Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszczelnianie silnika


SeebaasSK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Orientuje sie ktoś jakie są koszta + - uszczelnienia całego motoru? Zaczęło trochę kopcić spod maski i nie fajny zapach do kabiny się dostaje :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz czasem na myśli wymiany uszczelek klawiatury + ew zaślepek walków rozrządu, czy rzeczywiście chcesz cały silnik uszczelniacz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne z głowic się leje przy wałkach wydechowych wprost na kolektory wydechowe  + wycieki z broków również na kolektory ,to norma po czasie w tym motorze. Dół jest ok,tam wycieki raczej nie mają miejsca. 

Jak chcesz uszczelniać,to od razu simmeringi wałków rozrządu,uszczelki napinaczy,półksiężyce pod napinacze,broki (wyłącznie z aso),uszczelki dekli i świec (elring) + masa uszczelniającą  VR na zagięcia uszczelek,dodatkowo warto zrewidować odmy i wymienić separator na nowy. U mnie po takim zabiegu zrobiłem 40 tys km i nadal sucho. A przed tym świece tonęły w oleju,a na światłach waliło spalonym olejem niczym świeżym asfaltem.

Tutaj masz fajny temat z opisem 

A6C5.BLOGSPOT.COM

Przewodnik „zrób to sam” umożliwiający „krok po kroku” samodzielne naprawy samochodu Audi A6 C5. Opisy i zdjęcia z przebiegu prac. Inf. serwisowe, numery części, ceny, itp.

 Ja za odmę długą,separator,uszczelki,simmeringi i broki zapłaciłem około 600 zł. Wszystko było wykonane razem z wymianą rozrządu i kilku innych drobnostek,łącznie 2 pełne dni roboty u mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, piti82 napisał:

A nie masz czasem na myśli wymiany uszczelek klawiatury + ew zaślepek walków rozrządu, czy rzeczywiście chcesz cały silnik uszczelniacz?

Pod klawiaturą wymieniałem przy rozrządzie od razu. Na początku było spoko, ale z czasem zaczęło się dymić z prawej strony a ostatnio z lewej i ten zapach w kabinie. A uszczelki dalej suche. Czytałem o tych zaslepkach właśnie ze one powodują problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, pila24 napisał:

Zapewne z głowic się leje przy wałkach wydechowych wprost na kolektory wydechowe  + wycieki z broków również na kolektory ,to norma po czasie w tym motorze. Dół jest ok,tam wycieki raczej nie mają miejsca. 

Jak chcesz uszczelniać,to od razu simmeringi wałków rozrządu,uszczelki napinaczy,półksiężyce pod napinacze,broki (wyłącznie z aso),uszczelki dekli i świec (elring) + masa uszczelniającą  VR na zagięcia uszczelek,dodatkowo warto zrewidować odmy i wymienić separator na nowy. U mnie po takim zabiegu zrobiłem 40 tys km i nadal sucho. A przed tym świece tonęły w oleju,a na światłach waliło spalonym olejem niczym świeżym asfaltem.

Tutaj masz fajny temat z opisem 

A6C5.BLOGSPOT.COM

Przewodnik „zrób to sam” umożliwiający „krok po kroku” samodzielne naprawy samochodu Audi A6 C5. Opisy i zdjęcia z przebiegu prac. Inf. serwisowe, numery części, ceny, itp.

 Ja za odmę długą,separator,uszczelki,simmeringi i broki zapłaciłem około 600 zł. Wszystko było wykonane razem z wymianą rozrządu i kilku innych drobnostek,łącznie 2 pełne dni roboty u mechanika.

Odma wydaje się w porządku, ale sprawdzić pewno nie zaszkodzi. Ogl żeby wymienić to co napisałeś trzeba pewno blokować rozrząd prawda? No i przy okazji bym musiał wymienić napinacz z łańcuchem skoro by było wszystko na widoku , bo zaczyna przez sekundę po odpaleniu pukać, a potem napinacz tylko cyka do póki olej się nie rozgrzeje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaślepki wałków rozrządu kupuj w ASO, ponoć nieoryginalne są ciut mniejsze i po czasie znów cieknie, do tego tubka silikonu temperaturowego. Ja u siebie wymieniałem 66tkm temu i dalej spokój, robota to max godzina.

Numer zaślepki 078 103 113E, oczywiście 2szt

Edytowane przez piti82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt jednej zaślepki ok 50zł w ASO. Potwierdzam, że zamienniki są do bani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...