gucio3110 0 Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 Mam niską kompresję: 1cyl 8bar 2cyl 4bar 3cyl 4bar 4cyl 8bar Planuję wymienić pierścienie. Ale po rozebraniu silnika chce pomierzyć cylindry i tłoki. Jakie wymiary mają oryginalne cylindry i tłoki i jakie może być ich zużycie aby się jeszcze nadawały do pracy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 1 godzinę temu, gucio3110 napisał: Mam niską kompresję: 1cyl 8bar 2cyl 4bar 3cyl 4bar 4cyl 8bar Planuję wymienić pierścienie. Ale po rozebraniu silnika chce pomierzyć cylindry i tłoki. Jakie wymiary mają oryginalne cylindry i tłoki i jakie może być ich zużycie aby się jeszcze nadawały do pracy? Ten silnik jeszcze da się odpalić ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio3110 0 Opublikowano 9 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 Nie od 'strzała', ale odpala ? Jeździ tak jakby miał z 80-90KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VRGOOD 17 Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 Sprawdzałeś ustawienie rozrządu ? może się rozjechał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio3110 0 Opublikowano 10 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 17 godzin temu, VRGOOD napisał: Sprawdzałeś ustawienie rozrządu ? może się rozjechał Ustawiony jest raczej dobrze. Ale jest napinacz łańcucha bez fazatora, może on być winny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zionx 28 Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 Nie wiem jakim mierzysz miernikiem i w jaki sposób ale nie wydaje mi się żeby przy takiej niskiej by jeździł chińskie zestawy z gumowym wężykiem pokazują cuda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpakuziom 32 Opublikowano 11 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2021 Zgadzam się z przedmówcą... Przez miernik Chińskiej jakości chciałem już silnik wymieniać Te Chińskie mierniki na wężyku potrafią nieźle zaniżyć ciśnienie. Najlepiej jest mierzyć na sztywnej rurce, która zapewne jest w zestawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zionx 28 Opublikowano 11 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2021 Ten sztywny z zestawu też jest o tyłek rozbić.. ma gumowy stożek którym dociska się do gniazda świecy, jak przesadzisz z dociskiem, rurka przechodzi przez gume i tłok ci nadgarstek rozwali.. mi znajomy na tokarce dorobił z sześciokąta 22 rurkę, z jednej strony gwint jak na świecy, z drugiej ten wtyk na szybkozłącze bezpośrednio do czujnika zegarowego - pomiar robisz sam, nie potrzebujesz 2 osoby. Nie bać się podchodzić do zakładów ślusarskich, itp, taki dups większość zrobi od ręki za kilkadziesiąt cebulionów A i sam pomiar robić na wszystkich wykręconych świecach i najlepiej aku pod prostownikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio3110 0 Opublikowano 12 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2021 Ale i tak różnica kompresji to 4 bary, nawet jak wynik przekłamuje, to przekłamuje wszędzie tak samo. Auto ciężko odpala i są delikatne wibracje na wolnych obrotach. A jechać coś tam zaczyna dopiero powyżej 2.5tys obrotów. Jeśli to nie wina tego napinacza to gdzieś jest coś nie tak w silniku, dlatego potrzebuje pomierzyć blok i tłoki po rozebraniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zionx 28 Opublikowano 12 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2021 Wystarczy ze na 2 cyl za lekko dokreciles tester w gniazdo swiecy i cisnienie szlo bokiem zamiast na zegar. A jak jestes pewny ze pomierzyles dobrze, to po zdjeciu czapy najpewniej ukarza sie zanagarowane gniazda zaworowe przez co sie nie domykaja, w gorszym scenariuszu przepalenie zaworu albo gniazda Zeby cos bylo nie tak z dolem (czyt. Tlok/cyl) to w tym silniku naprawde trzeba bylo by sie postarac zeby wypalilo dziure w tloku albo polamalo pierscienie Doputy nie sciagniesz czapy to mozna gdybac Jeszcze mi jeden pomysl naszedl, jak niby nie masz na wewn tlokach sprezania, to obroc wal zeby byly u gory, wlej przez swiece po 200ml oleju na gar, zmierz tam poziom oleju (np wykalaczka do szaszlykow), zostaw na noc, zmierz rano. Potem to samo zrob ze skrajnymi tlokami i porownaj ile oliwy przelecialo przez noc z "dobrych" a ile ze "zlych" tlokow, wtedy bez sciagania czapy bedziesz wiedzial ze cos nie halo z glowica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio3110 0 Opublikowano 20 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 Rozebrałem silnik. Na drugim cylindrze połamane pierścienie, na trzecim też... Trzeci tlok dodatkowo ma wyrobione rowki na pierścienie(wrzucam zdjęcie) Po zdjęciu głowicy i ustawieniu równo tłoków nalałem nafty do wszystkich cylindrów i o dziwo nafta po dłuższym czasie powoli spływała do silnika- równo na wszystkich cylindrach xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zionx 28 Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 No to niestety gorszy scenariusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się