Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z podnoszeniem jednej szyby


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Audi s4 B5 2000 lift

Zacznę od tego że szyby działają wszystkie, siedząc w samochodzie otworze i zamknę każda szybę i od panelu kierowcy i od panelu przy każdych dzwiach, działa także otwierania z pilota po przez naciśnięcie i przytrzymanie guzika a także po przez włożenie go do zamka w drzwiach kierowcy. Problem zaczyna się gdy chce użyć domykania szyb bo wtedy domyka się szyber dach szyby przednie i tylna prawa a lewy tył stoi i muszę wsiąść do auta przekręcić kluczyk i zamknąć guzikiem w środku. Miał ktoś coś podobnego? Wina leży po pompce centralnego? Jak zdiagnozować które piny np nie łączą albo czy coś innego jak otwierałem pompkę to na pierwszy rzut oka nie widziałem żeby coś z lutami było nie tak. Mam też interfejs obd także mogę sprawdzić ale nie wiem gdzie wieść. Jak szukałem w internecie to podobnego tematu nie znalazłem było tylko cos w stylu że nie działa jedna szyba wcale i były to najczęściej kable między dzwiami a karoserią. Także nie mam pomysłu i dzieki za wszelką pomoc 

Opublikowano (edytowane)

Do sprawdzenia przewód biało żółty idący do kostki silnika. Znajduje się na pinie nr 2.

Sygnał idzie z pompki kostka 16-sto pionowa pin 15 przewód czerwono brązowy

Po drodze sygnał przechodzi przez kostkę 10-cio pinową czerwoną na pin 4. Kostka znajduje się przy lewym słupku "B" 

Spróbuj przedzwonić miernikiem czy jest przejście od pompki do kostki silnika

Edytowane przez Fazii
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Właśnie chodziło mi żeby ktoś naprowadził gdzie patrzeć i które kable, jutro spróbuję znaleźć chwile żeby sprawdzić to  i dam znać

 

Opublikowano
20 godzin temu, Fazii napisał:

Do sprawdzenia przewód biało żółty idący do kostki silnika. Znajduje się na pinie nr 2.

Sygnał idzie z pompki kostka 16-sto pionowa pin 15 przewód czerwono brązowy

Po drodze sygnał przechodzi przez kostkę 10-cio pinową czerwoną na pin 4. Kostka znajduje się przy lewym słupku "B" 

Spróbuj przedzwonić miernikiem czy jest przejście od pompki do kostki silnika

Sprawdziłem najpewniej dzwi-pompka i nie było przepływy wzięłem harmonijkę tylnych drzwi rozebrałem patrzyłem to kable co opisałeś najpierw od strony pompki i było dobrze ale jak sprawdziłem od strony silnika to nie było przepluwu pociągnąłem kabel i na samym środku puścił, wyzarło go tam i na końcowkach do się oderwało zielony nalot był. Kawałek kabla wlutowałem w środek i jest elegancko działa tka jak powinno, dzięki wielkie za pomoc 

IMG_20210807_162724.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...