Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o schemat elektryczny zasilania 12V z czujników n249 i n80 1.8 t Bex.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Proszę o schemat elektryczny zasilania 12V do zaworków n249 i n80 do audi A4 b6 1.8t 190 KM bex. Na 1 pinie wtyczek tych zaworkow mam 0V. Potrzebuję info z jakiego przekaźnika jest poprowadzone zasilanie. Na zaworu n75 ma na 1 pinie 12V a na tych dwóch jest 0. Nie wiem czy wszystkie 3 są podpięte pod jeden przekaźnik. Dziękuję z góry za jakieś info. 

Opublikowano

Przechwytywanie.JPG

Opublikowano (edytowane)

N249 i n80 zasilane są z bezpiecznika 34, zasilanie na bezpiecznik idzie po przekaźniku j17. IMG_20210629_141835.jpg

N75 zasilane jest z bezpiecznika 43, zasilanie na bezpiecznik idzie po stacyjce.

Edytowane przez Fazii
Opublikowano

Wielkie dzięki Panowie. Przyszły takie czasy, że auta trzeba naprawiać samemu. Jak powiedziałem mechanikowi, że coś jest nie tak z zasilaniem tych zaworów to patrzył na mnie jakbym się k.... A z Marsa urwał - dramat. 

Opublikowano

A sprawdzałeś je na zapłonie czy na odpalonym?

Vag jakieś błędy wali? Ogólnie to w czym problem?

 

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzalem na zapłonie. Na n 75  na 1 pierwszym pinie  mam 12 V a na 2 pinie 3,5 V. Sprawdzałem napięcia na pozostałych zaworkach, poniewaz wyskakuje mi błąd systemu EVAP związany z niewłaściwym przeplywem. Dodatkowo śmierdzi paliwem, co czuć zwlaszcza na postoju i upalne dni. Ponadto moje maksymalne doladowanie to 0,2 bara. Dlatego zacząłem od sprawdzenia zasilania tych zaworków. Wydaje mi się, że skoro zasilanie jest od tego samego przekaźnika, to raczej 12 V powinno być na każdym, bo na 2 pinie wszystkie są sterowane masa. 

Edytowane przez Faraon221
Opublikowano (edytowane)

Zgodnie z otrzymanym schematem od. Kolegi DarekS4 widać, że plus po stacyjce idzie do pompy paliwa, wszystkie zaworki i wtryskiwacze. Więc logicznie myśląc skoro 12 V pojawia się na 1 pinie n75, to. analogicznie takie samo napięcie powinno być na n249 i N80. 

Edytowane przez Faraon221
Opublikowano

Pojawia mi się taki błąd. 

16825 -Zawór oparów EVAP - nieprawidłowy przepływ (incorrect flow detected).

Opublikowano
5 godzin temu, Faraon221 napisał:

Więc logicznie myśląc skoro 12 V pojawia się na 1 pinie n75, to. analogicznie takie samo napięcie powinno być na n249 i N80. 

Pisałem wyżej, że n75 jest zasilane po zapłonie a pozostałe w momencie gdy załączony jest przekaźnik j17 (między innymi zasilający pompę paliwa). 

Poniżej schemat z Elsy 

BEX.pdf

5 godzin temu, Faraon221 napisał:

Zgodnie z otrzymanym schematem od. Kolegi DarekS4 widać, że plus po stacyjce idzie do pompy paliwa, wszystkie zaworki i wtryskiwacze

Nie pokrywa się to z elsą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...