Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi , statyczne , dynamiczne , szarpie 1.8t BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry, jestem tu nowy i proszę was o pomoc, analizę logów.

A4 B6 1.8t BFB 163km  szarpie na 3 biegu podczas przyspieszania, a notorycznie szarpanie objawia się na 5 biegu powyżej prędkości 180km/h na LPG. Podczas jazdy na BP powyżej prędkości 180km/h na 5 biegu jest efekt falowania mocy (ciągnie jak szalona i przestaje i znów ciągnie). Cewki nowe Beru ZSE043, świece PFR6Q jakieś 15t km zrobione na nich, były na moment założone nowe Brisk DR15YS LPG 1334 nic nie zmieniło. Podczas sprawdzania szczelności został wymieniony nieszczelny ezektor 058133753. Lpg jest świeże ma jakieś 3000km,  sprawdzali i z ich strony jest wszystko ok, dodam, że zakład jest bardzo polecany na forum lpg. Auto ma na pewno ma podniesioną moc, lecz nie byłem nigdy na hamowni, zostało tak już kupione z Niemiec.   Dodam, że auto jakieś 20t km wstecz potrafiło wskoczyć w tryb awaryjny objaw ten jednak ustał. 

Statyczne BP:

http://vaglogi.pl/log-001_003_0g50K.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_ik1g1LN.html

Dynamiczne BP:

http://vaglogi.pl/log-002_033_5C8xv1.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_b68oG.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_4s9nq.html

Dynamiczne LPG:

http://vaglogi.pl/log-002_033_WcHia.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_YBZo6A0.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_uhMYs.html

Opublikowano

Turbo przeładowuje w peak'u, gaz to porażka jeśli chodzi o wystrojenie i lepiej na nim nie jeździj, bo usmażysz głowicę. Poza tym najlepiej wgrać serię i ponowić logi, sprawdź ciśnienie paliwa podczas jazdy. Niezły burdel tam masz.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, przem8 napisał:

gaz to porażka jeśli chodzi o wystrojenie

Co się czepiasz? Przecież polecani "fachowcy" mówią, że jest idealnie jeśli chodzi o lpg :grin:

Dziwny ten soft tutaj ma też kolega, bo to zadane doładowanie praktycznie od dołu na maxa. Wtryski też pętlą, podejrzewam że wgrany jakiś marny gotowiec (soft) i nikt nie pomyślał, że chociażby wtryski trzeba wymienić.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano
3 minuty temu, pelonek1 napisał:

Przecież polecani "fachowcy" mówią, że jest idealnie jeśli chodzi o lpg 

Taa i pewnie koledze chodzi o zakład polecany na lpg-forum? Jeśli tak to jak dla mnie jest to towarzystwo wzajemnej adoracji, już od dawna tam nie zaglądam bo szkoda czasu. Większość rozumy pozjadała, a jak widać wcale tak kolorowo nie jest :D

Opublikowano
2 minuty temu, przem8 napisał:

Taa i pewnie koledze chodzi o zakład polecany na lpg-forum?

Tak napisał, że na forum lpg, być może chodzi o to samo forum. Ja też mam nie miłe doświadczenia z "fachowcami" z lpg-forum, żebym logów nie zrobił i nie sprawdził szczelności dolotu po montażu LPG to do dziś bym jeździć z zajebi..ą dziurą przy jednej wkrętce w kolektorze ssącym.

Opublikowano

Jutro sprawdzę ciśnienie paliwa, jak nie będzie trzymać to ponowię pomiar po wymianie na nowy filtr. Objaw ten w mniejszym stopniu pojawiał się już jakieś 20t wstecz przed montażem lpg lecz ustał. Szukam tu porady i waszej pomocy, mam nadzieję że tu je znajdę, przerzucanie winy z mechanika na gazownika nic nie da, problem jest i chcę go rozwiązać. Wracając, dodam że auto mam już na tym sofcie jak je kupiłem 8lat temu i przejechałem 120t km bez żadnych problemów. Auto wcześniej przyśpieszało z kopytem ale płynie, teraz rwie jak dzikie w niektórych momentach, po czym słabnie. Robiłem pomiar na cylindrach przed montażem lpg  i trzyma 12,6 / 12,6 / 13 / 13,1 spalanie oleju to jakieś 800ml od wymiany do wymiany 10000km leje Meguin leichtlauf 5w40 wiem, że delikatnie leją uszczelniacze i będą w najbliższym czasie wymieniane.

Opublikowano

Sprawdź podciśnienia i n75 co do tych przeladowań. Winna bedzie raczej pompa niż filtr. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

przem8 miałeś rację pompa trup, 2.8 /3 bary pod obciążeniem na 3,4 i 5 biegu. Zamówiłem też n75 Pierburg 7.01024.02.0 ,w następnym tygodniu będę wymieniać.

 

Opublikowano (edytowane)

przem8 czekam też na zawór odpowietrzający 035103245G będę przeglądać odmę, trochę dmucha przez korek. Jak będzie dobry to odeśle.

Edytowane przez PiotrQP
Opublikowano

W 1.8t korek ma podskakiwać.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ok, dzięki. Co do logów na LPG nie mają żadnego odzwierciedlenia, auto na 3 biegu przy deptaniu przełącza na BP. Jak załatwię temat przeładowania i pompy umowie się z gazownikiem. 

Opublikowano
4 minuty temu, PiotrQP napisał:

a 3 biegu przy deptaniu przełącza na BP

Przełącza, bo pewnie cisnienie spada na reduktorze w momencie przeładowania turbo. Na benie ma być igła, a potem się weź za gaz.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Program do poprawki i wsadź większe wtryski pb, bo pętli. Nie wystroisz lpg w takiej sytuacji. 

Prócz tego stuki. Jakie paliwo? 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Wtryski od BEXa (0280156061)? BP95 z orlenu dolane 15l przed pomiarem.

Opublikowano

Może świece zmienić?

Opublikowano
10 minut temu, PiotrQP napisał:

Wtryski od BEXa

Albo sama korekta softu bez zmiany wtrysków. Katalizator jest?

Opublikowano

Katalizator jest, był sprawdzany jakieś 2 miesiące temu wygląda na w porządku. Dalej od plecionki jest wszystko z kwasówki. 

Opublikowano

Wiesz może jak długość maja wtryski?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...