tomekm91 Opublikowano 28 Września 2021 Opublikowano 28 Września 2021 (edytowane) Witam, Od jakiegoś czasu mam problem ze swoim a4 b7 1.8t bfb. Mianowicie w granicach 3 tys obrotów wzwyż silnik zaczyna odrobinę przerywać i ciężko jest z dynamicznym przyspieszaniem, im wyższe obroty tym silnik coraz bardziej się dławi. Stałe mam błąd P0130, po jego wykasowaniu pojawia się on tylko w momencie bardziej dynamicznej jazdy. Gdy jeżdżę po mieście błąd nigdy się nie pojawia, a silnik pracuje normalnie. Czy możliwe, że to wszystko przez delikatne pęknięcie na kolektorze wydechowym ? Pęknięcie jest już dłuższy czas i nigdy nie miałem takich problemów. Kolejnym problemem, który pojawił się jak narazie 3 razy jest wypadanie zapłonu na 3 cylindrze (p0303) zawsze przy +/- 5tys obrotów. Migająca kontrolka check, dławienie silnika itd, za każdym razem po jakiejś minucie jazdy problem znika. Na gazie i benzynie to samo. Jak narazie regulowany i ogólnie poprawiana była instalacja LPG i wymieniany wąż od turbo, który był pęknięty. Nic to nie dało. Dwie sondy podobno sprawne, chociaż co mechanik to inna opinia. Możliwe że to wszystko przez kolektor? Czy zanosi się na bardziej kosztowną naprawę? Z góry dziękuję za pomoc. Edytowane 28 Września 2021 przez tomekm91
zionx Opublikowano 29 Września 2021 Opublikowano 29 Września 2021 (edytowane) Nie wiem czy wyczyściłeś ten kolektor, ale na zdjęciu nie widać tam przedmuchu. Musisz wykonać logi dynamiczne, żeby coś więcej powiedzieć. Jak to zrobić, dokładnie opisane jest w kategorii diagnostyka A jak nie masz możliwości, podjedź do bielska, pomogę Edytowane 29 Września 2021 przez zionx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się