Mk-Mateusz Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Witam. Prosze Was o rzucenie okiem na logi passata kolegi(Passat 1.9 TDI AFN 99r 200tys...). Ja nie widze tu nic podejrzanego co dotyczy jego problemow oprocz przepływki w gornych partiach obrotów, zle mierzacej i jednej dosyc wysokiej koerkcji PD a no i termostat. Kolega natomiast narzeka ze auto jest mocniejsze w górnych partiach obrotów a w dolnych słabsze, a powinno byc inaczej przy TDI. Z własnego doświadczenia dziwi mnie tez to ze w BS 011 zawor N75 przestawia sie, obserwowałem sztange i rusza sie znacznie jak w moim AJM a cisnienie prawie nie wzrasta. BASIC SETTING 000 0,35 41 53 0 24 95 195 83 148 131 126 0,69 41 52 0 24 95 195 83 148 131 126 1,02 41 49 0 24 95 195 84 148 131 126 1,36 41 48 0 24 95 195 84 148 131 126 1,69 41 56 0 24 95 195 84 148 131 126 2,03 41 51 0 24 95 195 84 148 131 126 2,37 41 52 0 23 95 195 84 148 131 127 2,71 41 50 0 24 95 195 84 148 131 128 3,09 41 50 0 24 95 195 84 148 131 125 3,42 41 51 0 23 95 195 84 148 131 127 3,77 41 52 0 24 95 195 84 148 131 127 4,11 41 50 0 24 95 195 84 148 131 127 4,45 41 48 0 24 95 195 84 148 131 127 4,78 41 55 0 24 95 195 84 148 131 128 5,14 41 55 0 24 95 195 84 148 131 127 003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R % 0,41 861 EGR On 200 99,6 0,8 861 EGR Off 205 99,6 1,2 861 EGR Off 405 0 1,58 861 EGR Off 415 0 1,98 861 EGR Off 420 0 2,37 861 EGR Off 410 0 2,77 861 EGR Off 415 0 3,16 861 EGR Off 415 0 3,55 861 EGR Off 415 0 3,94 861 EGR Off 415 0 4,37 861 EGR Off 415 0 4,76 861 EGR Off 420 0 5,16 861 EGR Off 410 0 5,56 861 EGR Off 410 0 5,94 861 EGR Off 425 0 6,34 861 EGR Off 420 0 6,73 861 EGR Off 415 0 7,12 861 EGR Off 420 0 7,53 861 EGR Off 415 0 7,95 861 EGR Off 415 0 8,38 861 EGR Off 415 0 8,84 861 EGR Off 415 0 9,22 861 EGR Off 420 0 9,62 861 EGR Off 420 0 10,04 861 EGR Off 420 0 10,42 861 EGR Off 425 0 10,84 861 EGR Off 420 0 11,23 861 EGR On 420 0 11,6 861 EGR On 340 99,6 12 861 EGR On 220 99,6 12,39 861 EGR On 210 99,6 12,8 861 EGR On 200 99,6 13,19 861 EGR On 195 99,6 13,58 861 EGR On 195 99,6 13,98 861 EGR On 200 99,6 14,37 861 EGR On 190 99,6 14,75 861 EGR On 195 99,6 15,14 861 EGR On 190 99,6 15,57 861 EGR On 195 99,6 15,97 861 EGR On 190 99,6 16,36 861 EGR On 195 99,6 16,74 861 EGR On 190 99,6 17,14 861 EGR On 195 99,6 17,56 861 EGR On 200 99,6 17,94 861 EGR On 195 99,6 004 Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 STAMP /min °BTDC % 0,41 861 Late 4,2 65,7 0,8 861 Late 4 63,8 1,21 861 Late 4,2 65,3 1,61 861 Late 4 63,8 2 861 Late 3,5 66,1 2,37 861 Late 4 63,4 2,77 861 Late 3,5 65,7 3,17 861 Late 4 63 3,55 861 Late 4,4 61 3,96 861 Late 4,2 63 4,35 861 Late 4,2 63,8 4,75 861 Late 4,2 64,5 5,15 861 Late 4 64,1 5,53 861 Late 3,5 65,7 5,93 861 Late 3,7 63,8 6,33 861 Late 3,5 64,9 6,72 861 Late 3,7 63,4 7,11 861 Late 3,5 61 7,5 861 Late 4 62,6 7,89 861 Late 4,4 61 8,3 861 Late 4 62,6 8,7 861 Late 4,2 64,9 9,09 861 Late 4 63,4 9,49 861 Early 3,5 66,9 9,89 861 Early 7,3 69,3 10,3 861 Early 6,8 73,7 10,72 861 Early 7,3 72,5 11,11 861 Early 7,3 74,5 11,51 861 Early 7,5 70,1 11,89 861 Early 7,9 71,7 12,29 861 Early 8,1 70,9 12,73 861 Early 7,7 72,5 13,12 861 Early 7,9 74,5 13,52 861 Early 7,5 73,7 13,9 861 Early 7,9 74,9 14,28 861 Early 7,9 72,5 14,69 861 Early 7,7 74,1 15,1 861 Early 7,7 73,3 15,49 861 Early 7,7 73,3 15,88 861 Early 7,9 72,9 16,32 861 Early 8,1 70,9 16,72 861 Early 7,9 72,1 17,1 861 Early 7,9 72,1 17,47 861 Early 7,7 74,5 17,88 861 Early 7,7 73,7 18,27 861 Early 7,7 73,7 18,64 861 Early 7,9 72,5 19,02 861 Early 7,5 70,9 19,4 861 Early 7,9 72,5 19,79 861 Late 8,1 71,3 011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME ? ? Regulator valve? STAMP /min mbar % 0,4 861 OFF 938,4 99,6 0,79 861 OFF 938,4 99,6 1,18 861 OFF 938,4 99,6 1,59 861 OFF 938,4 99,6 1,97 861 OFF 938,4 99,6 2,34 861 OFF 938,4 99,6 2,73 861 ON 938,4 99,6 3,14 861 ON 938,4 0 3,53 861 ON 948,6 0 3,94 861 ON 948,6 0 4,34 861 ON 958,8 0 4,74 861 ON 958,8 0 5,15 861 ON 969 0 5,55 861 ON 969 0 5,97 861 ON 969 0 6,4 861 ON 969 0 6,79 861 ON 969 0 7,21 861 ON 969 0 7,6 861 ON 969 0 7,99 861 ON 969 0 8,38 861 ON 969 0 8,76 861 ON 969 0 9,15 861 ON 969 0 9,57 861 ON 969 0 9,93 861 ON 969 0 10,38 861 ON 969 0 10,78 861 ON 969 0 11,19 861 ON 969 0 11,58 861 ON 969 0 11,99 861 ON 969 0 12,38 861 ON 969 0 12,77 861 ON 979,2 0 13,15 861 OFF 969 0 13,57 861 OFF 958,8 99,6 13,99 861 OFF 948,6 99,6 14,39 861 OFF 948,6 99,6 14,82 861 OFF 948,6 99,6 15,23 861 OFF 938,4 99,6 15,61 861 OFF 938,4 99,6 16,01 861 OFF 938,4 99,6 16,4 861 OFF 938,4 99,6 16,78 861 OFF 938,4 99,6 17,18 861 OFF 938,4 99,6 17,57 861 OFF 938,4 99,6 17,94 861 OFF 938,4 99,6 18,32 861 OFF 938,4 99,6 18,72 861 OFF 938,4 99,6 19,14 861 OFF 938,4 99,6 19,55 861 OFF 938,4 99,6 19,97 861 OFF 938,4 99,6 20,41 861 OFF 938,4 99,6 20,85 861 OFF 938,4 99,6 21,27 861 OFF 938,4 99,6 21,75 861 OFF 938,4 99,6 22,18 861 OFF 938,4 99,6 22,58 861 OFF 938,4 99,6 22,97 861 OFF 938,4 99,6 23,35 861 ON 938,4 99,6 23,75 861 ON 938,4 0 24,14 861 ON 948,6 0 Statyczne 000 STAMP 0,36 41 55 0 23 95 195 86 148 129 125 1,48 41 59 0 23 95 195 86 148 129 127 2,64 41 54 0 23 95 195 86 148 129 127 3,76 41 53 0 23 95 195 86 148 129 126 4,91 41 57 0 23 95 195 86 148 129 128 6,07 41 55 0 23 95 195 86 148 129 127 7,21 41 63 0 23 95 195 86 148 129 125 8,35 41 54 0 23 95 195 86 148 129 123 9,48 41 60 0 23 95 195 86 148 129 125 10,63 41 53 0 23 95 195 86 148 129 123 11,78 41 53 0 23 95 195 86 148 129 129 12,92 41 58 0 24 95 195 86 148 129 126 14,07 41 55 0 23 95 195 86 148 129 125 15,2 41 53 0 23 95 195 86 148 129 126 16,37 41 58 0 23 95 195 86 148 129 128 17,58 41 55 0 23 95 195 86 148 129 126 001 Engine speed Injection Quantity Mod, Piston Displ, Coolant Temp, TIME 861-945 09-mar 1,35-2,10 80-110 STAMP /min mg/R V °C 0,75 861 4,6 1,72 76,5 1,89 861 4,6 1,64 76,5 3,03 861 4,6 1,68 76,5 4,18 861 4,6 1,74 76,5 5,33 861 4,6 1,72 76,5 6,48 861 4,6 1,64 76,5 7,62 861 4,6 1,62 76,5 8,74 861 4,6 1,66 76,5 9,9 861 4,6 1,62 76,5 11,05 861 4,6 1,62 76,5 12,19 861 4,6 1,64 76,5 13,32 861 4,6 1,62 76,5 14,45 861 4,6 1,64 76,5 15,61 861 4,6 1,66 76,5 16,81 861 4,6 1,62 76,5 17,97 861 4,6 1,62 76,5 19,11 861 4,6 1,62 76,5 20,3 861 4,6 1,62 76,5 21,51 861 4,6 1,62 76,5 22,62 861 4,6 1,62 76,5 003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 1,14 861 285 420 4,8 2,29 861 285 425 4,8 3,43 861 285 415 4,8 4,56 861 285 425 4,8 5,74 861 285 420 4,8 6,88 861 285 420 4,8 8,01 861 285 420 4,8 9,15 861 285 415 4,8 10,3 861 285 420 4,8 11,46 861 285 420 4,8 12,58 861 285 415 4,8 13,73 861 285 420 4,8 14,86 861 285 425 4,8 16,02 861 285 420 4,8 17,23 861 285 415 4,8 18,36 861 285 425 4,8 19,51 861 285 420 4,8 20,71 861 285 425 4,8 21,89 861 285 425 4,8 23,02 861 285 420 4,8 24,15 861 285 415 4,8 25,29 861 285 420 4,8 26,42 861 285 420 4,8 27,59 861 285 415 4,8 004 Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 STAMP /min °BTDC °BTDC % 1,07 861 1,3 1,1 56,2 2,28 861 1,3 1,1 51,4 3,46 861 1,3 1,5 52,6 4,68 861 1,3 1,8 55,8 5,89 861 1,3 1,3 55 7,1 861 1,3 1,5 53,8 8,32 861 1,3 1,1 50,6 9,52 861 1,3 1,5 53,4 10,74 861 1,3 1,3 54,6 11,93 861 1,3 1,3 55 13,15 861 1,3 1,3 53,8 14,37 861 1,3 2 54,2 15,59 861 1,3 1,3 53 16,79 861 1,3 1,3 54,6 18 861 1,3 0,9 51 19,2 861 1,3 1,5 51,4 20,42 861 1,3 1,5 55 21,66 861 1,3 1,1 56,2 007 STAMP °C °C °C 1,46 42,3 34,2 76,5 2,66 42,3 34,2 76,5 3,88 42,3 34,2 76,5 5,1 42,3 34,2 76,5 6,3 42,3 34,2 76,5 7,52 42,3 34,2 76,5 8,72 42,3 34,2 76,5 9,92 42,3 34,2 76,5 11,13 42,3 34,2 76,5 12,35 42,3 34,2 76,5 13,55 42,3 34,2 76,5 14,77 42,3 34,2 76,5 15,98 42,3 34,2 76,5 17,19 42,3 34,2 76,5 18,39 42,3 34,2 76,5 19,61 42,3 34,2 76,5 20,83 42,3 34,2 76,5 22,05 42,3 34,2 76,5 23,28 42,3 34,2 76,5 24,47 42,3 34,2 76,5 25,67 42,3 34,2 76,5 26,89 42,3 34,2 76,5 013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 STAMP mg/R mg/R mg/R 0,66 0,33 0,02 -0,99 1,87 0,31 0,02 -0,99 3,06 0,31 0,02 -0,99 4,27 0,31 0,02 -1,01 5,5 0,31 0 -1,01 6,7 0,28 0 -1,01 7,91 0,28 0 -1,04 9,12 0,28 0 -1,04 10,36 0,28 0 -1,04 11,53 0,28 0 -1,01 12,74 0,28 0 -1,01 13,94 0,28 0 -1,04 15,17 0,28 0 -1,01 16,38 0,28 0 -1,01 17,59 0,31 0 -1,01 18,8 0,28 -0,02 -1,04 20,01 0,28 -0,02 -1,04 Dynamiczne 000 1,15 83 117 255 176 143 193 79 139 131 219 2,35 101 101 255 210 193 194 79 139 131 255 3,5 119 126 255 207 201 194 79 139 131 255 4,66 136 151 255 205 201 194 79 139 131 255 5,79 153 179 255 202 188 194 79 139 131 233 6,98 168 201 255 189 181 193 79 138 131 221 8,12 180 216 255 185 182 193 79 138 131 219 9,27 191 233 255 189 188 193 79 137 131 220 10,39 201 226 255 185 191 193 79 137 131 217 11,5 211 206 255 161 184 193 79 136 132 200 12,65 217 230 255 138 171 193 79 135 132 179 13,81 183 38 0 0 131 193 79 134 132 122 001 Group B: '001 Engine speed Injection Quantity Mod, Piston Displ, Coolant Temp, TIME 861-945 09-mar 1,35-2,10 80-110 STAMP /min mg/R V °C 0,41 1554 27,6 2,54 81,9 1,55 1848 40,4 3,14 81,9 2,76 2247 42 3,42 81,9 3,9 2625 41,2 3,56 81,9 5,05 2982 40,8 3,7 81,9 6,21 3318 38,2 3,64 81,9 7,38 3612 37 3,7 81,9 8,51 3864 37,4 3,82 81,9 9,67 4074 37,2 3,9 81,9 10,77 4305 35,4 3,72 81,9 11,89 4473 30,2 3,46 81,9 13,04 4599 26,6 3,2 81,9 003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0,81 1638 850 665 4,8 1,97 1995 850 880 4,8 3,17 2394 850 875 4,8 4,31 2751 850 880 4,8 5,44 3087 850 800 4,8 6,63 3423 850 735 4,8 7,78 3717 850 720 4,8 8,93 3927 850 735 4,8 10,06 4158 850 730 4,8 11,16 4368 850 685 4,8 12,31 4515 850 610 4,8 13,46 4620 850 570 4,8 004 /min °BTDC °BTDC % 1659 8,4 9 64,9 1848 7 7,5 68,5 2037 5,9 5,5 72,5 2247 6,4 5,9 78,1 2478 7 6,8 77,3 2667 7,9 7,7 78,1 2856 9 8,8 80,9 3045 10,1 10,3 83,3 3213 11,2 11 86,5 3381 12,1 12,1 84,1 3528 12,8 13 86,1 3675 13,4 13,9 83,7 3780 14,1 14,5 82,9 3906 14,5 14,3 84,5 4032 15,2 14,7 82,1 4137 15,2 15 84,9 4263 15,2 14,7 87,7 4347 15,2 13,9 84,9 4410 15,2 15 83,3 4473 15,2 16,5 70,1 4515 15,2 14,5 96,4 008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0,83 1743 45,4 39,8 35,2 1,64 1932 45 42 41,2 2,46 2142 44,8 42 41,2 3,26 2352 44,6 41,8 41,6 4,07 2562 44,4 41,4 41,8 4,86 2772 44,2 41 41,6 5,69 2961 44 40,8 41 6,51 3150 43,8 40,6 40,6 7,37 3318 43,6 40,4 38,2 8,17 3465 43,4 40 38 9 3612 43,4 39,8 37 9,81 3738 43,2 39,4 37,2 10,62 3864 43 38,8 37,2 11,44 3969 43 38,4 37,2 12,24 4095 42,8 38,4 37 13,06 4200 42,6 38,2 36 13,85 4305 42,4 37,2 33,6 14,66 4368 42,2 34,8 31 15,49 4431 42 33,2 29,4 16,29 4494 42 31,4 28,8 17,11 4557 41,8 29,6 28 010 Group A: '010 Mass Air Flow Barometric Pressure Manifold Pressure Throttle TIME ? STAMP mg/R mbar mbar % 0,84 705 958,8 1499,4 100 1,64 850 958,8 1897,2 100 2,46 815 958,8 1927,8 100 3,28 840 958,8 1999,2 100 4,13 815 958,8 1999,2 100 4,95 800 958,8 1968,6 100 5,76 790 958,8 1989 100 6,59 745 958,8 1887 100 7,42 720 958,8 1887 100 8,22 720 958,8 1887 100 9,04 720 958,8 1907,4 100 9,84 735 958,8 1948,2 100 10,68 710 958,8 1948,2 100 11,49 665 958,8 1897,2 100 12,34 605 958,8 1774,8 100 13,14 565 958,8 1693,2 100 13,95 505 958,8 1570,8 100 011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME ? ? Regulator valve? STAMP /min mbar mbar % 0,43 1659 1815,6 1336,2 26,3 1,25 1869 1917,6 1683 42,6 2,05 2121 1948,2 1948,2 57 2,86 2352 1948,2 1968,6 59,8 3,68 2604 1948,2 2019,6 63,4 4,55 2835 1948,2 1958,4 61,8 5,35 3066 1948,2 1989 63,8 6,17 3255 1948,2 1968,6 65,3 7 3465 1948,2 1897,2 62,6 7,82 3633 1948,2 1876,8 60,6 8,62 3801 1948,2 1887 60,6 9,45 3969 1948,2 1927,8 62,2 10,28 4137 1927,8 1958,4 64,9 11,09 4326 1887 1948,4 66,9 11,89 4473 1825,8 1846,2 66,1 12,73 4599 1703,4 1723,8 65,7 13,55 4704 1581 1642,2 68,1 Dzieki za pomoc...
przemik Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Wymien termostat - to na początek. Jak dawno w tym samochodzie wymieniany byl filtr powietrza?
Mk-Mateusz Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2009 hmmm...jakos ostatnio......z 2tys km temu.
Darev Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Na początek to lepiej by się czytało te logi po wklejeniu np. do excela, bo można dostać. Następnie to tak jak przemik pisał termostat do wymiany i filtr powietrza a następnie nowe logi z prawidłową temperaturką :> Być może przepływkę wystarczy przeczyścić.
Mk-Mateusz Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2009 ok, sorki za logi. Swoje robie zawsze ładnie wklejone w excelu i jpg:) Tutaj kolegi na szybko niesety... a co sadzicie o tym sterowaniu w BS 011? Tak ma byc?
spanky Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 a co sadzicie o tym sterowaniu w BS 011? Tak ma byc? nie szukałbym niepotrzebnie problemu ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się