtyczek tych zaworkow mam 0V. Potrzebuję info z jakiego przekaźnika jest poprowadzone zasilanie. Na zaworu n75 ma na 1 pinie 12V a na tych dwóch jest 0. Nie wiem czy wszystkie 3 są podpięte pod jeden przekaźnik. Dziękuję z góry za jakieś info.
Fazii Opublikowano 29 Czerwca 2021 Opublikowano 29 Czerwca 2021 (edytowane) N249 i n80 zasilane są z bezpiecznika 34, zasilanie na bezpiecznik idzie po przekaźniku j17. N75 zasilane jest z bezpiecznika 43, zasilanie na bezpiecznik idzie po stacyjce. Edytowane 29 Czerwca 2021 przez Fazii
Faraon221 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2021 Wielkie dzięki Panowie. Przyszły takie czasy, że auta trzeba naprawiać samemu. Jak powiedziałem mechanikowi, że coś jest nie tak z zasilaniem tych zaworów to patrzył na mnie jakbym się k.... A z Marsa urwał - dramat.
Fazii Opublikowano 30 Czerwca 2021 Opublikowano 30 Czerwca 2021 A sprawdzałeś je na zapłonie czy na odpalonym? Vag jakieś błędy wali? Ogólnie to w czym problem?
Faraon221 Opublikowano 1 Lipca 2021 Autor Opublikowano 1 Lipca 2021 (edytowane) Sprawdzalem na zapłonie. Na n 75 na 1 pierwszym pinie mam 12 V a na 2 pinie 3,5 V. Sprawdzałem napięcia na pozostałych zaworkach, poniewaz wyskakuje mi błąd systemu EVAP związany z niewłaściwym przeplywem. Dodatkowo śmierdzi paliwem, co czuć zwlaszcza na postoju i upalne dni. Ponadto moje maksymalne doladowanie to 0,2 bara. Dlatego zacząłem od sprawdzenia zasilania tych zaworków. Wydaje mi się, że skoro zasilanie jest od tego samego przekaźnika, to raczej 12 V powinno być na każdym, bo na 2 pinie wszystkie są sterowane masa. Edytowane 1 Lipca 2021 przez Faraon221
Faraon221 Opublikowano 1 Lipca 2021 Autor Opublikowano 1 Lipca 2021 (edytowane) Zgodnie z otrzymanym schematem od. Kolegi DarekS4 widać, że plus po stacyjce idzie do pompy paliwa, wszystkie zaworki i wtryskiwacze. Więc logicznie myśląc skoro 12 V pojawia się na 1 pinie n75, to. analogicznie takie samo napięcie powinno być na n249 i N80. Edytowane 1 Lipca 2021 przez Faraon221
Faraon221 Opublikowano 1 Lipca 2021 Autor Opublikowano 1 Lipca 2021 Pojawia mi się taki błąd. 16825 -Zawór oparów EVAP - nieprawidłowy przepływ (incorrect flow detected).
Fazii Opublikowano 1 Lipca 2021 Opublikowano 1 Lipca 2021 5 godzin temu, Faraon221 napisał: Więc logicznie myśląc skoro 12 V pojawia się na 1 pinie n75, to. analogicznie takie samo napięcie powinno być na n249 i N80. Pisałem wyżej, że n75 jest zasilane po zapłonie a pozostałe w momencie gdy załączony jest przekaźnik j17 (między innymi zasilający pompę paliwa). Poniżej schemat z Elsy BEX.pdf 5 godzin temu, Faraon221 napisał: Zgodnie z otrzymanym schematem od. Kolegi DarekS4 widać, że plus po stacyjce idzie do pompy paliwa, wszystkie zaworki i wtryskiwacze Nie pokrywa się to z elsą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się