Dawid25 Opublikowano 14 Lipca 2021 Opublikowano 14 Lipca 2021 Witam , mam problem z audi a4 b8 2.7l. automat Audi odpala od strzała, nie ma żadnych błędów , po przejechaniu 2 , 3 km auto gaśnie , musi odczekać godzinę jak ostygnie , w moim kontekście i wtedy odpala , jak wspomniałem wcześniej niema żadnych błędów , na kompie podczas jazdy gdy EGR osiągnie 99% auto gaśnie , EGR wymieniony , wtryski sprawdzone , czujnik położenia wału wymieniony , świeżo po wymianie filtrów oleju itp. nie było wcześniej żadnych objawów , DPF niewyciety i przepalony , auto nie jeździ po mieście tylko długie i szybkie trasy . Czy ktoś może pomóc w tej sprawie bo mechanicy rozkładają już ręce . Pozdrawiam
sirmonk Opublikowano 16 Grudnia 2021 Opublikowano 16 Grudnia 2021 W dniu 14.07.2021 o 23:16, Dawid25 napisał: Witam , mam problem z audi a4 b8 2.7l. automat Audi odpala od strzała, nie ma żadnych błędów , po przejechaniu 2 , 3 km auto gaśnie , musi odczekać godzinę jak ostygnie , w moim kontekście i wtedy odpala , jak wspomniałem wcześniej niema żadnych błędów , na kompie podczas jazdy gdy EGR osiągnie 99% auto gaśnie , EGR wymieniony , wtryski sprawdzone , czujnik położenia wału wymieniony , świeżo po wymianie filtrów oleju itp. nie było wcześniej żadnych objawów , DPF niewyciety i przepalony , auto nie jeździ po mieście tylko długie i szybkie trasy . Czy ktoś może pomóc w tej sprawie bo mechanicy rozkładają już ręce . Pozdrawiam Proponuję.zmierzyc rezystancję czujnika walu korbowego,. Na zimnym,.. a na ciepłym.podgrzac opalarka i wtedy zmierzyc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się