Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem


Syyyyyba

Rekomendowane odpowiedzi

Hejo. 

Auto czasami ma taki problem ze jak dziś kreciłem go około 10sekund było słychać że łapie i chce odpalić ale nie zapala. A po ponownym odpaleniu od strzała. Czasami się właśnie tak dzieje ale z reguły odpala od razu. Dodam że mam instalacje lpg ale około 2 miesiące jest wyłączoną przyciskiem bo albo szarpie albo się rozłącza. Na butli nic nie zakrecalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zakręć butlę żeby lpg wykluczyć. Ciśnienie paliwa sprawdzałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienia nie sprawdzałem. Myślałem że nie muszę zakręcać bo wyjeździłem do rozłączenia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak butla wyjeżdżona do 0 to niemusowo już ją zakręcać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie powinno być ciśnienie paliwa? Dziś dalej paliłem na 3 razy. Gdy zgasze i odpale od strzała zapala  

 

Edit. Po pracy za 6 razem odpaliłem

Edytowane przez Syyyyyba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zapłonie koło 3,5 bara, po odpaleniu i przy każdym obciążeniu 4 bary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka paliwa na ostro działa a z stacyjki nie słychać jej. Który przekaźnik jest od pompy paliwa? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy działa.. masz do listwy paliwa podpiąć manometr i zmierzyć ciśnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie jest, oczywiście nie wiem jakie. Manometru nie mam. Chodzi o to że po przekreceniu zapłonu w ogóle nie słychać pompki. A na ostro tzw z akumulatora pompka działa. Listwa ściągnięta i paliwa nie leci, na ostro leci

Edytowane przez Syyyyyba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też tak jest. Wygląda na to, że zasterowanie dla pompy paliwa ma jakąś dodatkową logikę (ograniczenie czasowe?) i nie za każdym włączeniem zapłonu pompa się załącza. Spróbuj zakręcić rozrusznikiem - wtedy już na 100% pompa musi sie załączyć. Jednak bez manometru nie jesteś w stanie poprawnie zdiagnozowac pompy więc daruj sobie takie testy i albo kup manometr albo podjedź do kogoś żeby Ci to sprawdził bo tylko marnujesz czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To podjedź na jakiś warsztat niech Ci sprawdzą ciśnienie, wyszedłem z założenia że skoro pytasz na forum to chcesz coś zrobić sam, ale jak nie masz narzędzi to z czym do ludu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedzę w Niemczech auto nie jeździ, jakbym miał opcje podjechania to bym się nie zastanawiał i podjechał dlatego pytałem tutaj co mogę zdziałać sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w niemczech nie ma warsztatów? "Soom ale drogo" - zarabiasz w euro, płacisz w euro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie jeździ jak napisałem to raz. A dwa mam 3 mechaników. 2 jest na urlopie a jeden ma za dużo roboty w no ze za drogo, ale hejt musi być. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Syyyyyba napisał:

dlatego pytałem tutaj co mogę zdziałać sam

Dostałeś info - sprawdzić ciśnienie paliwa po zapłonie i na odpalonym. Jeżeli nie masz narzędzi to albo je kupujesz albo prowadzisz auto do kogoś kto te narzędzia ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No taaa jak mogę sprawdzić ciśnienie skoro pompka nie pracuje bo nie dostaje prądu xD ale dobra ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na samym początku posta piszesz, że auto zapala z trudem raz za 3, raz za 10 razem a po zgaszeniu to nawet od strzała więc odpala na samym powietrzu? Później piszesz, że ciśnienie jest tylko nie wiesz jakie a jak prosimy Cię abyś to ciśnienie zmierzył to nagle tego ciśnienia nie ma? :eusathink:

 

A znalezienie lokalizacji przekanika pompy paliwa (i przy okazji bezpiecznika) to 20s w google: (ctrl+F Fuel pump)

FUSESDIAGRAM.COM

Locate fuse and relay. Fuse box diagram. Identifying and legend fuse box Audi A4 (B6) 2000-2006.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

395 jest okej. 614 jest gorący pompka nie podaje paliwa, nie działa. Bez mechanika się nie obejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa nie dostaje prądu za każdym razem, tylko wtedy gdy ciśnienie na układzie spadnie poniżej jakiejś tam wartości.

Nie zakładałbym z góry że pompa nie działa, skoro pisałeś że ciężko zapala, ale jak odpala to jeździ. Jakby pompa padała to podczas jazdy czułbyś jakieś dławienie/szarpanie.

Nie pytałem, ale sprawdzałeś wgl czy masz jakieś błędy w sterowniku?

 

I tak jak skowrix napisał, zestaw do pomiaru ciśnienia to koszt jakichś 50 cebulionów (czy tam ylf ojro i nawet do rajchu Ci wyślą xD )

Edytowane przez zionx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...