arturg Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Witam, Mam a4 z 2001 i zauważyłem bardzo szybkie (równomierne) ścieranie się tylnych opon. Do tego tyłem autka buja na boki na kiepskich nawierzchniach. Czy powodem ścierania może być jakaś usterka w tylnym zawieszeniu?
krzysiek23 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 jezeli to jest oska to do sprawdzenia lozyska kol tylnych,tuleje tylnej belki,amorki i najwazniejsze geometria...co do bujania to moga byc amorki podjedz na diagnostyke i sprawdz...watek powinien byc w dziale zawieszen.... i jeszcze jedno scieranie przebiega rownomiernie czy tnie ktoras strone bardziej tzn.wew.,zewn.,srodek?
_Solar_ Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 jak buja na boki to na pewno amory do wymiany.jedz na stacje kontroli tam sprawdza Ci zawieszenie za pare złoty
mateogda Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 ... tuleje tylnej belki .... W B6 to już nie belka, a pochylenie koła jeżeli dobrze pamiętam jest regulowane.
wentyl Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 ... tuleje tylnej belki .... W B6 to już nie belka, a pochylenie koła jeżeli dobrze pamiętam jest regulowane. dokładnie pochylenie koła w B6 sam robiłem
arturg Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 Dzięki wielkie za pomoc. Faktycznie wystarczyła sama regulacja zbieżności.
Tomeks Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Dzięki wielkie za pomoc. Faktycznie wystarczyła sama regulacja zbieżności. no nie wiadomo czy to pomorze ,wydaje mi się że to jest taka przypadłość B6/B7 u mnie tylne opony starły się szybciej niż przednie,u kolegi mydło w jego B7 to samo,u mojego brata,też B7,to samo,auta z zawieszeniami S-line,nie wiem czy to ma jakieś znaczenie(jeśli chodzi tylko o tylne opony),ale wszyscy jeździmy raczej ostro w zakrętach,raczej wątpię żebyśmy wszyscy mieli źle ustawioną zbieżność.
wypsiu Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 do tomeks32 ja myślę że wy wszyscy macie napęd na tył :polew: aaa tak poważnie to powinno się chociaż z raz przerzucić oponki na przekątną prawy przód na lewy tył tak słyszałem od gumy
kepasa Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Dzięki wielkie za pomoc. Faktycznie wystarczyła sama regulacja zbieżności. no nie wiadomo czy to pomorze ,wydaje mi się że to jest taka przypadłość B6/B7 u mnie tylne opony starły się szybciej niż przednie,u kolegi mydło w jego B7 to samo,u mojego brata,też B7,to samo,auta z zawieszeniami S-line,nie wiem czy to ma jakieś znaczenie(jeśli chodzi tylko o tylne opony),ale wszyscy jeździmy raczej ostro w zakrętach,raczej wątpię żebyśmy wszyscy mieli źle ustawioną zbieżność. u mnie niestety sukcesywnie i wyraźnie widocznie ścierają się tylko przednie... [br]Dopisany: 05 Maj 2009, 17:30_________________________________________________ do tomeks32 ja myślę że wy wszyscy macie napęd na tył :polew: aaa tak poważnie to powinno się chociaż z raz przerzucić oponki na przekątną prawy przód na lewy tył tak słyszałem od gumy ale jak masz kierunkowe to ten numer nie przejdzie... z niektórymi asymetrycznymi też...
wypsiu Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Dzięki wielkie za pomoc. Faktycznie wystarczyła sama regulacja zbieżności. no nie wiadomo czy to pomorze ,wydaje mi się że to jest taka przypadłość B6/B7 u mnie tylne opony starły się szybciej niż przednie,u kolegi mydło w jego B7 to samo,u mojego brata,też B7,to samo,auta z zawieszeniami S-line,nie wiem czy to ma jakieś znaczenie(jeśli chodzi tylko o tylne opony),ale wszyscy jeździmy raczej ostro w zakrętach,raczej wątpię żebyśmy wszyscy mieli źle ustawioną zbieżność. u mnie niestety sukcesywnie i wyraźnie widocznie ścierają się tylko przednie... [br]Dopisany: 05 Maj 2009, 17:30_________________________________________________ do tomeks32 ja myślę że wy wszyscy macie napęd na tył :polew: aaa tak poważnie to powinno się chociaż z raz przerzucić oponki na przekątną prawy przód na lewy tył tak słyszałem od gumy ale jak masz kierunkowe to ten numer nie przejdzie... z niektórymi asymetrycznymi też... to może w tym przypadku tylko przód na tył a tył na przód ostatnio wywarzałem kółka i guma właśnie mi tak gadał i coś mi tam zamienił ale nie zdejmował opon to pewnie zamienił tył z przodem
Tomeks Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 to może w tym przypadku tylko przód na tył a tył na przód no taki miałem plan,jak przednie miały jakieś 4mm,chciałem przełożyć je na tył,a tu zonk ,tylne miały góra 3mm i trzeba było kupić nowy komplecik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się