chchudy 0 Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Witam, dzisiaj zauważyłem, że płyn chłodniczy w zbiorniczku przybrał dziwny, ciemniejszy kolor. Gdy go otworzyłem, w środku okazało się, że płyn zamiast różowego jest rdzawobrązowy. A po powierzchni pływają malutkie czarne "okruszki". Bulgotania nie było, rosołowych oczek w płynie nie ma. Silnik trzyma swoje 90°. Tylko kolor jest inny i te okruszki. Dmucham na zimne, ale czy powinienem obawiać się najgorszego, czyli uszkodzonej uszczelki pod głowicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 23 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2021 8 godzin temu, chchudy napisał: Witam, dzisiaj zauważyłem, że płyn chłodniczy w zbiorniczku przybrał dziwny, ciemniejszy kolor. Gdy go otworzyłem, w środku okazało się, że płyn zamiast różowego jest rdzawobrązowy. A po powierzchni pływają malutkie czarne "okruszki". Bulgotania nie było, rosołowych oczek w płynie nie ma. Silnik trzyma swoje 90°. Tylko kolor jest inny i te okruszki. Dmucham na zimne, ale czy powinienem obawiać się najgorszego, czyli uszkodzonej uszczelki pod głowicą? Robiłeś dolewkę płynu? Bo ten kolor i drobiny to korozja,dzieje się tak jak doleje się niewłaściwy płyn do układu chłodzenia. Pozbądź się tego płynu z auta,przepłukaj układ i zalej nowy płyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 23 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2021 Też miałem po zakupie jakiś brudny ten płyn ale zlanie starego, plukanie i zalanie nowego rozwiązało problem. Od dwóch lat trzyma kolor jak w butelce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM 46 Opublikowano 23 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2021 (edytowane) 11 godzin temu, chchudy napisał: Witam, dzisiaj zauważyłem, że płyn chłodniczy w zbiorniczku przybrał dziwny, ciemniejszy kolor. Korozja postępuje miesiącami a nie z dnia na dzień. Aby płyn zmienił barwę to tej rudej musi być sporo w układzie. Jaki dokładnie masz ten silnik ALT/ 1,2 TFSI ? i kiedy wymieniałeś płyn ?. Edytowane 23 Września 2021 przez KINIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chchudy 0 Opublikowano 23 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2021 3 godziny temu, pila24 napisał: Robiłeś dolewkę płynu? Bo ten kolor i drobiny to korozja,dzieje się tak jak doleje się niewłaściwy płyn do układu chłodzenia. Pozbądź się tego płynu z auta,przepłukaj układ i zalej nowy płyn. Nic nie dolewałem. Właśnie mam zamiar przepłukać układ i zalać nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 23 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2021 6 godzin temu, KINIAM napisał: Korozja postępuje miesiącami a nie z dnia na dzień. Mi kiedyś mechanior dolał g11,po tygodniu już było cappuccino w zbiorniczku wyrównawczym. Jak zachodzi reakcja płynów to korozja pojawia się migiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się