Muskel1 Opublikowano 3 Lutego 2022 Autor Opublikowano 3 Lutego 2022 Dokładnie, robisz taki bypass jakby. Ta czarna kostka na przewodach od Chińczyka to kostka rzeńska a w nią wpięta jest męska. Musisz je rozpiąć. Jak już rozepniesz, wepniesz do niej (do tej pustej części ) dwa przewody, które uprzednio wypniesz z czerwonej kostki od przycisku od ręcznego. Czyli wypinasz przewód brązowy z pinu nr. 6 oraz szaro-niebieski z pinu nr. 5. Następnie te dwa przewody wpinasz do pustej czarnej kostki, na piny które będą odpowiadały osadzeniu pinów w czarnej kostce z dwoma przewodami (brązowy do brązowego). Następnie czarne kostki spinasz ze sobą a dwa wystające przewody z czarnej kostki od Chińczyka wpinasz w czerwoną kostkę od hamulca ręcznego, w miejscu w którym wypiąłeś te 2 przewody , czyli brązowy na pin 6 a niebiesko-biały na pin 5. 1
BlackM4mba Opublikowano 3 Lutego 2022 Opublikowano 3 Lutego 2022 Dzięki bardzo za odpowiedź! Pozdrawiam
Muskel1 Opublikowano 3 Lutego 2022 Autor Opublikowano 3 Lutego 2022 4 minuty temu, BlackM4mba napisał: Dzięki bardzo za odpowiedź! Pozdrawiam powodzenia
Pellek Opublikowano 4 Lutego 2022 Opublikowano 4 Lutego 2022 @Muskel1 podpiąłem jak w instrukcji i niby autohold się uruchomia ale jak nacisne guzik na chwilę się zaświeci i gaśnie , mam błędy w 5f oraz A5 , jakieś rady ?
Pellek Opublikowano 4 Lutego 2022 Opublikowano 4 Lutego 2022 (edytowane) W dniu 4.02.2022 o 13:05, Muskel1 napisał(a): Wrzuć pełny autoscan Podrzucam Edytowane 14 Grudnia 2022 przez Pellek
Muskel1 Opublikowano 4 Lutego 2022 Autor Opublikowano 4 Lutego 2022 Ty nie miałeś przypadkiem oryginalnego vcds? Aku masz rozładowane i załączył się system zarządzania energią. Może odciął inne sterowniki. Podładuj aku skasuj błędy zobacz, które powrócą. Tylna kamera nie ma kalibracji.
Pellek Opublikowano 4 Lutego 2022 Opublikowano 4 Lutego 2022 Niemialem niemialem , okej to podpinam i zobaczymy
Muskel1 Opublikowano 4 Lutego 2022 Autor Opublikowano 4 Lutego 2022 Nie sądzę żeby te błędy miały coś wspólnego z dołożonym AH. Robiłeś pełny autoscan przed dołożeniem AH?
wuPiotrek Opublikowano 4 Lutego 2022 Opublikowano 4 Lutego 2022 Jeździłeś z tym AH czy tylko na parkingu go załączałeś?
Pellek Opublikowano 4 Lutego 2022 Opublikowano 4 Lutego 2022 (edytowane) Już działa autohold Edytowane 4 Lutego 2022 przez Pellek
Muskel1 Opublikowano 4 Lutego 2022 Autor Opublikowano 4 Lutego 2022 (edytowane) 4 godziny temu, Pellek napisał: Już działa autohold No widzisz. Należało napewno odczekać do uśpienia sterowników. Błędy skasowałeś? Powracają? Edytowane 4 Lutego 2022 przez Muskel1
Pellek Opublikowano 5 Lutego 2022 Opublikowano 5 Lutego 2022 Dokładnie albo uśpienie sterowników pomogło, albo podłączenie do lądowania ? póki co błąd jedyny który jest to od kamery ,czyli nie wracają
Muskel1 Opublikowano 5 Lutego 2022 Autor Opublikowano 5 Lutego 2022 Jeżeli Ci bardzo będzie przeszkadzał będziesz musiał przeprowadzić kalibrację kamery. Poza tym nie ma on wpływu na nic.
wuPiotrek Opublikowano 5 Lutego 2022 Opublikowano 5 Lutego 2022 AH tak zachowuje się po wykryciu sytuacji parkowania - zapala się na chwilę i gaśnie. Jak mamy przednie czujniki parkowania to w garażu nie zadziała
Andrzejx Opublikowano 10 Lutego 2022 Opublikowano 10 Lutego 2022 Jakiego przekroju są przewody? Długie i krótkie.
Muskel1 Opublikowano 10 Lutego 2022 Autor Opublikowano 10 Lutego 2022 (edytowane) 34 minuty temu, Andrzejx napisał: Jakiego przekroju są przewody? Długie i krótkie. Wszystkie 0,5 mm² Edytowane 10 Lutego 2022 przez Muskel1 1
Muskel1 Opublikowano 11 Lutego 2022 Autor Opublikowano 11 Lutego 2022 (edytowane) 9 godzin temu, wuPiotrek napisał: A nie przypadkiem 0,35? 000979009 A/E to 0,5 mm² Oryginalnie na schematach są mniejszego przekroju 0,13 mm² ale te, które ja stosowałem i podałem to 0,5 mm². Nie zastosowałem przewodów większego przekroju ze względu na obciążenie elektryczne, które muszą przewodzić tylko ze względu na ich stabilność. Oryginalne 0,13 mm² idą w wiązkach razem z kilkoma lub kilkunastoma innymi przewodami więc wiązka jest stabilna. Puszczając natomiast tylko 2 przewody o przekroju 0,13 mm² do BCM1 było moim zdaniem zbyt ryzykowne, bo takie cienkie przewody pomimo owinięcia ich taśmą izolacyjną podatne są na złamania. 3x Reparaturleitung MQS Buchse wie VW 000979009E FLRY 0,50mm² Reparaturkabel Pin WWW.EBAY.DE Entdecken Sie 3x Reparaturleitung MQS Buchse wie VW 000979009E FLRY 0,50mm² Reparaturkabel Pin... Edytowane 11 Lutego 2022 przez Muskel1
wuPiotrek Opublikowano 11 Lutego 2022 Opublikowano 11 Lutego 2022 Ja użyłem przewodów 0,5mm^2 i po zarobieniu na nich końcówki było ciężko dość upchnąć wtyczki w kostkach (zarówno przy BCM jak i kostce przy przycisku AutoHold). Przy gotowych 'kablach naprawczych' może by nie było tego problemu (nie łatwo zarobić tak małą końcówkę). Tak czy tak polecam kable naprawcze albo takie jak wrzucił @Muskel1 albo te które są do kupienia na Allegro - do 4m długości
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się