Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Śmierdzący problem


FalloutBoy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z klimatyzacją. Samochód kupiłem w zeszłym roku i czasami było czuć, że z klimy zalatuje. Później przez okres zimowo wiosenny było spoko. Latem znów zaczęło śmierdzieć. Jak na razie dwa razy byłem na odgrzybianiu klimatyzacji. Jedno polegało na wymianie filtra i ozonowaniu + uzupełnieniu klimy. Drugim razem w innym salonie miało być jakieś mycie parownika + ozonowanie. Po około 2 tyg problem wraca i z kratek znów śmierdzi. Nie wiem za bardzo co robić dalej. Facet od klimy twierdził, że jak i to nie pomoże to czeka mnie wymiana parownika. Dzwoniłem do jeszcze jednej firmy tamci twierdzą, że czasami parownik trzeba "myć" kilkukrotnie. Macie jakiś pomysł co zrobić? Czy jeśli jestem kompletnym laikiem to dam radę samemu się dogrzebać do parownika i go umyć? Jakimi środkami powinienem to zrobić?

Może macie jakieś inne pomysły jak sobie poradzić z tym smrodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy faktycznie ktoś mył ten parownik,czy tylko zainkasował pieniądze. Dzisiaj raczej trudno o dobrego uczciwego fachowca. Gdzieś na forum jest post gdzie po zdjęciu schowka pasażera należy nawiercić otwór i jest dojście do parownika i można tam zapodać chemię, ale raczej trzeba mieć sprzęt do tego.

Edytowane przez indyczes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem na YT jak się dostać do parownika, nie wydaje się to skomplikowane. Płyn to koszt koło 50 zł. Więc, podczas urlopu może spróbuję. Raczej kupowanie środków do odgrzybiania do nawiewu nic nie pomogą, więc muszę chyba jakoś z tym parownikiem powalczyć. Co do jego uczciwości to ciężko powiedzieć. Usługa trwała coś koło 2h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach